پته کرمانتابلو پته

فروش فوق العاده انواع تابلو پته دوزی به قیمت روز در تهران

بسیاری از هنردوستان از طرفداران تابلو هستند و می توان انواع تابلو را در خانه های آن ها مشاهده نمود. این افراد به صورت خاص به تابلوهایی ویژه علاقه نشان می دهند و تابلو پته دوزی شده یکی از خاص ترین و زیباترین انواع تابلوهای موجود در بازار است. تولید کننده انواع تابلو پته دوزی شده را با بهترین کیفیت تولید و این کار هنری را با طرح ها و در سایز های مختلف با قیمت روز و فروش فوق‌العاده در بازار تهران توزیع و در دسترس تمام هنردوستان قرار داده است.

فروش فوق العاده انواع تابلو پته دوزی به قیمت روز در تهران

خصوصیات تابلو پته ساعتی چیست

خصوصیات تابلو پته ساعتی چیست تابلو از هنرهایی است که در کار و هنر پته دوزی به صورت مفصل به آن پرداخته شده است؛ به همین سبب می توان در بازار انواع و اقسام تابلوهای پته دوزی را در انواع سایز و اندازه و با رنگ های متنوع و مختلف در زیبا ترین نقوش قدیمی و مدرن مشاهده نمود. انواع این کارها از طرفداران بسیار زیاد و ویژه برخوردار است و می توان نمونه های بسیار نفیس و شیکی از انواع تابلو پته را در بازار مشاهده نمود.

تابلو پته ساعت یک اثر هنری و بسیار فاخر و کاری نوآورانه از انواع کارهای پته دوزی است. در خلق این هنر، هنرمند طرحی پر از گل و بوته را پیرامون یک شکل دایره ای یا به صورت چهار ضلعی و… به صورت پته دوزی آماده می نماید و می توان روی صفحه باقی مانده از اعداد و عقربه ساعت استفاده نمود و یک تابلوی شیک کاربردی تر را به بازار ارائه کرد. این تابلو در واقع هم زیبایی خاص تابلو پته را دارد و هم می توان از آن به عنوان یک ساعت با ارزش و بسیار شیک استفاده نمود. معمولا برای خلق این اثر هنری می توان از طرح خام تابلو ساعت در انواع اندازه و شکل به صورت آماده تهیه نمود و بعد از انجام کارهای پته دوزی تابلو را به یک ساعت شیک و بسیار با ارزش تبدیل نمود.

ترفند هایی برای نگهداری از تابلو پته

ترفند هایی برای نگهداری از تابلو پته کار و هنر پته دوزی اگر با اصالت و جنس خاص خود تولید شده باشد، در هر شکلی که باشد، خواه می خواهد به صورت تابلو یا رومیزی بیضی یا سجاده سنتی و… تولید شده باشد، کلا قابل شستشو است و می توان در صورت لزوم و کثیف شدن کار آن را با خاطری آسوده یا در منزل شست و یا برای شستشوی دقیق تر به خشکشویی سپرد و تابلو های پته کاری نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

برای نگهداری از تابلو پته دوزی شده بهتر است، تابلو را با شیشه های مناسب بپوشانید تا تابلو نیاز کمتری به شستشو پیدا کند. اما پشت تابلو را کاملا باز بگذارید و با چیزی نپوشانید تا تابلو در معرض جریان هوا قرار بگیرد. تابلو پته دوزی شده را در جایی قرار دهید که نور مستقیم خورشید به آن نخورد زیرا در این صورت با گذشت زمان ممکن است تابلو رنگ اصلی و زیبای خود را از دست بدهد. اما اگر تابلو را برای نصب روی دیوار تهیه نکرده اید و می خواهید در چمدان یا جایی شبیه به آن از تابلو نگهداری کنید، بهتر است که تابلو را در پارچه نخی بپیچید و یک قالب صابون را در کنار آن قرار دهید تا تابلو از هجوم حشرات در امان باقی و سلامت بماند.

مرکز تولید انواع تابلو پته دوزی در کرمان

مرکز تولید انواع تابلو پته دوزی در کرمان مرکز تولید انواع تابلو پته دوزی کرمان را، با انواع پارچه و نخ های درجه یک و عالی که، در کارگاه های مخصوص بافته و رنگ آمیزی می شود و در ابعاد مختلف با رنگ های بسیار زیبای سنتی و جدید و با طرح های بسیار شیک و جذاب تولید و تابلو را با قیمت بسیار مناسب در تمام بازارهای داخلی و خارجی توزیع و در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است. مرکز تولید با فروش فوق‌العاده توانسته است، انواع کارهای پته دوزی بسیار مرغوب را با قیمت بسیار مناسب تر در اختیار متقاضیان قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا