پته کرمان

فروش مستقیم تابلو سه تایی پته درجه یک

پته یکی از هنر های قدیمی و زیبا کشور ما می باشد. که دارای زیبایی منحصر به فردی است. آن ها از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند و امروزه می توان انواع تابلو ها را با استفاده از آن ها تولید کرد. فروش مستقیم تابلو سه تایی پته درجه یک از طریق فروشگاه‌ های آنلاین انجام می گردد و بهترین انواع پته ها در اختیار مشتری قرار داده می شود و قیمت کارخانه را از مصرف کننده می گیرند.

فروش مستقیم تابلو سه تایی پته درجه یک

دسته بندی تابلو پته براساس کیفیت

دسته بندی تابلو پته براساس کیفیت تابلو پته بر اساس کیفیت به چندین دسته تبدیل می شود، نوع درجه یک آن ها از پارچه های پشمی و با دوام تولید می شود. آن ها دارای بهترین متریال اولیه می باشند و با استفاده از انواع سوزن ها توسط دست انجام می‌ شوند. این تابلو های درجه یک به راحتی شناسایی می شوند و با دست زدن به آن ها می توان به کیفیت شان پی برد. دیگر اجناس این تابلو ها در نوع درجه ۲ و درجه ۳ می باشد که از میزان مرغوبیت کمتری برخوردار هستند.

همچنین قیمت آن ها نسبت به نوع درجه یک محصولات کمتر می باشد، هر چه قیمت این محصولات بیشتر باشد، کیفیت آن ها نیز بیشتر است. همچنین برند هایی وجود دارند، که تنها به تولید اجناس درجه یک می‌ پردازند و از شهرت بالایی برخوردار می باشند. پته صادراتی از بهترین انواع پته ها است که از پارچه های درجه یک استفاده می‌ شود و آن ها مختص بازار های خارجی هستند، که سبب سود آوری فراوانی برای کشور و شرکت های تولید کننده می شوند. خرید پته با قیمت مناسبی انجام می‌ شود و می‌ توان به روش‌ های گوناگونی آن ها را تهیه نمود.

تولیدکنندگان تابلو سه تایی پته

تولیدکنندگان تابلو سه تایی پته تولید کنندگان تابلو سه تایی پته با استفاده از پارچه های ضخیم و پشم درجه یک اقدام به طراحی و تولید این تابلو ها در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ می‌ کنند. آن ها عموماً برای این تابلو ها از طرح‌ها و نقشه‌ های قدیمی الهام می گیرند. این تولید کنندگان از هنر های دستی کمک می‌ گیرند و برای این کار از هنرمندان ماهری در طراحی و تولید محصولات استفاده می شو، همچنین نوع صنعتی آن ها در شرکت ها و با ماشین های مکانیکی نیز انجام می گردد.

نوع دستی این پته ها از قیمت بیشتری برخوردار است و نوع ماشینی آن ها، قیمت کمتری را به خود اختصاص می‌ دهند. تولید کنندگانی که به کار دستی مشغول هستند، باید مدت زمان زیادی را صرف کنند که از لحاظ اقتصادی باعث گران تر شدن کار آن ها می شود. در خرید اینترنتی می توان بهترین انواع پتخ ها را با قیمت مناسبی تحویل گرفت و برای آن نیازی به صرفه بازه زمانی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا