پته روتختی دست دوز

سفارش عمده پته روتختی دست دوز

پته روتختی دست دوز به دلیل ظرافت در دوخت و همچنین طرح منحصر به فرد آن تقریباً در خانه‌هایی که دکوراسیون کلاسیک و قدیمی دارند به صورت کلی مورد استفاده زینتی قرار گرفته است و توانسته به واسطه کیفیت برتر و همچنین ظرافت در دوخت به عنوان روتختی های جذاب مورد استفاده گسترده قرار بگیرد.

افرادی که پیگیر سفارش عمده پته روتختی از نوع دست دوز هستند حتماً پیگیر شگفت‌انگیزترین محصولات در این حوزه میباشند که به عبارتی این مرکز توانسته است به این نیاز پاسخ گویی برتر باشد.

سفارش عمده پته روتختی دست دوز

متنوع ترین طرح های روتختی های پته دوزی شده

متنوع ترین طرح های روتختی های پته دوزی شده وجود انواع و اقسام روتختی ها از نوع پته دوزی شده باعث از دست دادن طیف گسترده ای از متنوع ترین طرح ها در این محصول به وجود بیاید به گونه ای که تنوع طرح توهم با تنوع بسیار گسترده در رنگهای آنها می باشد و می تواند با استفاده از الیاف گوناگون همچون الیاف های کرکی الوان یا پشمی به زیباترین شکل این محصول را به وجود بیاورند.

از دیرباز تا به امروز طرح های گل و همچنین میخک در کنار سایر طرح های اسلیمی در این روتختی های پته دوزی شده مورد استفاده بشار گسترده قرار می‌گیرد و بدین واسطه می تواند جذاب ترین روتختی ها و در عین حال خوش رنگ و لعاب ترین های آن را به وجود بیاورد.

همواره هنرمندان و فعالین دوخت این نوع از روتختی ها سعی می کنند از رنگ های بسیار شاد و روشن تری برای دوخت این روتختی ها استفاده کنند بگونه‌ای که همواره طرح های درخت و همچنین اشکال مختلف مانند پنج ضلعی ها و یا شش ضلعی ها که توام با زیبایی های خاصی همراه هستند امروز توانستند فضاهای مختلفی را به زیباترین شکل خود آذین‌بندی بکنند.

طرح های گلدانی، دو جفت پرنده، درخت هایی همچون کاج، سرو و ترمه ای سرابندی فرقه ای، در کنار ترنج و نقش پرنده های خندان امروزه از جمله طرح های گسترده ای می باشند که در این روتختی های پته دوزی شده که به صورت دستی و چه به واسطه دستگاه های فوق پیشرفته در این عرصه تولید می شوند.

توزیع مستقیم پته روتختی اعلاء

توزیع مستقیم پته روتختی اعلاء از آنجایی که همیشه نگهداری این آثار هنری و کار بسیار سختی می باشد لذا شما باید در زمان استفاده و نگهداری آن نهایت سعی خود را به کار ببرید تا هیچگونه آسیبی متوجه این محصول شود و در زمانی که خواستید این محصول را خریداری کنید حتما سعی کنید خرید پته روتختی درجه یک و اصل را پیگیر باشید چرا که همواره به اصالت نشان‌دهنده برتریت و همچنین دوام بسیار بالا در برابر عوامل گوناگون مخرب چه طبیعی و چه انسانی می باشد که این امر در این پته روتختی نیز مطرح می باشد

پته روتختی سفید از جمله پرفروشترین های این عرصه به شمار آمده و به واسطه نخ های ضخیم که از ابریشم اعلا دوخته شده است می تواند با سفیدی خود سکوت سیاه را بشکند و اتاق خواب را به فضایی شگفت انگیز تبدیل کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا