پته کرمان

صادرات انواع پته عسلی به کشورهای همسایه

از صنایع دستی زیبای ایرانی، انواع پته عسلی است که کیفیت و ظاهر زیبای بی‌نظیری داشته و از این رو علاوه بر شهرهای داخلی ایران، در خارج از کشور نیز توجه مشتریان فراوانی را به خود جلب می کند. مجموعه ما در صادرات پته عسلی فعالیت می کند و آن را به کشورهایی مانند: ارمنستان، روسیه، عراق، ترکیه، ارمنستان و چندین کشور دیگر صادر می کند. شما صادرکنندگان عزیز با خرید از ما بیشترین سود را از صادرات خود به دست خواهید آورید.

صادرات انواع پته عسلی به کشورهای همسایه

آشنایی با روش های دوخت رو عسلی پته

آشنایی با روش های دوخت رو عسلی پته برای دوخت پته عسلی پارچه مورد نظر به شکل دایره، مربع، بیضی و غیره برش خورده و طرح رو عسلی روی آن پیاده می شود و نقش های متنوع به وسیله ابزار مخصوص رسم می گردد. ابتدا اطراف طرح دوخته می شود. سپس درون آن نیز با نخ های رنگی یا سیاه و سفید پر می شود. برخی از بخش های رو عسلی مانند برگ و ساقه نیاز به ظرافت زیادی داشته و باید به دقت دوخته شود تا محصول کیفیت بالایی داشته باشد.

دوخت عسلی بیشتر به وسیله انگشتانه انجام می گیرد تا کار با سرعت بالاتر پیش رود و دست آسیب نبیند. جهت تولید و دوخت رو عسلی پته از سوزن های مخصوص استفاده می شود که اندازه آن متوسط است و نوک تیزی دارد و چشمه آن هم درشت و بزرگ بوده تا نخ به راحتی و سریع وارد سوزن شود. برای دوخت این محصول از روش دوخت تک زنجیره یا سه زنجیره استفاده می شود و گاهی از طرح های دیگری مانند دندان موشی، زیگزاک، توپر دوزی و غیره استفاده می شود.

طرح های متنوع پته عسلی کرمان

طرح های متنوع پته عسلی کرمان پته عسلی کرمانی دارای طرح های متنوع و گوناگونی است و اغلب به صورت دایره و گرد است. اما به صورت مربع و مستطیل و غیره نیز دوخته می شود که اشکال مختلف دارد. نقش بته کاج بادامی، بته جفه، طرح پیچک و غیره از طرح های رایجی است که برای دوخت پته عسلی استفاده می شود. طرح های هندسه ای و طرح کتیبه ای برای دوخت پته عسلی بسیار استفاده می شود و ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد که موجب جلب خریدار شده است.

طرح مادر و بچه و طرح گلدان نیز برای دوخت و تهیه پته عسلی به کار می رود و در نوع خود بسیار پرطرفدار است. گاهی از طبیعت و گل یا گیاهان مختلف و زیبا جهت تولید پته الهام گرفته می شود. این طرح ها تعیین کننده قیمت پته نیز هست و نرخ آن را ارزان یا گران می کند، زیرا هر چه طرح نیاز به دقت بیشتر داشته و ظریف کاری فراوان تر داشته باشد، قیمت پته نیز بیشتر می شود و کیفیت آن هم بالاتر است.

قیمت خرید پته عسلی در فروشگاه های معتبر

قیمت خرید پته عسلی در فروشگاه های معتبر قیمت خرید پته عسلی در فروشگاه های معتبر با توجه به برخی عوامل تغییر می کند. در این راستا طرح، رنگ، جنس و کیفیت، اندازه و حتی روش خرید پته عسلی از مهم ترین عواملی است که قیمت آن را ارزان یا گران می کند. اگر پته عسلی کیفیت بالایی داشته و جنس آن اصل باشد، نرخ گران‌تری خواهد داشت. همچنین پته عسلی با اندازه بزرگ تر معمولا کمی گران‌تر از پته های کوچک است. پته عسلی که دارای طرح و نقش ظریف تر بوده و کارشده است، همچنین رنگ مرغوب و باکیفیت دارد و با شسته شدن کمرنگ نمی شود، مسلما نرخ بیشتری دارد.

برخی از سایت های معتبر اینترنتی و از جمله سایت پیش رو نیز با داشتن تیم پشتیبانی متبحر نیز به پخش و فروش محصولات پته مانند شال، خام قندان، تابلو، عسلی با کمترین نرخ می پردازند و خرید از آن‌ها بهترین گزینه ها جهت کاهش قیمت پته عسلی به شمار می آیند. آنها در سایت خود تصاویر پته عسلی را به همراه ویژگی و نرخ آن در سایت درج می کنند تا خریداران آسان‌تر به انتخاب و سفارش بپردازند و متحمل هزینه کمتری شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا