پته کرمان

فروش مستقیم پته رومیزی سفید بیضی

فروش مستقیم پته رومیزی سفید بیضی شکل در اندازه های مختلف با استقبال خوبی از سوی خریداران روبه رو گردیده است. پته یکی از طرح های سنتی بوده که برای تولید انواع رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد و ظاهر جذاب و چشم نوازی دارد. این نوع رومیزی های سنتی امروزه خریداران زیادی پیدا کرده است.

بسیاری از خریداران ترجیح می دهند برای آنکه بتوانند انواع پته رومیزی نگین دوزی شده در اشکال مختلف را خریداری کنند به فروشگاهی مراجعه نمایند که عرضه محصول خود را بی واسطه و با قیمت کمتری انجام می دهد.

فروش مستقیم پته رومیزی سفید بیضی

دانستنی های جالب درباره پته رومیزی

دانستنی های جالب درباره پته رومیزی

ایران یکی از کشورهایی است که صنایع دستی آن در همه دنیا شناخته شده و زبانزد عام و خاص است. یکی از زیباترین صنایع دستی که هنر دست زنان این سرزمین بوده و در استان کرمان بافته می شود، به پته دوزی معروف است.

پته دوزی که تا حدود زیادی شبیه به گلدوزی با دست می باشد ظاهری جذاب، دلنشین و آرامش بخش دارد. طرح و رنگ های متنوعی که در برای دوخت به کار می رود سبب شده تا پته نه تنها در استان کرمان بلکه در شهرهای مختلف و در بین علاقه مندان به کارهای سنتی که با دست انجام می گیرد هم پرطرفدار باشد.

طرح هایی که برای بافت استفاده می شود متفاوت است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسته به نوع استفاده طرح پته ممکن است به صورت کم طرح و خلوت یا شلوغ و با چند طرح دوخته شود.

انواع رومیزی های پته دوزی شده با طرح های شلوغ بیشتر برای فضاهای سنتی قابل استفاده هستند. همچنین نوع رنگی که برای رنگ کردن نخ پته دوزی استفاده می شود هم دو گونه است. رنگ هایی که پایه گیاهی دارند، دوام آنها طولانی تر بوده و قیمت بیشتری دارند و در مقابل رنگ هایی که به صورت شیمیایی تولید می شوند.

رنگ های شیمیایی تنوع بیشتری نسبت به رنگ های طبیعی دارند. با این حال بیشتر افرادی که پته دوزی می کنند ترجیح می دهند از رنگ های طبیعی استفاده کنند تا هم کار نهایی جذابیت بیشتری داشته باشد و هم رنگ ها از ثبات طولانی مدت برخوردار باشند.

پته رومیزی سفید چه مشخصاتی دارد؟

پته رومیزی سفید چه مشخصاتی دارد؟

پته رومیزی در ابعاد متنوعی تولید می شود. البته این ابعاد استاندارد هستند اما می توان به صورت سفارشی هم از تولید کنندگان خواست تا سایز مورد نظر را تولید نمایند. از مهمترین مشخصه های پته رومیزی حاشیه سفید آن می باشد.

معمولا نقوش پته در وسط رومیزی نقش می بندد و اطراف آن به صورت کاملا ساده است. دیگر مشخصه پته رومیزی شکل ظاهری آن است. امروزه انواع پته سینی گرد، بیضی، مربع و دایره ای در طرح های زیبایی تولید و به فروش می رسد.

به این نکته مهم باید اشاره نمود که با توجه به طرحی که برای دوخت در نظر گرفته می شود، ممکن است پته ها علاوه بر وسط رومیزی در کناره های آن هم نقش بسته باشند. به مانند طرح ترنم یا ترمه که کل پته رومیزی را پوشش می دهند و نمونه های آن را می توانید در سفره خانه های سنتی مشاهده نمایید.

نوع پارچه ای که برای تولید رومیزی با طرح پته استفاده می شود بسیار نرم و قابل انعطاف است. معمولا از پارچه های منعطف و در عین حال مقاوم در برابر سوزن دوزی برای کار استفاده می شود. دقت داشته باشید که چون سوزن به صورت مکرر وارد پارچه می شود جنس پارچه باید به گونه ای باشد که جای سوزن بر روی آن باقی نماند.

جذاب ترین رومیزی هایی که دارای طرح پته هستند از ترکیب رنگ هایی شاد همچون قرمز، زرد، سفید، صورتی، بنفش، سبز و… تولید شده اند. همین باعث شده امروزه در بسیاری از مراکز سنتی پذیرایی از میهمان از این نوع رومیزی برای جلب نظر بیشتر استفاده شود.

مزایا استفاده پته رومیزی سفید

مزایا استفاده پته رومیزی سفید

اگر شما هم از علاقه مندان به رومیزی های سنتی هستید و می خواهید در خانه خود رومیزی هایی با حال و هوای قدیمی اما جذاب و ماندگار داشته باشید، رومیزی های پته بهترین گزینه انتخاب برایتان هستند. استفاده از این نوع رومیزی ها علاوه بر زیبایی بصری، مزایای دیگری هم دارند که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم نمود.

از جمله مزایای استفاده از پته رومیزی سفید می توان موارد زیر را برشمرد.

  1. در ابعاد و اندازه های مختلف تولید شده و لذا شما می توانید به راحتی آن را با سایز میز خود انتخاب کنید.
  2. شستشوی آن بسیار راحت است و بر اثر شستن مداوم رنگ های به کار رفته در آن آن تغییر نمی کند.
  3. رومیزی پته به دلیل ضخامت زیادی که دارد جلوی عبور نور را می گیرد لذا پهن کردن آن بر روی میزهای چوبی می تواند جلوی خرابی یا کمرنگ شدن رنگ چوب را بگیرد.

یکی از مزیت های بسیار خوب پته رومیزی که نمی توان از آن چشم پوشی کرد امکان هماهنگ کردن آن با سایر وسایل خانه است. در پته ترکیبی از رنگ های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد.

چینش رنگ ها در کنار هم سبب ایجاد فضایی شاد و دل انگیز شده و فرد می تواند با توجه به دکوراسیون خانه خود یک مدل یا چند طرح را انتخاب و خریداری کند.

نرخ انواع پته رومیزی سفید بیضی

نرخ انواع پته رومیزی سفید بیضی

نرخ انواع پته رومیزی سفید بیضی تحت تاثیر عوامل مختلفی متغیر می باشد. در این میان نوع پته دوزی، مواد اولیه به کار رفته در تولید و همچنین شیوع ارائه و فروش در قیمت تمام شده این نوع مدل رومیزی سنتی تاثیر مستقیمی دارد.

در حال حاضر فروش انواع پته رومیزی گرد بزرگ، متوسط، کوچک، بیضی و دیگر مدل های متنوع به صورت اینترنتی در کاهش قیمت این نوع روفرشی ها که جزء صنایع دستی محسوب می شوند، اثرگذار بوده است.

پته رومیزی با زیباترین طرح ها و رنگ ها را می توانید به صورت آنلاین از سایت ما سفارش دهید. در سایت جذاب ترین مدل ها با بهترین کیفیت و قیمت ارائه شده است. نرخ هایی که اعلام شده به دلیل فروش بدون واسطه مناسب تر از قیمت بازار آزاد است. این را می توانید به راحتی با مقایسه قیمت ها با یکدیگر متوجه شوید.

شما می توانید با جستجو در بین رومیزی های ارائه شده به سلیقه خود بهترین انتخاب را انجام دهید. ضمن آنکه خرید محدود به زمان خاصی نبوده و شما می توانید هر ساعت از روز که نیاز داشتید اقدام به ثبت سفارش کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا