پته کرمان

فروش بی واسطه پته پشتی قرمز

پته پشتی به عنوان یکی از محصولات و کالاهای سنتی بسیار زیبا می باشد که دارای تنوع بسیار زیادی بوده و با توجه به رنگ های جذاب و ساختار آن وجود دارد برای استفاده در فضاهای سنتی بسیار مناسب می باشد، فروش بی واسطه پته پشتی قرمز این امکان را به بسیاری از خریداران و متقاضیان این محصول می دهد تا بتوانند آنها را با بهترین نرخ و کیفیت خریداری کرده و از آنها برای استفاده در فضاهای مختلف بهره ببرند.

فروش بی واسطه پته پشتی قرمز

آشنایی با مدل های متفاوت دوخت پته

آشنایی با مدل های متفاوت دوخت پته پته جزو صنایع دستی بسیار شیک و زیبا می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و با توجه به کیفیت و موارد مصرف متعددی که دارد برای استفاده در فضاها و محیط های مختلف بسیار مناسب می باشد، این محصول دارای روش های دوخت متفاوتی بوده و تولید کنندگانی که در این زمینه فعالیت می‌ کنند باید شناخت کافی و کامل از مدل های متفاوت دوخت پته داشته باشند تا بتوانند زیباترین آثار را خلق و تولید نمایند.

برای تولید و دوخت پته ابتدا طرح اولیه را با استفاده از شابلون بر روی پارچه مورد نظر پیاده کرده و سپس با استفاده از خودکار آنها را پررنگ می نمایند، در نهایت برای دوخت پته باید مراحل زیر به دقت نیز طی شود، مرحله اول در دوخت پته به مرحله رودوزی معروف می باشد و در این مرحله فاصله بین پتک ها با استفاده از نخ های مخصوص و با کیفیت به روش بخیه زدن دوخته می‌ شود و برای زیبایی بیشتر کار و با توجه به سنتی بودن این محصول از نخ های با رنگ تیره استفاده می‌ شود.

مرحله دوم در دوخت پته، پتک دوزی می باشد که به دو نوع پتک مربع و مورب تقسیم بندی می‌ شود و جزو دوخت های خاص برای این محصول معرفی می گردد، عمدتاً پتک های مربع برای دوخت حاشیه ها و پتک های مورب برای زمینه استفاده می شود، سپس به مرحله برگ دوزی می‌ رسیم و در این مرحله نیز باید از نخ های مناسب و با طرح برگ و شوید مانند استفاده شود، در روش‌ های متفاوتی که برای دوخت این محصول استفاده می‌شود باید از دقت و ظرافت خاصی بهره گرفته شود تا زیبایی کار بیشتر نمایان گردد.

نکاتی مهم هنگام خرید پته پشتی

نکاتی مهم هنگام خرید پته پشتی پته پشتی به دلیل استفاده در فضاهای سنتی و همچنین به دلیل تنوع زیادی که در نقش و نگار این محصول وجود دارد سبب شده تا علاقه‌ مندان زیادی را به خود جذب کرده و از کاربردهای گسترده و متنوعی برخوردار گردد، برای خرید پته پشتی توجه به ویژگی ها و نکات مهمی که در ادامه این بحث به آنها اشاره می کنیم بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و افراد می توانند با در نظر گرفتن موارد ذکر شده این محصول را خریداری نمایند.

  • در هنگام خرید حتما به نوع پارچه و الیاف و نخ های به کار رفته در دوخت و طراحی آن توجه داشته باشید چرا که این محصول دارای نمونه های مختلف با درجات کیفی متفاوتی می باشد و برای اینکه بتوانید به بهترین نوع آن دست پیدا کنید حتماً بهترین پارچه و نخ را انتخاب نمایید.
  • در زمان خرید این محصول حتماً به سلیقه خود نیز توجه داشته باشد چراکه پته ها دارای طرح ها و نقش و نگارهای بسیار زیبا و جذاب می باشد که با دارا بودن طرح های مختلف و متنوع می توانند به زیبایی بیشتر کار بیفزایند، به همین علت در زمان خرید حتما موارد مهم و به ویژه سلیقه خود را در نظر بگیرید.
  • این محصول را از فروشندگانی که به صورت مستقیم در این زمینه فعالیت می کنند خریداری کنید چرا که می توانید با اطمینان کامل از جنس و کیفیت و ویژگی‌ هایی که دارند آنها را سفارش دهید.
  • به نوع پارچه و ویژگی های آن از جمله آبرفت یا نوع نخ و همچنین مقاومت آنها در برابر آب و مواد شوینده نیز توجه داشته باشد تا در زمان شستشو دچار تغییر رنگ یا آبرفت نشوند.

عوامل موثر بر قیمت پته پشتی

عوامل موثر بر قیمت پته پشتی پته پشتی از صنایع دستی استان کرمان محسوب می شود و اگر به این شهر و منطقه سفر کرده باشید قطعاً با مدل های مختلف آن در طرح ها و رنگ های گوناگون مواجه خواهید شد که به دلیل جذابیت و زیبایی بسیار خوبی که در کار وجود دارد سبب شده تا از محبوبیت و فروش بسیار خوبی نیز برخوردار گردند، پته پشتی خود دارای قیمت های مختلف و متفاوتی می باشد زیرا عوامل زیادی در قیمت گذاری این محصول دخیل می باشند و سبب شده تا قیمت پته پشتی با نرخ ها و تفاوت های مختلفی همراه گردد.

  • یکی از عوامل موثر بر قیمت پته پشتی کیفیت این محصول می باشد و هرچه پته از کیفیت بیشتری برخوردار باشد قطعاً با نرخ بالاتری عرضه خواهد شد.
  • جنس و نوع پارچه و همچنین قیمت الیاف و نخ هایی که در تولید این محصول استفاده می‌ شود بز قیمت آن تأثیر می‌ گذارد.
  • ابعاد و اندازه پته نیز در قیمت‌ گذاری آن بسیار موثر می باشد.
  • رنگ بندی و طرح‌های مختلفی که این محصول وجود دارد نیز می‌ تواند به طور نامحسوس بر افزایش یا کاهش قیمت آن موثر باشد.
  • اما مهمترین عاملی که در چند سال اخیر توانسته بر افزایش قیمت و ثابت نبودن نرخ این محصول موثر شود نوسانات و تورم و بازار می باشد که توانسته بر روی تمام کالاها و محصولات تأثیر گذاشته و قیمت پته پشتی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.
  • قیمت پشتی پته سفید و نمونه‌ های مختلف دیگری که از این محصول وجود دارد را می توانید از فروشندگان این محصول به صورت مستقیم استعلام و دریافت نمایید.

مرجع پخش پته پشتی قرمز

مرجع پخش پته پشتی قرمز پته پشتی دارای طرح ها و مدل های مختلف و متفاوتی می باشد که هر کدام از آنها از زیبایی و جذابیت بسیار خوبی برخوردار می باشند و از نمونه‌ های این محصول می‌توان به پشتی پته طرح درختی، پشتی پته طرح گل،‌ پشتی پته عروسکی، پته پشتی سفید، پته پشتی قرمز و مدل های متنوع دیگر اشاره نمود.

مرجع پخش پته پشتی قرمز به عنوان واحد عرضه و فروش مستقیم این محصول در کشور معرفی می‌ شود که توانسته زیباترین و شیک ترین نمونه پته های تولید شده و بافته شده توسط بافندگان این محصول را در سراسر کشور توزیع و پخش کرده و آنها را با کیفیت و قیمتی بسیار عالی و مناسب به فروش برساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا