پته کرمان

فروش عمده پته قندان سفید با قیمت مناسب

همانطور که مستحضر هستید پته دوزی یکی از آثار هنری زیبای سرزمین ما است که برای تولید آن از سوزن دوزی استفاده می شود و طرح های زیبایی را بر روی پارچه پشمی ایجاد می کنند و از آن برای پوشش فندان و سینی بهره می برند، شرکت های پخش و فروش عمده انواع پته قندان سفید مدل های مختلف این محصول را با قیمت مناسب و ارزش افزوده اندک به دست هم میهنان ما می رسانند.

فروش عمده پته قندان سفید با قیمت مناسب

دانستنی هایی جالب درباره قندان پته سفید

دانستنی هایی جالب درباره قندان پته سفید از دیرباز هنرمندان استان کرمان علاقه داشتند که با هنر پته دوزی خود کیسه های پارچه ای کوچکی به نام مفرشو را تولید نمایند که از آن ها برای قرار دادن قند، نقل، نبات و شکلات بهره می برند و می توانستند قسمت بالایی آن ها را با بند هایی جمع نمایند و به این ترتیب هم از خوراکی های شیرین خود محافظت می کردند و هم در صورت لزوم از میهمانان خود به شکل زیبا پذیرایی می نمودند.

امروزه نیز با الهام گرفتن از همین مفرشو های کوچک دوست داشتنی یک سری پوشش سفید رنگ پته دوزی شده برای قندان ها و شکلات خوری ها تولید شده است که می توان آن ها را مثل کاوری بر روی این ظروف کشید و به این ترتیب آن ها را به بهترین شکل ممکن تزئین نمود و در ایام عید با استفاده از آن ها از میهمانان پذیرایی کرد که اوج سلیقه شما را به آن ها نشان می دهند.

این مفرشو ها در ابعاد کوچک و متناسب با قندان ها تولید می شوند و حتی پوششی برای درب آن ها نیز تولید می گردد و به این ترتیب وقتی که ظرف مورد نظر را در مقابل دیگران قرار می دهید آن ها فقط پوشش پشمی و سفید پته را می بینند و اصلا متوجه ظرف داخلی آن نمی شوند.

عوامل موثر بر کیفیت پته قندان کرمان

عوامل موثر بر کیفیت پته قندان کرمان شاید برای شما جالب باشد که از هنر اصیل پته دوزی کرمان برای تولید روکش قندان، استکان و سینی های چای هم استفاده می شود و به این ترتیب می توان یک سرویس چای خوری کامل از جنس پته تولید نمود که به شدت مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت، اما چند عامل مهم بر روی کیفیت قندان های پته دوزی شده تاثیر گذار هستند که ما در ادامه این مطلب به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. یکی از این فاکتور ها به میزان تراکم بافت، ضخامت، ایست و استحکام عریض یا زمینه پته دوزی مربوط می شود که باعث خوش حالت تر شدن قندان خواهد شد و از افتادن پوشش از روی آن جلوگیری می کند و شما برای تست این مطلب می توانید اطراف این پوشش را با دست خود بکشید و ببینید کش می آید یا نه.
  2. دومین فاکتور موثر در مرغوبیت این محصول هنری به ثبات رنگ بالای نخ های آن مربوط می شود که نشان دهنده گیاهی بودن رنگ های آن است و شما می توانید با کشیدن یک پارچه نم دار بر روی پته این مساله را مورد بررسی قرار دهید، چون در صورت نامرغوب بودن ریس ها و عریض پته، پارچه شما رنگی می شود.

سفارش پته قندان سفید از فروشندگان معتبر

سفارش پته قندان سفید از فروشندگان معتبر فروشندگان معتبر و بزرگ عرضه کننده محصولات سنتی انواع و اقسام قندان پته سفید، تابلو درختی سفید پته، دم بوفه ای و پرده های پته دوزی زیبا را به صورت انبوه و یکجا از کارگاه های تولیدی خریداری می کنند و آن ها را در حجم کلی یا تکی به دست مصرف کننده ها می رسانند و با این کار به تامین نیاز هم میهنان ما کمک می نمایند. این فروشنده ها محصولات هنری خود را با در نظر گرفتن نرخ بسیار مقرون به صرفه و ارزش افزوده اندکی به فروش خواهند رساند و به این ترتیب موجب کاهش هزینه های خرید مردم می شوند چون به طور کلی پته دوزی یک هنر بسیار باارزش است و نرخ بالایی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا