پته کرمان

فروش باور نکردنی سینی پته فیروزه ای به قیمت روز

پته دوزی، نام یک نمونه از اصیل ترین هنر های ایرانی است، که به استان کرمان تعلق دارد و از آن در زمینه های متعددی استفاده می شود که شامل پوشش داخلی سینی و زیر استکانی می باشد و امروزه هنرمندان با سلیقه کشور ما با استفاده از آثار پته دوزی کرمانی محصول جدیدی به نام سینی پته فیروزه ای رنگ را ابداع کرده و آن را با قیمت باور نکردنی و تخفیف های قابل توجهی به فروش می رسانند.
فروش باور نکردنی سینی پته فیروزه ای به قیمت روز

مشخصات بهترین نوع سینی پته فیروزه ای

مشخصات بهترین نوع سینی پته فیروزه ای هنر پته دوزی که در اصل یک نوع سوزن دوزی با طرح های سنتی است در تولید آثار مختلفی مانند پوشش سینی، رومیزی رانر، کناره خام و تابلو مورد استفاده قرار می گیرد و ظاهر زیبایی به آن ها می بخشد، سینی های پته دوزی درجه یک با رنگ فیروزه ای که امروزه به شدت مورد پسند مردم قرار گرفته اند بر اساس چند ویژگی مشخص می شوند که ما در ادامه این مطلب به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  1. اولین ویژگی یک سینی مرغوب پته این است که بخش عریض یا پارچه زمینه آن از ضخامت و استحکام کافی برخوردار باشد که برای تست کردن این ویژگی می توانید آن را با دست خود از دو طرف بکشید و ببینید که کش می آید یا نه، چون پته مرغوب به هیچ وجه کش نیامده و حالت خوب خود را حفظ می کند.
  2. دومین مشخصه پته با کیفیت به ثبات رنگی آن مربوط می شود چون در داخل آن از رنگ های طبیعی استفاده می گردد، جهت تست کردن این موضوع می توانید پارچه ای نم دار را بر روی آن بکشید و بررسی کنید که آیا رنگی می شود یا نه.
  3. همچنین باید به جنس پارچه به کار رفته در دوخت پته هم دقت کنید، چون این پارچه باید پشمی باشد و شما می توانید با سوزاندن یکی از نخ های آن به اصل بودن پشم پی ببرید.

نحوه صادرات سینی پته با کیفیت

نحوه صادرات سینی پته با کیفیت سینی های پته رنگی به عنوان یکی از محصولات هنری و صنایع دستی خیلی باارزش و در عین حال جذاب ایرانی شناخته می شوند که به سرعت مصرف کننده ها را جلب کرده و مورد پسند تمام سلیقه ها قرار می گیرد و با این اوصاف صادرات آن ها می تواند یک فرصت عالی برای جذب درآمد های ارزی ایجاد کند، مراحل صادرات این محصول در ادامه به اختصار بیان می شوند:

  1. در وهله اول محصول مورد نظر باید از نظر کیفی مورد بررسی قرار گرفته و نشانه های تایید سازمان استاندارد به آن تعلق بگیرد تا مجوز صادرات را به دست آورد.
  2. سپس باید با مشورت مسئولان اداره بازرگانی ایران بازار های هدف مناسبی برای عرضه این محصول انتخاب شوند تا بتوان در زمینه صادرات و فروش آن به موفقیت دست پیدا کرد.
  3. همچنین لازم است شرکت تولید کننده محصول، کارت بازرگانی و ویزا برای خروج از ایران دریافت نماید.
  4. در مرحله آخر باید با مراجعه به اداره گمرک ایران و تحویل بارنامه ارسالی به آن ها، هزینه هایی را بابت مالیات و حق خروج از کشور به این اداره پرداخت کرد تا بتوان به شکل قانونی از ایران خارج شد.

صادرات سینی پته فیروزه ای به کشورهای آسیایی

صادرات سینی پته فیروزه ای به کشورهای آسیایی در طی سال های گذشته هنرمندان داخلی کشور ما توانستند به عرصه صادرات سینی پته درجه یک فیروزه ای رنگ به کشورهای آسیایی گام بگذارند و با عرضه و فروش این محصولات در کشور های مختلف قاره آسیا به درآمد های بسیار زیادی دست پیدا کنند که منجر به رشد اقتصاد و ایجاد فرصت های تولیدی در ایران می شود و برای ما اهمیت زیادی دارد. این محصولات صادراتی باکیفیت نه تنها در بازار های خارجی عرضه می شوند بلکه در سطح داخلی ایرن نیز ارائه می گردند تا به دست هم میهنان ما برسند و از راه های مختلفی برای فروش آن ها استفاده می شود که این راه ها ممکن است حضوری یا غیر حضوری و اینترنتی باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا