پته کرمان

صادرات تابلوی پته وان یکاد به کشورهای همسایه

هنر پته دوزی یکی از دست بافته ها و سوزن دوزی های سنتی ایرانی است که از آن برای خلق آثار زیبایی همچون تابلو نوشته های اسلامی و قرآنی هم استفاده می شود و از این طریق می توان آیات قرآن را به گونه ای زیبا به نمایش گذاشت، کشور ما به طور گسترده در زمینه صادرات تابلوی پته وان یکاد به کشورهای اسلامی همسایه مانند عراق، افغانستان و پاکستان فعالیت می کند و از طریق فروش این صنایع دستی به درآمد های زیادی دست می یابد.

صادرات تابلوی پته وان یکاد به کشورهای همسایه

ویژگی مهم تابلو قرآنی پته

ویژگی مهم تابلو قرآنی پته شاید شما عزیزان تا به حال تابلو های سوزن دوزی شده پته را که با آیه های قرآن زینت داده شده اند دیده باشید و تصمیم به خرید یکی از انواع این آثار هنری زیبا گرفته باشید و باید بدانید که یک تابلوی قرآنی مرغوب و اصل پته دوزی شده چند ویژگی مهم دارد که شما عزیزان با توجه به آن ها می توانید یک اثر باارزش را خریداری کرده و تا سال ها از آن استفاده کنید، برای اطلاع از ویژگی های کیفی این محصولات بهتر است ادامه این مطلب را مطالعه نمایید:

  1. بهترین نمونه های این محصولات هنری آن هایی هستند که بر روی پارچه زمینه یا عریض پشمی اصل دوخته شده اند، چون چنین پارچه هایی از ضخامت، استحکام و ایست خوبی برخوردار هستند و موجب افزایش کیفیت این تابلوها می شوند و شما برای تست اصل بودن آن ها می توانید یکی از نخ های پارچه ها را بسوزانید.
  2. در ضمن باید به این ویژگی دقت کنید که دوخت های به کار رفته در تابلوی پته دوزی شده کاملا ظریف، به هم چسبیده و متراکم باشند و در آن ها ناهماهنگی یا فاصله دیده نشود چون اثر بدی بر روی زیبایی محصول می گذارد.
  3. بهتر است میزان ایست و استحکام پارچه پته را از طریق کشیدن آن تست نمایید، یک پارچه باکیفیت در اثر کشیده شدن اصلا کش نمی آید و تغییری در حالت آن رخ نمی دهد ولی پارچه نامرغوب ممکن است دچار کشش و چروکیدگی شود.

آشنایی با مراحل تولید تابلو قرآنی پته

آشنایی با مراحل تولید تابلو قرآنی پته تولید کننده های آثاری مانند تابلو قرآنی، جلد قرآن و جانماز بته جقه ای پته دوزی شده برای خلق کردن این آثار باارزش و بدیع هنری باید چند مرحله را با دقت طی کنند تا محصول نهایی به دست آید و اینک ما در این قسمت قصد داریم به مراحل دوخت این محصولات زیبا اشاره نماییم، پس با ما همراه باشید تا با این کار آشنا شوید.

  1. در مرحله اول طرح مورد نظر با کاربن یا یک مداد بر روی سطح پارچه پشمی زمینه کار که عریض نام دارد کشیده می شود.
  2. سپس عریض در داخل دستگاه گلدوزی قرار می گیرد تا سطح آن کاملا صاف و ثابت نگه داشه شود.
  3. در این مرحله ریس های رنگی که برای سوزن دوزی استفاده می شوند در داخل سوزن فرو رفته و با روش خاصی بر روی پارچه دوخته می شوند.
  4. وقتی که کار سوزن دوزی به پایان رسید پارچه مورد نظر در داخل آب خیس داده شده و شسته می شود تا پرز های نخ از روی آن پاک گردند.
  5. در نهایت پته تولید شده با دقت زیادی اتو کشی می شود تا تمام چروک های آن از بین بروند.

برترین فروشگاه های عرضه تابلوی پته وان یکاد

برترین فروشگاه های عرضه تابلوی پته وان یکاد برترین فروشگاه های عرضه کننده تابلوهای پته قرآنی مختلف مانند وان یکاد، این تابلو های هنری را به صورت عمده از مراکز تولیدی خریداری می کنند تا آن ها را در سطح کشور عرضه نموده و به دست عموم مردم برسانند و با این کار به امر خرید و فروش آن ها کمک نمایند که موجب کسب درآمد برای تولید کننده های زحمت کش این محصولات می شود. فروشگاه های مورد نظر این محصولات را علاوه بر بازار های حضوری در بستر فضای مجازی نیز عرضه می کنند که این روش باعث افزایش سطح رفاه هم میهنان ما می گردد و بر سرعت خرید و فروش پته می افزاید.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید ، این تابلو قشنگ من چندتا تابلو میخواهم ، چه جوری می توانم بدست میارم ، لطفا به من بگویید ، خواهخش میکنم، اخه من از خرید انترنیت وسایت اطمنان ندارم ، اصلا خرید از سایت نمیکنم .. فقط الان سایت شما دیدم خیلی بسندیدم محصولات شما، بگویید ، چه جوری می توانم از سایت شما بخرم؟

  2. با عرض سلام
    برای خریده عمده چجوری باید اقدام کنم ؟
    تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ؟
    بار چند روزه به دستم میرسه ؟
    شما اعتباری هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط فروش اعتباری چطوریه ؟

  3. با سلام و وقت بخير ممنون از سایت خوبتون
    من از محصولات این سایت خرید کردم و از خریدم بسیار راضی بودم .

  4. قیمت عمده تابلوی پته کرمان به نوع محصول و درجه کیفی آن، اندازه پته، برند تولیدی، وارداتی و صادراتی بودن کالا و شرایط گوناگون بازار بستگی دارد.

  5. سلام. بهترین نمونه های این محصولات هنری آن هایی هستند که بر روی پارچه زمینه یا عریض پشمی اصل دوخته شده اند، چون چنین پارچه هایی از ضخامت، استحکام و ایست خوبی برخوردار هستند و موجب افزایش کیفیت این تابلوها می شوند و شما برای تست اصل بودن آن ها می توانید یکی از نخ های پارچه ها را بسوزانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا