پته کیفپته کیف سفید

صادرات انواع پته کیف سفید

پته کیف، به کیف های زنانه گفته می‌ شود که بر روی سطح آن ها هنر پته دوزی پیاده شده است. در هنر پته دوزی انواع و اقسام شکل‌ ها و طرح‌ ها با استفاده از نخ‌ های رنگارنگ بر روی سطح کیف گلدوزی می‌ شوند و زیبایی کیف را دو چندان می‌ کنند. امروزه صادرات انواع کیف پته سفید باعث شده است تا ارزآوری چشم گیری در اقتصاد ایران به وجود آید. زیرا این کیف ها به واسطه ارزش هنری والایی که دارند، در جهان جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده اند و فروش بی نظیری را تجربه می‌ کنند.

صادرات انواع پته کیف سفید

مشخصات بارز پته کیف صادراتی چیست؟

مشخصات بارز پته کیف صادراتی چیست؟ پته کیف زنانه و پته رومیزی بزرگ یکی از نمونه‌ های سنتی کیف های زنانه است که با شکل های مختلفی و با ابعاد و اندازه های گوناگون تولید می شود که این کیف زنانه به عنوان یک صنایع دستی جایگاه ویژه از لحاظ هنر و زیبایی دارد و حتی این کیف در بازار جهانی نیز به مقدار بالا عرضه می شود .

کیف های پته زنانه ای که در بازار جهانی عرضه می شوند به عنوان پت کیف صادراتی نامگذاری شده و با زیبا ترین طرح ها و رنگ ها ارائه می‌ شوند. یکی از مشخصات بارز کیف پت صادراتی کیفیت فوق العاده بالای این محصول است. در واقع این کیف ها از بهترین جنس از مواد اولیه تولید شده اند و طول عمر بالایی دارند.

این کیف های صادراتی در بازار جهانی، معرف هنر کشور ایران هستند، لذا طبیعی است که باید کیفیت فوق العاده ای داشته باشند. از همین جهت به طور روز افزون این کیف صادراتی در بازار خارجی عرضه می شود و هنگام عرضه نیز مورد استقبال واقع می گردد.

یکی دیگر از مشخصات بارز پته کیف های صادراتی ترکیب رنگ هایی است که در نقش‌ های این کیف استفاده می‌ شود. به طور کلی تولید کنندگان و هنرمندانی که در زمینه تولید این کیف ها فعال هستند، با توجه به قواعد رنگ شناسی ترکیب رنگ های آن را انتخاب می کنند. این کیف ها با رنگ هایی ارائه می شوند که غالباً با سلیقه اکثریت مشتریان متناسب هستند لذا فروششان روز به روز افزایش می یابد.

بازرگانی فروش پته کیف صادراتی

بازرگانی فروش پته کیف صادراتی پته کیف صادراتی یک کیف سنتی ایرانی است که به عنوان محصول صادراتی پر سود روانه بازار های جهانی می شود. همان طور که می‌ دانید هنر ایران یک هنر بی نظیر است. پته نیز یکی از هنر های زیبا در ایران است که بر روی انواع محصولات و منسوجات پیاده می شود. پته کیف های صادراتی و رومیزی ترمه مستطیلی همواره مورد توجه هنر دوستان موجود در سراسر دنیا قرار می‌ گیرند.

بازرگانی فروش کیف پته صادراتی با توجه به این موضوع زیبا ترین مدل از این کیف ها را در معرض دید جهانیان قرار می دهد. شما نیز می توانید برای خرید پته کیف صادراتی محصول خود را از میان کیف هایی که توسط مجموعه ما معرفی می شوند، انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا