پته کرمان

فروش مستقیم انواع قندان پته با مرغوب ترین جنس

قندان پته یک هنر اصیل و بسیار زیبا و مخصوص شهر کرمان می باشد. تولید انواع قندان پته با ذوق و مهارت و سلیقه تولیدکنندگان همراه است‌. قندان پته در میان محصولات صنایع دستی مشتریان منحصر بفرد خود را دارد. مراکز تولیدی انواع قندان پته با نمونه هایی بسیار شکیل و زیبا با طراحی های ايراني و جذاب تهیه می کند که جهت خرید در اختیار هنر دوستان قرار می گیرد. این محصولات ارزش هنری فراوانی دارند اما تولید کنندگان به خاطر اینکه عموم مردم بتوانند از این محصولات اصیل ایرانی بهره مند شوند سود بسیار کمی را برای دستمزد خود در نظر می گیرند و بنابراین این محصولات از قیمت بسیار ارزانی بهره مند هستند‌. شما عزیزان از جای جای ایران می توانید با مراجعه به فروشگاه های صنایع دستی با مشاهده انواع محصولات با کیفیت، محصول مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید.

فروش مستقیم انواع قندان پته با مرغوب ترین جنس

آشنایی با انواع قندان پته هشت رنگ

آشنایی با انواع قندان پته هشت رنگ قندان پته هشت رنگ از نخ های طبیعی در رنگ های مختلف ساخته می شود. برای تهیه این قندان ها از پشم و ابریشم های طبیعی استفاده می کنند که باعث ماندگاری بالا و بی نظیر محصول می شود و با گذشت زمان هیچ تغییری در کیفیت محصول ایجاد نشود. روی قندان های پته دوزی با کمک نخ های ابریشم و پشم طبیعی دور تا دور قندان ها نقش و نگار های متفاوتی ایجاد مي شوند که ساخته ذهن انسان می باشند و این طرح ها نسل به نسل میان هنردوستان و علاقمندان منتقل می شود‌. هیچکدام از طرح های روی قندان ها وجود خارجی ندارند بلکه ساخته ذهن فعال هنرمندان ایرانی می باشند. بر روی قندان های پته دوزی شده آثار زیادی از جمله گل های شاه عباسی، درخت زندگی، بته جقه و بته خرقه مشاهده می شود که همگی خلق شده بدست هنرمندان خوش ذوق ایرانی می باشد. تمامی الگوهای طرح های روی قندان ها شامل انسان، گیاهان مختلف و اشیا می باشد. قندان سورمه ای پته دوزی شده یکی از انواع قندان پته دوزی می باشد که در همان نگاه اول مجذوب بینندگان می شود و طرفداران بسیاری دارد.

نحوه صادرات قندان پته با کیفیت

نحوه صادرات قندان پته با کیفیت پته دوزی یک هنر دستی می باشد که زنان و دختران در خانه با طرح های متفاوت انجام می دهند‌ و توانسته اند از پته محصولات مختلفی مانند روسینی، قندان، سطل، جادستمال کاغذی و …. در طرح های اصیل ایرانی بسازند. منبع تولید محصولات پته دوزی شده در شهر زیبا و تاریخی کرمان می باشد. قندان پته علاوه بر فروش در داخل ایران قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را نیز دارد و از طرفی با جهانی شدن این هنر، صادرات محصولات پته دوزی از جمله قندان پته بسیار رونق گرفته است. قندان پته دوزی شده قدمت زیادی دارد و از آثار هنری شهر کرمان می باشد. قیمت محصولات به مواردی مانند جنس نخ پته دوزی، سایز پته مورد نظر، نوع دوخت ، جنس شال پته، کم کار یا پرکاربردی اثر بستگی دارد. با توجه به این موارد محصولات را قیمت گذاری می کنند.

برای صادرات محصولات پته دوزی باید به جنس مواد اولیه مورد استفاده دقت نمود زیرا محصولات صادراتی باید از بهترین کیفیت و مرغوب ترین کیفیت برخوردار باشد تا کشورهای دیگر بیش از پیش جذب صنایع دستی ایران شوند و آمار حجم صادرات در ایران روز به روز بیشتر شود. قیمت محصولات صادراتی کمی بالاتر می باشد زیرا از بهترین متریال جهت تولید استفاده شده است به گونه ای این محصولات درجه یک هستند که با گذشت زمان هیچ تغییری در کیفیت محصولات ایجاد نمی شود و مانند روز اول باکیفیت هستند‌.

موارد تاثیر گذار بر کیفیت قندان پته

موارد تاثیر گذار بر کیفیت قندان پته قندان پته از لوازمی است که به دلیل زیبایی و جنبه سنتی که دارد طرفداران زیادی را از قدیم داشته و هم اکنون نیز دارد یکی از مهمترین فاکتورهای که در هنگام خرید قندان پته باید به آن توجه کرد کیفیت آن می باشد که از جنس نخ خوب و مرغوبی دوخته و ساخته شده باشد چرا که اگر جنس به کار رفته در آن نامرغوب باشد باعث کثیف شدن و همچنین غیربهداشتی شدن قندهای داخل آن می شود و از طرفی قند نیز به دلیل شیرین بودن میکروب ها و سایر حشراتی که باعث کثیف شدن قند می شود را بیشتر به خود جذب می کند

پس باید نوع دوخت آن و همچنین نخ های به کار رفته برای دوستان از کیفیت خوبی برخوردار باشند و اگر نخ به کار رفته در آن و یا دوخت آن مناسب و از جنس مرغوب باشد ممکن است در هنگام شستشو در صورت نامناسب بودن نخ کاملاً تمیز نشود و یا در صورت مناسب نبودن دوخت حالت زیبا و فرم خود را از دست دهد پس در هنگام خرید به این نکات توجه کنید. قندان پته ای که مرغوب و درجه یک باشد با گذشت زمان هیچ تغییری در رنگ و مدل قندان ایجاد نمی شود و ماندگاری محصول بسیار بالا می باشد.

سفارش عمده انواع قندان پته

سفارش عمده انواع قندان پته تولید کنندگان قندان پته با استقبال بی‌نظیر مردم شروع به تولید عمده انواع قندان پته با بالاترین کیفیت می کنند‌خرید عمده انواع قندان پته چهارگوش به دلیل علاقه و استقبال فراوانی که مردم از هنر و کارهای صنایع دستی می کنند، بسیار رونق پیدا کرده و افرادی هستند که در زمینه خرید و فروش این محصولات فعالیت می کنند. از پته دوزی برای تهیه موارد زیادی مانند قندان، بقچه، کوسن، رومیزی جادستمال کاغذی، رانر، سطل، سینی و … استفاده می شود و تمامی این محصولات به دلیل طرح و نقش و رنگ های جذابی که دارند مورد استقبال مشتریان بسیار زیاد قرار می گیرد.

مراکزی هم ایحاد شده اند که به دو صورت حضوری و اینترنتی انواع محصولات پته دوزی مانند قندان را به فروش می رسانند. افرادی که امکان مراجعه حضوری ندارند می توانند به فروشگاه های معتبر اینترنتی سر بزنند و شروع به خرید سینی پته دوزی شده، قندان پته هشت رنگ و… کنند. یکی از ویژگی های بارز خرید اینترنتی صرفه جویی در زمان می باشد. شما با خرید از سایت های اینترنتی با یک تیر دو نشان می زنید یکی اینکه زمانی را که میخواستید صرف رفتن به بازار و خرید محصول مورد نظرتان بکنید را صرف کارهای دیگر می کنید و اینکه علاوه بر انجام دادن کارهای بیشتر از نظر اقتصادی هم بسیار انتخاب مناسبی می باشد زیرا این فروشگاه ها محصولات را مستقیما از تولید کنندگان خریداری می نمایند بنابراین محصولات بدون واسطه به دست مشتریان می رسند و این است که قیمت محصولات بسیار مناسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا