پته کرمان

فروش مستقیم رومیزی پته

پته هنر سوزن دوزی با نخ است این هنر منحصر به فرد و زیبا است این هنر بر روی پارچه های ضخیم به نام شال یا پهن دوخته می شود. نخ های رنگی که برای دوخت پته استفاده می شود برنج نامیده می شود که یکی از محصولات با کیفیت این هنر دستی سفره پته سنتی است. این محصول به قدری زیبا و جذاب است که توجه بسیاری از مشتریان و همچنین در داخل کشور را به خود جلب کرده است. این رومیزی ها به کشورهای مختلف دنیا مانند قطر، عراق، تاجیکستان، آمریکا، روسیه، ارمنستان، آمریکا، ایتالیا صادر شده است. امروزه سفره های پته که با مدل ها و طرح های زیبا و متنوع تولید می شوند، آن ها را برای هر سلیقه و بودجه ای مناسب ساخته است.از این رو شرکت ما با فروش رومیزی پته به صورت مستقیم به سراسر کشور مشتریان زیادی را جذب خود کرده است.

فروش مستقیم رومیزی پته

بررسی جنس انواع پته

بررسی جنس انواع پته این هنر سنتی منسوب به استان کرمان است که این صنایع دستی با نخ و سوزن روی پارچه های پشمی و پلی استر ساخته می شود. مرکز فروش پیت تولید کننده انواع پارچه در انواع زیر می باشد: پشم پلی استر ترکیب پشم و پلی استر به طور کلی می توان گفت که هر سه نمونه از این شال های پت و به عبارتی پارچه های نخی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در هر سه نمونه از ارزش دوخت برخوردار است.

لوازم پت دوزی در مراکز محدودی در کشور عرضه می شود که بزرگترین مرکز این لوازم در استان کرمان قرار دارد که انواع نخ های شال و پته گلدوزی را تولید می کند. راو پت مال تولید کننده لفاف پت پشمی و پلی استر است که این آثار را در اندازه ها و کاربردهای مختلف و در طرح های مختلف تولید می کند. طرح های پیت شامل: بته جقه اسلیمی بازوبند بدامی درخت زندگی ترنج نیم ترنج گل و پرنده این گونه سفره ها هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی در فروش اینترنتی به مشتری عرضه می شود.

به طور کلی شرکت تعاونی هشت رنگ پیت یکی از مراکز مهم و اصلی در راستای ارائه زیباترین و با کیفیت ترین محصول به مشتریان می باشد. برای تولید و توزیع پت سنتی به صورت غیر حضوری. این رومیزی با طرح های مختلف ارائه می دهد.مشتریان بزرگ نیز می توانند نوع ممتاز را با هزینه کم خریداری کنند.

پیت یک کالای دست ساز یا ماشینی است و هر کدام در نوع کاشت، کیفیت و قیمت تفاوت های خود را دارند. در نتیجه هر رنگ پته ممکن است متفاوت باشد.اگر به دنبال مرکز فروش میز پته سنتی زیر قیمت بازار هستید ما بهترین عرضه کننده را برای شما معرفی می کنیم.

استانداردهای لازم برای سایز بندی پته

استانداردهای لازم برای سایز بندی پته پته ها در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی موجود هستند که بسته به کاربردشان، اندازه‌های متفاوتی دارند. به عنوان مثال کامپیوترهای رومیزی در چندین سایز تولید می شوند و یا مدل های دیگر دارای اندازه های متفاوتی هستند.

ابعاد رومیزی پته بیضی نیز مانند نمونه‌ های دیگر متنوع بوده و از تنوع زیادی برخوردار است و عمدتاً در اندازه های کوچک، متوسط، بزرگ و غیره تولید می‌ شوند و هرکدام دارای ابعاد استاندارد می‌ باشند که از مهمترین ابعاد آنها می ‌توان به 20*20، 50*50، 70*70، 90*90 و ابعاد متنوع دیگری اشاره کرد.

همانطور که گفته شد تمامی این مصنوعات سنتی زیبا در اندازه ها و ابعاد مختلف در بازار موجود است. بسته به نیاز خود می توانید آنها را تهیه کنید. تمامی موارد فوق ابتدا به صورت پد خام بوده و سپس مرحله کاشت آغاز می شود.

اگر دستی در این زمینه دارید می توانید لایی خام بخرید و خودتان شروع به دوخت این آثار زیبای سنتی کنید. انواع پته خام و دوخته شده را می توانید از طریق مرکز عمده فروشی پیت خریداری کنید.

رومیزی پیت دوزی یکی از انواع سفره های سنتی است که برای سلیقه های مختلف قابل استفاده است، با طرح های بسیار زیبا که عمدتاً در رنگ های شاد و جذاب تولید می شود. این نوع رومیزی ها دارای اشکال هندسی مختلفی از جمله مربع، مستطیل، گرد و بیضی بوده و در نمونه های دیگر نیز تولید می شوند که هر کدام در اندازه ها و ابعاد مختلف و مطابق با اندازه های استاندارد میز تولید شده در بازار تولید می شوند.

مقایسه پته رومیزی با پته رو تختی

مقایسه پته رومیزی با پته رو تختی برای کسانی که با این هنر گلدوزی سنتی و دست ساز آشنایی ندارند، اگرچه گلدوزی همان گلدوزی است، اما در واقع از تکنیک های بدیع استفاده می شود. دوخت های ویژه برای گلدوزی پت عبارتند از: متن گلدوزی شده پتک دوزی شده برگ های گلدوزی شده دور دوزی شده مرکز فروش پیت خیاطان متخصص و حرفه ای را استخدام کرده است تا از این هنر زیبا و قدیمی به شکلی خاص و دقیق برای دوخت پته استفاده کنند.

نکات دوخت پته کوچک: روش دوخت به گونه ای انجام می شود که تمام خطوط طرح پد و فاصله بین چکش ها دوخته می شود. در عمل، چکش در فاصله بین خطوط چکش ماشین کاری می شود. چکش مربع، چکش چهار سوزن، چکش بلند و چکش مثلث وجود دارد. آخرین مرحله در گلدوزی، برگ دوزی است، این الگوی دوخت شبیه به الگوی زیگزاگی است که دور گل، جوانه و اطراف آن کشیده شده است.

هنر رومیزی پته سفید مربع نزد بانوان کرمانی و شهرهای آن رواج دارد، انواع روتختی توسط این عاشقان دوخته و به فروش می رسد. ملحفه یکی دیگر از انواع پتو است که معمولاً در رنگ سفید موجود است. اما با توجه به خواسته و نیاز مشتری می تواند در رنگ های مختلف باشد.

طراحی روی آن استفاده از قالب های موجود است که هر روز به این طیف از قالب ها و طرح ها اضافه می شود. ابعاد روتختی بزرگ و چندین متر طول دارد که می تواند تمام سطح تخت دو نفره را بپوشاند. خیاطی بسته به تعداد افرادی که خیاطی می کنند از یک ماه تا چند ماه طول می کشد. مرکز فروش پته صورتی کرمان آماده ارائه انواع روتختی می باشد.

مرجع خرید رومیزی پته

مرجع خرید رومیزی پته رومیزی پته رنگ فیروزه ای به دلیل زیبایی و کیفیت بسیار بالا باعث شده تا فروشندگان زیادی این محصول را به نمایش بگذارند و به فروش برسانند و در سراسر کشور در حال پخش و پخش می باشد.

توزیع کننده رومیزی با درک کیفیت های منحصر به فرد و خاص این محصول، آن را در طرح ها، رنگ ها، مدل ها و کیفیت های بسیار متنوعی عرضه کرد و با توزیع گسترده در سراسر کشور، راه را برای خرید سایر خریداران هموار کرد. لذا داوطلبانی که قصد خرید مستقیم و مستقیم این محصول را دارند می توانند از طریق این وبسایت با قیمت مناسب و کیفیت عالی سفارش و خرید کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا