پته کرمان

صادرکننده پته یک در یک ارزان

صادر کننده پته یک در یک ارزان در ایران همه تلاش و توانایی خود را به کار می برد تا محصولی با کیفیت و مرغوب و صد البته ارزان قیمت را روانه بازار های داخلی و خارجی نماید. در این مقاله می خواهیم در مورد پته و قیمت آن، عوامل موثر در کیفیت پته، روش های خرید و فروش پته و … مطالبی را بیان کنیم. پس با ما همراه باشید.

صادرکننده پته یک در یک ارزان

عوامل موثر بر کیفیت پته

عوامل موثر بر کیفیت پته پته دوزی یک هنر اصیل سوزن دوزی با نخ است که از پارچه های ضخیم و پشمی به نام عریض برای دوخت آن استفاده می شود. همچنین نخ های به کار برده شده در آن را ریس می گویند که دارای رنگ بندی زیادی می باشد. شهر کرمان سر منشاء اصلی پته می باشد که رفته رفته به دیگر شهر های کشور از جمله اصفهان، مشهد، تهران و … نیز رسیده است.

عوامل زیادی بر کیفیت پته تاثیر گذار است که در ادامه به آن می پردازیم:

  • هر چه دوخت پته ظریف تر و دقیق تر باشد و طراحی روی آن شلوغ تر باشد، کیفیت آن بیش تر است.
  • عامل تاثیر گذار دیگر بر کیفیت پته، کیفیت و مرغوبیت پارچه یا همان عریض و شال می باشد.
  • نوع نقش های به کار رفته شده در پته
  • پر کار بودن و کم کار بودن پته
  • نخ های به کار رفته شده در پته که با استفاده از رنگ های گیاهی رنگ شده اند یا با استفاده از رنگ های شیمیایی.

موارد استفاده از پته بیشتر در موارد تزیینی منازل می باشد که زیبایی دکوراسیون منازل را دو برابر می کند. یکی از انواع پته که طرفداران زیادی داشته و بسیار جذاب است، پته گرد می باشد.

مراکز فروش پته یک در یک رنگی

مراکز فروش پته یک در یک رنگی پته دوزی هنری سنتی و دستی است که به ثبت جهانی نیز رسیده است. صادرات پته در دهه های اخیر به صورت گسترده به کشور های اروپایی و دیگر کشور های همسایه صورت می گیرد. انواع پته خام و دوخته شده در رنگ بندی های متنوع و سایز بندی های مختلف در مراکز فروش این محصول عرضه می شوند. چند نوع از محصولات پته دوزی عبارتند از: جلد قرآن، زیر لیوانی، کوسن، جا نماز، پرده، رومیزی و … .

عمده فروشانی نیز هستند که انواع پته یک در یک رنگی را با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهند.

شما می توانید برای خرید پته به صورت اینترنتی اقدام کنید که این امر ارزان بودن قیمت پته را به دنبال دارد. در فروشگاه آنلاین ما تنوع در انواع پته وجود دارد و همچنین بنا بر سلیقه شما طرح ها و سایز های مورد نظرتان را با زیبایی هر چه تمام تر اجرا می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا