پته کرماننیم بقچه

فروش بدون واسطه پته نیم بقچه

تولید کننده های زیادی در کشور به عرضه و فروش پته نیم بقچه به صورت عمده در بازار های فروش مرتبط با آنها می پردازند که در کیفیت های بسیار بالایی بوده و الیاف به کار رفته در تولید آنها به شکل های گوناگونی هستند که فروش آنها به همراه نرخ ها و قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه انجام می شود که از مزیت های اصلی و بسیار مهم این نوع پته های مشکی محسوب می شود.

فروش بدون واسطه پته نیم بقچه

مهمترین ویژگی پته نیم بقچه

مهمترین ویژگی پته نیم بقچه امروزه از پته به عنوان یک نیم بقچه نیز استفاده می‌شود و این محصول هنر دست می‌باشد و در واقع تلفیقی از نقش و رنگ می باشد و در تولید این محصول از رنگ‌های بسیار با کیفیت استفاده شده است. در تولید بهترین محصول از پارچه های بسیار با کیفیت و همچنین نخ های گیاهی و ابریشمی استفاده شده است.

معمولاً محصولات مورد نظر در سایزهای گوناگون موجود می باشند و دوام و ماندگاری پته بسیار بالا می باشد به صورتی که در برابر انواع آلودگی و لکه مقاوم می باشد و در صورت کثیف شدن نیز می‌توان این محصولات را شستشو داد. معمولاً پته با کیفیت در رنگ بندی های بسیار گوناگون ارائه می شود.

کاربرد پته بسیار زیاد است و بسیاری از افراد به عنوان بقچه نیز از این محصول استفاده می‌کنند و محصول مورد نظر یک وسیله تزیینی نیز محسوب می‌شود و بسیاری از افراد برای تزئین دکوراسیون داخلی خانه از آن استفاده می کنند. کیفیت رنگ پته به گونه ای می باشد که بعد از شستشو به هیچ عنوان رنگ آن تغییر پیدا نمی کند و آبرفتی در پارچه های آن ایجاد نمی شود. پته در سایزهای مختلف برای میزهای ناهار خوری با ابعاد گوناگون تولید و طراحی می شوند.

راهنمای انتخاب پته رومیزی

راهنمای انتخاب پته رومیزی هر گوشه از کشورمان هنرمندانی دارد که با دست خود چیزی هایی درست می کنند و یکی از هنر های کرمانی ها پته دوزی است که بسیار نرم و لطیف است و این محصول زیبا را می توان در چند کار استفاده کرد. یکی از استفاده هایی که مردم ما از آن می کنند، انداختن آن روی فرش ها می باشد که باعث می شود، دکوراسیون منزل تغییر کند و حس دیگری پیدا کنید و البته شما باید در هنگام خرید این محصول دقت کنید تا یک محصول عالی و مناسب را خریداری کنید.

در هنگام خرید به طرح پته سینی سفید توجه داشته باشید و متناسب با رنگ خانه خود آن را انتخاب کنید تا ظاهر خانه شما بد نباشد و باید توجه داشته باشید که طرح آن چگونه است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی طرح های جدید آمده است که شما می توانید با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید و اگر می خواهید بدانید کیفیت خوبی دارد، جنس آن را بسنجید اگر ضخامت خوبی داشت می توانید به راحتی بفهمید که کیفیت خوبی دارد.

قبل از هر چیز به نخ به کار رفته شده در پته رومیزی کوچک دقت کنید چون ممکن است نخ بی کیفیت و نا مناسب در آن به کار رفته باشد. شما می توانید این محصول را در هر اندازه که دوست دارید سفارش دهید ولی بهترین گزینه، پته مربع است که تقریبا از دیگر اندازه ها بزرگ تر و سبک تر می باشد و یکی از چیزی هایی که کمتر به آن توجه می کنیم رنگ آن است اما باید توجه داشته باشیم که معمولا رنگ های تیره مناسب تر هستند.

عوامل موثر بر قیمت پته عسلی

عوامل موثر بر قیمت پته عسلی همانطور که اشاره شد که پته دوزی دارای انواع مختلف می باشد و شامل طرح ها و مدل های متنوع با کاربردهای گوناگون بوده که هر کدام از آنها بر حسب کیفیت و ویژگی‌ هایی که دارند با قیمت‌ های متفاوتی نیز خرید و فروش می گردند. عوامل بسیار زیادی وجود دارد که بر قیمت پته موثر می باشد و بر حسب آنها با نرخ های گوناگونی به فروش می رسد.

  1. یکی از عوامل موثر بر قیمت پته نوع الیاف و نخ های به کار رفته در دوخت و طراحی آن می باشد و اگر از الیاف ابریشمی طبیعی استفاده شود قطعاً نسبت به نمونه های دیگر از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود.
  2. ابعاد و اندازه پته بر قیمت‌ گذاری آن موثر می باشد و سبب می گردد تا هرچه پته از اندازه های بزرگ تری برخوردار باشد با قیمت بیشتری نیز خرید و فروش گردد.
  3. جنس و کیفیت پارچه و مقاومتی که در برابر عوامل مختلف نیز دارد توانسته بر قیمت آن تاثیرگذار باشد.
  4. ضخامت پارچه، ضخامت نخ های به کار رفته در تولید آن و بسیاری موارد دیگر نیز می‌ تواند در ارزش گذاری این محصول تاثیر گذار باشند.
  5. همانطور که گفته شد پته رومیزی بیضی قرمز دارای نمونه های مختلف می باشد که هر کدام با قیمت های مختلفی همراه می باشند، به عنوان مثال قیمت سینی پته کرمان با توجه به نوع مشابه این محصول که در شهرهای دیگر تولید می شود متفاوت است.
  6. تورم و نوسانات بازار، افزایش قیمت در جنس پارچه، نخ و سایر فاکتورهای مختلف دیگر نیز توانسته بر قیمت‌ گذاری پته تاثیر گذارد.

فروشگاه عرضه پته نیم بقچه

فروشگاه عرضه پته نیم بقچه در فروشگاه عرضه پته نیم بقچه انواع و اقسام محصولات در رنگ بندی های مختلف موجود هستند که از پرفروش‌ترین محصولات می توان به پته رنگی اشاره کرد که برای انواع دکوراسیون داخلی خانه مناسب می باشند. قیمت این محصولات در مراکز فروش و عمده فروشی ها بسیار مناسب‌تر و نسبت به دیگر بازارها ارزان تر می باشد؛ بنابراین مصرف کنندگان برای خرید کلی می‌توانند به مراکز مورد نظر مراجعه نمایند.

تمامی محصولات با ضمانت توسط فروشندگان عرضه می‌شوند و در صورت عدم رضایت خریداران می توان آنها را برگشت دهند. تهدید از محصولات صادراتی محسوب می‌شود و به کشورهای بسیار نیز ارائه می‌شود. صادرات این محصول می تواند برای کشور و همینطور کارخانجات تولیدی درآمدزا باشد.

با توجه به گسترش روز افزون تولید و عرضه این محصولات برای خرید پته ها می توانید با مراجعه به مراکز معتبر و مجهز به راحتی از این محصول خریداری نمایید و با تنوع بالایی که این محصولات دارند دست شما در خرید بسیار باز می باشد و به راحتی با توجه به سبک مورد نظرتان می توانید از این محصولات بهره مند شوید.

این هنر زیبا به دلیل زیبایی منحصر به فرد و کیفیت بالا مورد پسند کشورهای دیگر قرار گرفته و بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است و شما مشتریان و خریداران می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید این کالا کنید. همچنین امکان خرید پته کرمانی از طریق وبسایت رسمی ما وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا