پته کرمان

صادرات سجاده پته سفید در کرمان به صورت عمده

مقدمات، یکی از الزامات انجام هر کاری است، به عنوان مثال: اگر شما قصد ورزش کردن را دارید مقدمات اولیه آن به انتخاب لباس مناسب و کفش مناسب بر می گردد، و یا اگر اگر می خواهید مکانیک خوبی باشید ابتدا باید وسایل مکانیکی را در اختیار داشته باشید، این موضوع برای عمل مقدسی همچون اقامه نماز نیز صادق است، جانماز از جمله مقدماتی است که برای اقامه نماز لازم است و تشکیلات آن عبارتند از: سجاده مهر و تسبیح که هر کدام از آن ها مدل های مختلفی در بازار دارند، اما سجاده به عنوان یکی از زیباترین وسایل مورد نیاز اقامه نماز طرح ها و رنگ های مختلفی دارد که از جمله بهترین های آن می توان به سجاده پته سفید اشاره کرد.

قیمت سجاده پته سفید چقدر است؟

سجاده پته سفید به عنوان سوغاتی شهر کرمان معرفی می شود و سالانه در تعداد بالا تولید می گردد و به شهر های مختلف کشور ارسال می شود.

سجاده سفید به دلیل زیبایی ظاهری و کیفیت دوخت بی نظیری که دارد قیمت نسبتا بالایی دارد که اگر این خرید انجام شود ما این تضمین را به شما می دهیم که از لحاظ کیفیت و ظاهر توقع شما بر آورده شود و حتی بیشتر.

همچنین قیمت سجاده پته در بازار ایران نسبت به بازار های دیگر جهان قدری پایین تر است، علت این امر هم خود کفا بودن در امر تولید مواد اولیه جهت تولید سجاده پته سفید است از جمله نخ پته و پارچه پته.

تفاوت سجاده پته سفید با جانماز عروس

پته دوزی به عنوان یکی از هنر های زیبا در ایران معرفی می شود .

پته دوزی در حقیقت نوعی نقش و نگار بستن به سجاده است که این موضوع می توان قیمت آن را تا حد زیادی افزایش دهد، چرا که هر چه میزان ریزه کاری در کار بالا تر رود بالطبع قیمت آن نیز افزایش می یابد.

سجاده پته سفید یک سری ویژگی ها دارد که آن را با نمونه های دیگر متمایز کرده است، اولین موردی که می توان به آن اشاره کرد بحث زیبایی ظاهری آن است، پته دوزی به دلیل ریزه کاری هایی که در آن بکار می رود وظرافت خاصی را به همراه دارد از زیبایی ظاهری بی نظیری بهره می برد، همچنین این محصول در سه نقش زیبا و اصیل به نام بازوبندی، محراب و ترنج تولید می شود.

جانماز عروس بیشتر به عنوان یک نماد استفاده می گردد تا هنگام پاتختی و مراسمات این چنینی به دیگران نمایش داده شود، همین امر باعث است که شاید طرح و کیفیت و نقش آن چنان برای جانماز عروس در نظر گرفته نشود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا