پته کرمان

سفارش خرید پته عسلی بیضی از معتبرترین فروشنده

کرمان از دست استان هایی بوده که صنایع دستی زیبایی از گذشته تا به امروزه تولید می نمایندکه بسیار جذاب و خیره کننده است. یکی از بهترین محصولات شان پته عسلی بیضی بوده که برای بیشتر رومیزی یا حتی پادری استفاده می شود و با طرح های منحصر به فردی که داشته می توانید خانه هایتان را بسیار زیبا جلوه دهید. سفارش خرید پته از معتبرترین فروشنده تنها از این شعبه امکان‌ پذیر است چرا که آماده سازی این محصول از افراد خبره کمک گرفته شده و از همین رو محصولاتشان بسیار با کیفیت و فوق العاده زیبا و شیک هستند.

سفارش خرید پته عسلی بیضی از معتبرترین فروشنده

پته عسلی چگونه تولید می شود

پته عسلی چگونه تولید می شود برای بیشتر افراد شاید پته عسلی یک موضوع ناشناخته باشد و در مرحله اول با خود بگویند این محصول چیست و چگونه تولید می شود که باید بگوییم این محصول از چندین وسایل های ساده تولید شده و با هنر و خوش سلیقه ای خانم ها و آقایان آماده می گردد.

  • عریض: پارچه ای بوده که در گذشته از دستگاه سنتی چوبی برای تولید پته عسلی استفاده می شد که بسیار زیبا است.
  • نخ : ریس نخ از ابریشم نخی استفاده می گردد که دارای رنگهای سرخ، عنابی، سبز روشن و تیره، مشکی و… که فوق العاده زیبا و چشمگیر است که هر کدامشان زیبایی خاص خودشان را داشتند و تقریباً از این محصول ۴۰ گرم برای هر پته استفاده می‌کردند که سبب محکم و زیبا سازی آن می شد.
  • ابزار: تنها نیاز به نخ و سوزن و قیچی داشته و مقداری خلاقیت که تمام خانم های کرمانی هنرمند از این موضوع بهره مند هستند.
  • انواع دوخت: ساقه دوزی، تک زنجیره ای، سه زنجیره ای، دوخت زیگزاگ، ساتن دوزی، گرد و بیضی هستند.
  • حتی در بیشتر دوخت پرده، کوسن، جا نماز، جلد قرآن، زیر بشقابی و موارد دیگر بسیار کاربرد داشته و خانم هایی که سنتی پسند هستند بهترین گزینه است.

اطلاعاتی درباره پته رومیزی مرغوب

اطلاعاتی درباره پته رومیزی مرغوب پته دوزی از هنر و صنایع دستی استان کرمان و مشهد است که خانم های ایرانی در این زمینه بسیار خلاق هستند و همین امر موجب شده با تولید و دوخت این محصول در تمام کشورها از محبوبیت خاصی برخوردار شوند. شاید برایتان جالب باشد بدانید این استان برای جهاز دختر های شان پته دوزی و خام سینی در شکل و ابعاد های متنوع با سلیقه های متفاوت آماده سازی می نمایند.

نگهداری از پته دوزی باید حساسیت زیادی را به خرج دهید چرا که این محصول از الیاف های طبیعی تشکیل شده و باید حتما این موارد رعایت گردد.

  • باید پته ها را حتماً با آب سرد بشورید چرا که این موضوع باعث می شود بافت پته ها تغییر نکند و همانطور بافت آن همان گونه باقی بماند و همچنین سعی کنید از مواد شوینده ای که آنزیم کمی دارند استفاده کنید، به آن دلیل که محصول تولید شده از الیاف های ابریشمی است و همین علت اگر با آب گرم بشویید بافت آن باز شده و امکان تغییر شکل آن بالا است.
  • همچنین برای اتوکشی آن نباید مستقیم اتو را روی آن بگذارید حتماً یک پارچه ساده روی پته بگذارید و اتو کشی را انجام دهید.

مرجع فروش بهترین پته عسلی بیضی در کشور

مرجع فروش بهترین پته عسلی بیضی در کشور مرجع فروش بهترین پس از پته در کشور مختص این استان بوده و تنها علت آن این است که سعی کردند از بهترین الیاف ها برای تولید آن استفاده کنند و همچنین با زیبایی که دارد جلوه منازل های خود را افزایش دهید و علاوه بر آن نیز این محصول یکی از از کالا های سنتی و قدیمی در ایران بوده که از گذشته تا به امروز مورد توجه قرار گرفته شده است. برای خرید در کمترین زمان ممکن می توانید به صورت آنلاین نیز در هر تعداد، رنگ، ابعادی که مد نظر دارید این محصول را سفارش دهید تا درب منزل تحویل شما گردد چرا که به تمام استان ها توزیع و عرضه می کنند و جای نگرانی ندارد. پس اگر می خواهید با کیفیت ترین صنایع دستی را خریداری کنید تنها از این مرکز اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا