پته کرمان

فروش فوق العاده تابلو پته خام به قیمت روز

برای خرید انواع مختلف پته بهتر است که از مراکز معتبر که در زمینه فروش محصولات صنایع دستی فعالیت دارند، پته‌های اصل درجه ۱ و با کیفیت و بادوام را خریداری کنید. از جمله پته خام که امروزه بسیار محبوب و پرفروش می‌ باشد. مرکزی که ما معرفی می‌ کنیم فروش فوق‌ العاده تابلو پته خام به قیمت روز را در اختیار دارد و شما می توانید از این مرکز فروش این پته های درجه یک و خوش دوخت با طرح های بسیار زیبا را ببینید و پته ای که مناسب سلیقه تان می باشد خریداری کنید.

فروش فوق العاده تابلو پته خام به قیمت روز

آشنایی با روش های شستشوی پته خام

آشنایی با روش های شستشوی پته خام پته یکی از قدیمی ترین صنایع دستی ایران که متعلق به جنوب کشور می باشد که از بعد یک نوع سوزن دوزی بسیار زیبا و درجه یک می باشد که بر روی انواع مختلف لباس ها،رومیزی، روپشتی و کوسن استفاده می‌ شود و بسیار بافت و سوزن دوزی ظریف و زیبایی دارد که در طرح ها و رنگ های مختلفی سوزن دوزی توسط زنان هنرمند دوخته می‌شود. در اینجا می خواهیم شما را با روش های شستشوی پته خام با آشنا کنیم.

شستشوی پته برای تمیز کردن بیشتر این صنایع دستی می باشد که مهمترین دلیلی که ما پته دوزی را روی شستشو می دهیم این است که بوی بدی که از پشم گوسفند می باشد از بین برود. چرا که الیاف به کار رفته در پته دوزی تمام پشم گوسفند است که کاملاً طبیعی می باشد. شستشو باعث تمیز تر شدن و براق تر شدن الیاف می گردد. در اینجا می خواهیم شما را با روشهای شستشوی پته خام آشنا کنیم شما نباید برای این کار از شوینده های بسیار قوی استفاده کنید.

فقط کافیست آن را با مقداری آب ولرم خیس کرده و کمی به آن مایع لباسشویی یا مایع ظرفشویی اضافه کنید. احتیاجی نیست چنگ بزنید کافیست چند ساعت اجازه بدهید درون این آب باقی بماند پس از اینکه چند ساعت ماند، آن را با آب ولرم شستشو دهید و در یک محیطی قرار بدهید که دور از نور خورشید باشد و آن را خشک کنید. پس از مدتی می بینید که کاملا بوی بد آن از بین می‌ رود و الیاف پته درخشان می شود. باید به گونه آن را شستشو دهید که پس از شستشو الیاف و دوخت ها از هم باز نشود.

بررسی طول عمر تابلو پته خام

بررسی طول عمر تابلو پته خام همانطور که در بالا اشاره کردیم پته یکی از قدیمی ترین صنایع دستی سوزن دوزی در جنوب کشور است و طرفداران بسیار زیادی دارد و محصولات پته دوزی بسیار گران قیمت و ارزشمند هستند. می‌ خواهیم در اینجا به بررسی طول عمر تابلو پته خام بپردازیم تا هنگامی که شما با این محصول را خریداری می کنید، نحوه نگهداری از آن را بدانید. برای اینکه شما پته خام مورد نظر از آسیب دیدگی ها معصون به دارید و یا اینکه حشرات موذی و بید با آن سرایت نکند باید آن را در خنک ترین نقطه منزلتان نصب کنید که هوا در آنجا جریان داشته باشد.

به هیچ عنوان نباید پارچه یا تابلو پته دوزی را درون چمدان قرار دهید، چرا که این کار باعث پوسیده شدن پته می‌گردد. این که پته ها طول عمر بیشتری داشته باشند هر چند وقت یکبار آن را از قاب خارج کرده شست‌شو دهید و دوباره مجدداً آن را درون قاب قرار بدهید. این پته ها دارای دوخت های بسیار مرغوبی هستند که می‌ تواند تا سالیان سال دوام داشته باشد و از آن استفاده کنید. می‌ توان به عنوان یک تابلوی آنتیک و گران قیمت به آن نگاه کنید، پس حتماً سعی کنید نحوه نگهداری از آن را به خوبی یاد بگیرید تا آسیب و صدمه ای به این پته ها وارد نشود.

مرکز پخش بهترین تابلو پته خام در کرمان

مرکز پخش بهترین تابلو پته خام در کرمان پته دوزی را می توان بر انواع شکل ها تهیه کرد مانند پته دوزی کناره سفید یا پته دوزی بقچه سفید و قندان اشاره کنیم که بسیار کیفیت و تنوع مدل یا آنها بسیار زیاد است و در رنگ ها و مدل های متنوع وجود دارد تا مصرف‌ کننده براساس نیازی که دارد بهترین نوع پته ها را انتخاب نماید. از جمله همین تابلو پته خام که مرکزی که معرفی کردیم در زمینه فروش آن فعالیت دارد. این مرکز پخش بهترین تابلو پته خام در کرمان را در اختیار دارد و می توانید بهترین و زیباترین پته دوزی های درجه یک و هنرمندانه و ظریف را از این مرکز خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا