پته کرمان

فروش شگفت انگیز پته تابلو فرش با بهترین کیفیت در تهران

تابلو فرش همان گونه که از نام آن بر می آید، نوعی تابلوی دیواری است که زمینه و طرح داخل آن را فرش منقوش به نقش های مختلف تشکیل می‌ دهد. تابلوهای فرش موجود در بازار انواع و اقسام مختلفی از حیث طرح و نقش تابلو، ابعاد تابلو، جنس الیاف داخل تابلو و همچنین قیمت تابلو با یکدیگر دارند. آن نوع از تابلو فرش که موضوع اصلی این مطلب به شمار می‌ رود، تابلو فرش پته یا همان پته تابلو فرش می باشد که شرکت ما بهترین و با کیفیت ترین آن را با مناسب ترین قیمت بازار عرضه می کند.

فروش شگفت انگیز پته تابلو فرش با بهترین کیفیت در تهران

نکاتی کلیدی در تهیه تابلو پته

نکاتی کلیدی در تهیه تابلو پته افراد معمولاً تابلوهای دیواری مختلف را به هدف زینت بخشیدن به فضای سالن، اتاق و به طور کلی زیباتر جلوه دادن خانه مورد استفاده قرار می‌ دهند. هر فردی به تناسب سلیقه و بضاعت مالی خود در تهیه تابلو مورد نظر اقدام می‌ کند.

برخی از افراد ترجیح می‌ دهند حتی تابلوی روی دیوار با رنگ پرده ها، فرش ها و دکوراسیون مکان کاملا ست و هماهنگ باشد. یکی از انواع تابلو هایی که بسیار زیبا بوده و تقریباً با هر فضایی به راحتی ست و هماهنگ می‌ شود تابلو فرش است که خود انواع گوناگونی دارد. یک نوع از تابلو فرش که کانون توجه ما در این مطلب قرار گرفته است تابلو فرش پته می باشد که طرح و نقش آن همان طرح پته دوزی انواع روتختی و رومیزی های کرمان است.

در تهیه این محصول لازم است به چند نکته توجه شود. این نکات عبارت است از:

۱) ابعاد تابلو که بایستی متناسب با ابعاد دیوار باشد

۲) قیمت تابلو

۳) رنگ قاب تابلو

۴) رنگ فضای داخل تابلو

۵) طرح و نقش تابلو که می‌ تواند با طرح و نقش روتختی ها و یا قالی ست باشد

۶) مرکز توزیع و فروش تابلو

۷) درجه کیفی تابلو

۸) متریال به کار برده شده در تولید تابلو

۹) نحوه ساخت و تولید تابلو

۱۰) شرکت یا به طور کلی سازنده تابلو

بررسی اجمالی درباره ویژگی تابلو پته کرمان

بررسی اجمالی درباره ویژگی تابلو پته کرمان تابلو فرش های پته کرمان نیز همانند هر محصول دیگری دارای ویژگی ها و مشخصه هایی هستند که خاص این محصولات می باشد. از جمله ویژگی‌ های این تابلوها این است که اغلب به شکل مستطیل هستند و طرح و نقش روی آنها شبیه به فرش، ساعت و یا مزین به آیات قرآن می باشد. معمولاً در اطراف طرح اصلی تابلو یک حاشیه وجود دارد که با رنگی متفاوت از رنگ زمینه تابلو جلوه می‌ کند. حتی در مواردی، برخی از تابلوهای پته کرمان در ابعاد مربع و با نقش درخت یا شکل های هندسی مختلف از جمله لوزی تولید می‌ شود.

نقش بته جقه و شال نیز از دیگر نقش های به کار برده شده در تولید انواع تابلو فرش پته کرمان است. لازم به ذکر است که برخی از تابلو فرش های پته از الیاف گیاهی صادراتی تهیه می شوند. این تابلو ها نیز خود محصولات صادراتی به شمار می‌ روند و به خاورمیانه و برخی کشورهای اروپایی صادر می گردند.

توزیع عمده پته تابلو فرش در بازار تهران

توزیع عمده پته تابلو فرش در بازار تهران مراکز توزیع و فروش عمده و تکی متعددی در سرتاسر ایران از جمله بازار تهران وجود دارد که به توزیع و عرضه انواع پته تابلو فرش مبادرت دارند. اما شرکت ما یکی از بهترین و معتبرترین مراکز توزیع عمده پته تابلو فرش بته جقه، پته گیاهی صادراتی و شال در بازار تهران به شمار می‌ رود که پته تابلو فرش اصل کرمان را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان داخلی و همچنین خارج از کشور به صورت صادراتی قرار می دهد.

با بررسی محصولات پایگاه اینترنتی شرکت ما می توانید انواع تابلوهای پته دوزی فرش کرمان که کاملا اورجینال می باشد با مشخصات، تصاویر و مناسب ترین قیمت آنها را ملاحظه فرمایید. با استفاده از شماره تماسی که در وبگاه شرکت درج شده است، محصول خود را سفارش دهید و اطمینان داشته باشید که در کمترین زمان ممکن، سفارش ثبت شده شما به دستتان خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا