پته کرمان

عمده فروشی پته رو میزی مستطیل باکیفیت در کرمان

پته نام یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین هنر های ایران زمین است که در آن از سوزن دوزی استفاده می شود و آثاری بسیار زیبا با نقوش ایرانی و اسلامی بر روی سطح پشمی دوخته می شوند که نظر هر کسی را به خود جلب می کنند، مراکز عمده فروشی پته رو میزی مستطیل شکل باکیفیت کرمانی، انواع مختلف این محصول را به صورت انبوه در بازار های مصرف عرضه کرده و با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

عمده فروشی پته رو میزی مستطیل باکیفیت در کرمان

شناخت انواع رومیزی پته جذاب سنتی

شناخت انواع رومیزی پته جذاب سنتی خوب است بدانید که استفاده کردن از آثار هنری سنتی ایرانی در خانه های مدرن امروزی می تواند با تلفیق سنت و مدرنیته حس و حال خوبی به شما بدهد و موجب آرامش روحی شما شده و خستگی را از وجودتان به در نماید، بر این اساس ما توصیه می کنیم که از انواع و اقسام رومیزی های پته دوزی شده در دکوراسیون داخلی خانه های خود بهره ببرید که مدل های آن در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار می گیرند:

  1. رانر رومیزی پته دوزی شده: رانر ها نوع خاصی از رومیزی هستند که آن ها را با عرض خیلی کم و طول زیاد تولید می کنند، اغلب برای سوزن دوزی در سطح این محصولات از طرح های درختی و گل و بوته استفاده می شود که تمام سطح آن ها را پر می نمایند.
  2. رومیزی گرد یا بیضی پته: رومیزی هایی که به صورت دایره ای یا بیضی تولید می شوند در ابعاد مختلفی وجود دارند و در آن ها از طرح ترنج و طرح بادامی استفاده می شود، این رومیزی ها را می توان برای میزهای بزرگ مورد استفاده قرار داد.
  3. رومیزی عسلی کوچک و بزرگ پته: از رومیزی های کوچک مربعی شکل پته دوزی شده اغلب برای میزهای عسلی استفاده می شود و در سطح آن ها می توان نقش بته جقه را مشاهده کرد.

روش های نگهداری رومیزی پته سنتی

روش های نگهداری رومیزی پته سنتی رومیزی هایی که با هنر پته دوزی آماده می شوند به دلیل ظرافت و دقت بالایی که در تولید آن ها به کار رفته و متریال های طبیعی مورد استفاده در ساختشان از ارزش زیادی برخوردار هستند و در نتیجه باید دقت زیادی برای نگهداری از آن ها مبذول دارید که ما در ادامه این مطلب چند نکته برای مراقبت از این محصولات خدمت شما عزیزان بیان می کنیم:

  1. یکی از نکاتی که باید برای مراقبت از رومیزی پته در نظر بگیرید این است که از ریخته شدن چای و نوشیدنی های دیگر بر روی آن جلوگیری نمایید و برای این کار بهتر است لایه ای روکش پلاستیکی شفاف روی رومیزی خود پهن کنید.
  2. به یاد داشته باشید که در زمان شستشوی رومیزی های خود هرگز آن ها را با دست نفشارید و به هم نمالید، بلکه باید فقط برای مدتی در آب ولرم و پودر رخت شویی خیس کرده و با نهایت ظرافت آب کشی کنید و در سطح صافی پهن نمایید تا خشک شوند.
  3. اگر قصد دارید این رومیزی ها را اتو کشی کنید بهتر است یک پارچه سفید نخی روی آن ها پهن کرده و اتو را روی این پارچه بگذارید و اصلا آن را روی سطح رومیزی نکشید چون ممکن است کش بیاید.

عرضه کنندگان پته رو میزی مستطیل درجه یک در کرمان

عرضه کنندگان پته رو میزی مستطیل درجه یک در کرمان عرضه کنندگان برتر انواع صنایع دستی پته دوزی کرمان، محصولاتی مانند پته رو میزی مستطیلی، تابلو بادامی سفید، جادستمال کاغذی رنگی و بقچه درجه یک را از تولید کننده ها خریداری می نمایند تا آن ها را در سطح کشور توزیع نموده و به دست عموم هم میهنان ما برسانند و موجب تسریع امر خرید و فروش محصولات و کسب سود برای تولید کننده ها شوند. این فروشنده ها برای از میان برداشتن حد و مرزهای موجود از میان خود و خریداران پته از درگاه های خرید اینترنتی هم استفاده می کنند و با این کار به مردم امکان ثبت سفارش محصول مورد نظر از راه دور را می دهند و موجب رفاه آن ها می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا