پته کرمان

فروش اینترنتی سینی پته به قیمت عمده در تهران

سینی پته یکی از سینی های جدید و مدرن می باشد که به صورت کاملاً سنتی تولید می شود و دارای مدل های مختلف و متفاوتی بوده که از کیفیت، ویژگی و قیمت‌ های مختلفی برخوردار است، فروش اینترنتی انواع سینی پته به قیمت عمده در تهران توسط واحد فروش این محصول از طریق این سایت اینترنتی انجام می گردد و قیمت سینی پته که در بازار عرضه می شود تحت تاثیر فاکتورهای زیادی قرار گرفته و با نرخ های مختلف و متفاوتی نیز خرید و فروش می‌ شود.

فروش اینترنتی سینی پته به قیمت عمده در تهران

استاندارد های موجود بر قیمت سینی پته

استاندارد های موجود بر قیمت سینی پته سینی به عنوان یکی از لوازم خانگی بسیار کاربردی می باشد که عمدتاً برای سرویس چای و نوشیدنی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و دارای مدل های مختلف و متفاوتی بوده که هر کدام بر حسب سلیقه افراد طراحی و تولید می‌ شوند.

سینی پته جزو سینی ها و صنایع دستی به شمار می‌ رود که از طراحی و زیبایی متفاوتی نسبت به سایر مدل های دیگر برخوردار می باشد و جزو سینی های جدید، مدرن و شیک به شمار می‌ رود.

قیمت سینی پته در بازار داخلی کشور به عوامل زیادی بستگی دارد و در این بین فاکتورهای مختلف وجود دارند که توانسته اند بر قیمت این محصول تاثیر گذاشته و سبب شود تا سینی با نرخ های متفاوتی در بازار خرید و فروش شود.

  • یکی از عوامل موثر بر قیمت سینی کیفیت این محصول می باشد، با توجه به اینکه سینی های نامبرده با شرایط مختلف و متفاوتی تولید می‌ شوند، هرکدام از آنها از کیفیت‌ های گوناگونی برخوردار می باشند و اگر سینی با کیفیت بسیار خوبی تولید شده باشد قطعاً از قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل های دیگر برخوردار است.
  • یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر قیمت سینی ابعاد و اندازه آن می‌ باشد، سینی‌ هایی که در بازار خرید و فروش می‌ شوند در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ عرضه می‌ شوند‌ و این امر سبب گردیده تا هر کدام از آنها دارای قیمت های متفاوتی باشند به همین علت اندازه سینی نیز در قیمت این محصول موثر می باشد.
  • شرایط تولید سینی های نامبرده جزو عواملی می باشد که بر قیمت‌ گذاری آنها بی‌ تاثیر نیست، زیرا سینی های مذکور به صورت دستی و یا به صورت صنعتی تولید می‌ شوند و هر یک از روش های تولید این محصول توانسته اند بر قیمت نهایی آنها تاثیر بگذارد.

معرفی طرح های متنوع پته سینی

معرفی طرح های متنوع پته سینی سینی پته از جمله سوغاتی ها و آثار دستی و هنری شهرهای مختلفی مانند کرمان می‌ باشد که از زیبای خاصی در طرح و مدل برخوردار بوده و جزو سینی های مدرن و جدید محسوب می‌ شود.

سینی های نامبرده با جنس های مختلفی مانند برنج، آلومینیوم، چوبی، پلاستیکی و جنس‌ های مختلف دیگر تولید می‌ شود، به همین علت این محصول دارای طرح های مختلف و متنوع خواهد بود، چراکه با توجه به آنها از تنوع زیادی برخوردار گردیده است.

سینی جدید قرمز یکی از زیباترین و خاص ترین نمونه سینی های تولید شده در کشور می باشد که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی بوده و با دارا بودن ظاهر و طراحی خود از فروش خوبی نیز برخوردار گردیده است.

سینی برنج یکی از سینی های باکیفیت و قیمت بالا از این محصول می باشد که از لحاظ ارزشی که دارد، نرخ بالایی به خود اختصاص می دهد و علاوه بر آن برای هدیه دادن نیز گزینه بسیار مناسب و ایده آلی به شمار می رود.

ته سینی گرد نمونه دیگری از این محصول می باشد که با دارا بودن طراحی و ظاهری متفاوت از جلوه و زیبایی خاصی برخوردار بوده و این محصول نیز جزو یکی از طرح‌ های مختلف به شمار می‌ رود.

سینی های نامبرده از لحاظ شکل ظاهری نیز متنوع بوده و در اشکال هندسی مربع، مستطیل، گرد یا اشکال مختلف دیگر تولید می‌ شود که هر کدام دارای زیبایی خاص و متفاوتی می باشند.

این نمونه سینی ها با طرح‌ هایی مانند طرح اشکال هندسی، طرح بوته و جرقه، طرح سنتی، طرح های فانتزی و مدرن و غیره تولید می شوند و انتخاب و خرید آنها بسته به سلیقه خریدار و مصرف کننده دارد.

چه عواملی بر کیفیت پته سینی تاثیر دارد

چه عواملی بر کیفیت پته سینی تاثیر دارد پته سینی با توجه به فروش خوبی که در بازارهای داخلی به دست آورده سبب شده تا واحدهای تولید کننده این محصول برای آنکه بتوانند آن را با شرایط بسیار خوبی در بازارهای داخلی یا خارجی به فروش برسانند، به کیفیت تولیدی این محصول نیز اهمیت داده و سعی کنند تا آنها را با کیفیت های بسیار خوب و قابل قبولی تولید نمایند.

یکی از عواملی که بر کیفیت سینی های مذکور موثر می باشد نوع آلیاژ اولیه به کار رفته در ساخت و تولید آنها می باشد و اگر در این راستا از آلیاژهای مرغوبی همچون برنج یا چوب های درجه یک مانند چوب گردو و غیره برای تولید این محصول استفاده شود، بر کیفیت کار تاثیر مثبتی می گذارد.

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد سینی های نامبرده با شرایطی مختلف تولید می‌ شوند به گونه‌ ای که عواملی همچون سنتی یا صنعتی بودن آنها جزو فاکتور های موثر در کیفیت این محصول به شمار می رود.

اگر در فرآیند تولید سینی های نامبرده تمام فوت و فن های مختلف جهت بالا بردن سطح کیفی این محصول مدنظر قرار گیرد، قطعاً سینی های تولید شده نیز از لحاظ کیفی در جایگاه بسیار خوبی قرار خواهند گرفت و این امر می تواند بر بازار فروش آنها تاثیر گذارد.

مرکز تولید سینی پته درجه یک

مرکز تولید سینی پته درجه یک استقبال بسیار خوبی که از انواع سینی های پته در بازار داخلی صورت پذیرفته، سبب شده تا واحدهای تولید کننده زیادی در سراسر کشور در این زمینه فعالیت کنند و نمونه‌ های مختلفی از آنها را با شرایطی بسیار عالی و مناسب تولید کرده و در اختیار بازارهای فروش در نقاط مختلف کشور قرار دهند.

مرکز تولید سینی پته درجه یک بزرگترین واحد تولید کننده سینی های نامبرده در کشور می باشد که موفق شده تا این محصول را با کیفیتی بسیار خوب در اشکال هندسی متنوع تولید نموده و در اختیار بازار فروش و سایر خریداران قرار دهد.

این مرکز تولید کننده بعد از آن که محصولات خود را در حجم بالایی تولید نمود با بازاریابی بسیار خوب و ارائه نمونه های مرغوب و درجه یک آنها را در اختیار سایر خریداران و فروشندگان در سراسر کشور قرار می‌ دهد و از این طریق، زمینه خرید و سفارش را برای مشتریان و متقاضیان فراهم می نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا