پته کرمان

فروش مستقیم بقچه زیپ دار به قیمت عمده

اطلاع از قیمت فروش بقچه زیپ دار از طریق اینترنتی و به صورت مستقیم برای مشتریان امکان پذیر می باشد. خریداران می توانند بعد از آگاهی از قیمت و کسب اطلاعات لازم درباره ویژگی های موجود در این محصول نسبت به خرید کلی و مقرون به صرفه ی آن اقدام نمایند. خرید مستقیم و آنلاین بقچه زیپ دار به صورت عمده باعث می شود تا خریداران بتوانند هزینه کمتری را بابت آن پرداخت نمایند.

فروش مستقیم بقچه زیپ دار به قیمت عمده

بررسی انواع بقچه بر اساس رنگ

بررسی انواع بقچه بر اساس رنگ در تولید محصولات پته از رنگ ها و طرح های زیبایی استفاده می شود. از جمله رنگ های به کار برده شده در تهیه و دوخت بقچه پته می توان به رنگ زرشکی، سفید، آبی، سبز، سرمه ای، عناب، لاکی و همچنین مشکی، زرد، نارنجی و قرمز اشاره نمود. کاربرد این رنگ ها در کنار یکدیگر سبب ایجاد جلوه ای بسیار زیبا در بقچه پته می گردد.

خلق بقچه های زیبا به کمک پارچه عریض و ریس انجام می گیرد. ریس نام دیگر نخ های پشمی است که در دوخت بقچه پته به کار برده می شود. رنگ این بقچه ها مختلف است و انتخاب هر کدام از آنها با توجه به سلیقه خریداران انجام می شود. رنگ پارچه به کار برده شده در تولید بقچه نیز متنوع می باشد و این امر سبب خریدی آسان برای خریداران می شود.

رنگ پارچه یا همان عریض در دوخت بقچه پته نیز متنوع و مختلف است و شامل سفید، سبز، قرمز و همچنین شتری رنگ و سرمه ای می شود. زیبایی هر کدام از این رنگ ها و نقوش به کار رفته در تولید این محصول چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. البته استفاده از رنگ های طبیعی و گیاهی نظیر روناس و انار در رنگ نمودن نخ این محصول صورت می گیرد.

همه چیز درباره بقچه پته دوزی شده

همه چیز درباره بقچه پته دوزی شده بقچه پته یکی از هنرهای دستی ایرانی می باشد که علاقمندان خاص خود را نیز دارا می باشد. نقش ها و طرح های بقچه پته از گل و برگ گیاهان تشکیل می شود. ساقه دوزی، پتک دوزی و همچنین رودوزی و در کنار آن برگ دوزی از جمله دوخت و نقوش کاربردی در تولید این هنر زیبای دستی محسوب می شود.

کرمان از جمله شهرهایی می باشد که در هنر پته دوزی از دوران گذشته تا به اکنون مشغول به فعالیت بوده است. استفاده از رنگ های متنوع در دوخت بقچه پته به نما و زیبایی کار جلوه دیگری می بخشد. به کار بردن رنگ های قرمز، آبی، سفید، نارنجی و سبز و زرد در ایجاد جلوه ای زیبا و جذاب دخیل می باشد. دوخت و تولید این محصول در شهرهای مختلفی از جمله کرمان و زرند انجام می شود.

وزن بقچه پته سبک است پته نگین دوزی سفید را معمولا برای سجاده مورد استفاده قرار می دهند. این محصول جزو صنایع دستی می باشد و در کشورهایی عربی، هند و همچنین پاکستان به کار برده می شود. پته بقچه بیضی سفید نیز از جمله محصولات دوخته شده است که مورد توجه افرادی می باشد که به این هنر علاقمند می باشند.

بقچه پته بادامی به طور معمول دارای زمینه ای سفید رنگ می باشد، البته انتخاب زمینه و پارچه آن با توجه به سلیقه شخصی افراد انجام می شود. مراحل دوخت بقچه پته عبارتند از انتخاب پارچه و یا عریض و برش زدن آن، گرته زنی، ساقه دوزی، متن دوزی، برگ دوزی، سایه زنی و پس از آن شستن بقچه پته و مرحله آخر اتو کشی محصول می باشد.

موارد استفاده از بقچه پته باکیفیت

موارد استفاده از بقچه پته باکیفیت کسانی که به کارهای هنری و سنتی علاقه دارند از پته اصیل استفاده می کنند. در دوخت انواع بقچه پته از این هنر زیبا استفاده می شود. در پته دوزی اصیل بیشتر از رنگ های اصیل و تیره استفاده می شود که طرفداران زیادی دارد. پته اصیل یکی از هنرهای زیبایی می باشد که با گذشت زمان بر ارزش آن افزوده می شود.

پته اصیل در انواع طرح، نقوش و رنگ ها بر روی پارچه مورد نظر انجام می شود که همه رنگ ها طبق اصول خاصی کنار هم قرار می گیرند. انواع پته دوزی روی بقچه با نقوش زیبای گل و بوته های رنگین انجام می شود. قیمت بقچه پارچه ای اعلاء بستگی به کیفیت مواد اولیه و دستمزد پته دوزان دارد. قیمت انواع پته را می توانید با مراجعه به مراکز فروش این محصول در شهر خود مطلع شوید.

قیمت خرید بقچه زیپ دار باکیفیت عالی

قیمت خرید بقچه زیپ دار باکیفیت عالی مرکز فروش بقچه زیپ دار باکیفیت، به عرضه این محصول با نازلترین قیمت پرداخته است همین امر سبب شده تا افراد زیادی به دنبال خرید آن باشند و سود خوبی برای خریداران داشته باشد. امروزه خرید انواع پته بقچه باکیفیت، بصورت مستقیم و بدون واسطه و با حذف دلالان، همچنین کاهش هزینه های حمل و نقل از لحاظ اقتصادی امری مقرون به صرفه می باشد‌.

بازار فروش انواع بقچه پته، با توجه به کیفیت آن از توزیع پررونقی برخوردار است و تولیدکنندگان این محصول را، علاوه بر ایران به کشورهای خارجی نیز صادر می کنند‌. رقابت موجود در بین پخش کنندگان این محصول، باعث شده تا پخش کنندگان محصولی با کیفیت و مرغوب با قیمت مناسب تری عرضه بازار کنند.

مراکز خرید بقچه لباس، با فروش جزئی و کلی این محصول شرایط خوبی را در اختیار خریداران گذاشته اند. همچنین فروشنده انواع پته، با ارائه خدمات صفر تا صد صادرات و نیز فروش اینترنتی شرایط خوبی را برای خریداران آن محصول ایجاد کرده است تا از راه دور با پرداخت هزینه های استثنایی سفارشات خود را ثبت نمایند که سود خوبی برای افراد دارد.

با عرضه انواع پته با کیفیت بالا، رضایت مشتریان جلب شده و بازار رقابت با فروشگاه های دیگر گرم می شود. پخش و فروش این محصول، توسط نمایندگی های اختصاصی این محصول انجام می شود. مراکز عرضه و توزیع بقچه پته با معرفی خصوصیات و کاربرد های مختلف این محصول از طریق اینترنتی و به صورت مستقیم امکان خرید آسان و راحتی را برای مشتریان فراهم نموده است.

خریداران می توانند بعد از کسب اطلاعات لازم درباره پته سنتی و انواع مختلف این کالا نسبت به خرید کلی و بدون واسطه ی آن وارد عمل شده و با پرداخت مبلغ مناسبی خرید خود را انجام دهند. مراکز عرضه بقچه پته نیز با ارائه این محصول به صورت عمده و آنلاین شرایط خرید خوبی را برای مشتریان فراهم نموده است.

خریداران بقچه پته می توانند بدون مراجعه حضوری به مراکز عرضه و توزیع و پرداخت مبلغ زیادی خرید خود را انجام دهند. سفارش از طریق این روش به دلیل حذف واسطه در بر گیرنده هزینه و مبلغ کمتری برای مشتریان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا