بقچهپته کرمان

سفارش خرید بقچه پارچه ای

تولیدکنندگان با تولید بقچه پارچه ای در طرح ها و رنگ های متنوع رونق بسیار خوبی به بازار فروش این هنر زیبا بخشیده اند. هنر پته رومیزی با کیفیت و قیمت مناسبی که دارد توانسته در بازار فروش کشورهای همسایه نیز فروش خوبی داشته باشد. صادرات بقچه پته به کشور های دیگر شهرت بسیار خوبی برای صنایع دستی ایران به خصوص هنر پته دوزی داشته است. خرید بقچه پارچه ای از طریق این مجموعه تجاری قابل انجام می باشد و افراد می توانند به صورت آنلاین ثبت سفارش کنند.

سفارش خرید بقچه پارچه ای

بررسی انواع بقچه بر اساس جنس

بررسی انواع بقچه بر اساس جنس رختخواب یکی از کالا های اساسی در زندگی افراد است که کارایی های فراوانی دارد و در جنس ها و طرح های مختلفی تولید می شود. معمولا رختخواب خود ظاهری زیبا ندارد به همین دلیل قرار دادن روکش، زیبایی و جذابیت شگفت انگیزی به آن می بخشد.

بقچه پته دوزی از زیباترین و خاص ترین انواع این محصول است که بسیار با ارزش و گرانبها است که از بهترین مواد خام تولید می شود و علاوه بر استحکام بسیار بالایش بافتی بسیار لطیف و منعطف دارد. انواع مختلف پته امروزه مورد توجه قرار می گیرد که هر نوع دارای ویژگی های خاصی است.

این محصول علاوه بر کیفیت بالا و ظاهر زیبا و شیکی که دارد دارای معایبی نیز می باشد که بسیار مورد توجه قرار می گیرد و افراد برای خریدی مطمئن باید با مزایای این محصول آشنا شوند. بقچه رختخواب اندازه بزرگی دارد که به دلیل ابعاد و اندازه های بزرگی که دارد از روی رختخواب لیز نمی خورد و قابلیت پوشش دهی تمام قسمت ها را دارد و در برابر حرارت دچار سوختگی و آسیب نمی شود و احتمال نخ کش شدن ندارد.

راهنمای انتخاب بهترین بقچه پته دوزی شده

راهنمای انتخاب بهترین بقچه پته دوزی شده انواع بقچه پته دوزی در بازار وجود داشته و یکی از معیارهای انتخاب این محصول جنس کالا می باشد. مواد اولیه سازنده این پته از پشم خالص بوده که به مقدار فراوان در کشور ما یافت می شود و افرادی که در زمینه پته دوزی فعالیت می‌ کنند از بهترین متریال برای تهیه و تولید این کالاها استفاده کرده و در نهایت موفق به عرضه و فروش بهترین نوع محصول شده است.

بقچه های پته دارای سایز ها و اندازه های گوناگون بوده و شما باید در زمان خرید این کالا به سایز آن دقت کنید و کالاهایی را خریداری کنید که دارای سایز مناسبی باشند. همچنین بهتر است شما در هنگام انتخاب پته به طرح و رنگ آن دقت زیادی داشته باشید و کالاهایی را خریداری کنید که دارای طرح های زیبایی باشند شما می توانید از این محصولات برای حمل و نقل وسایل و ابزار های مختلف استفاده نمایید.

بقچه زیپ دار باکیفیت قابلیت شستشو داشته و در صورت کثیف شدن شما می توانید سطح آن را با استفاده از مواد شوینده موجود در بازار از هر گونه آلودگی پاک و تمیز کنید بدون آن که نیاز به استفاده از مواد شوینده خاصی داشته باشید.

آشنایی با نحوه دوخت بقچه پارچه ای

آشنایی با نحوه دوخت بقچه پارچه ای تولید انواع بقچه پارچه ای اعلاء ابتدا نیاز به پارچه زیر کار مناسب دارد. پارچه مورد نیاز برای پته دوزی یک تکه پارچه مناسب برای بقچه که جنس پشمی ضخیم داشته باشد. بعد از آماده سازی پارچه نخ های مخصوص پته دوزی که رنگ های بسیار زیبا و خوش رنگی دارند تهیه می شود. یکی از مهم ترین مراحل پته دوزی نقش و طرح مورد نظر شما برای اجرا روی پارچه است.

طرح ها و الگو های پته دوزی بسیار متنوع هستند و از گذشته تا امروز این طرح ها و نقوش در میان زنان هنر مند پته دوز کرمانی دست به دست شده اند. از طرح های معروف پته دوزی که روی بقچه و انواع دیگر پته مشاهده می شود نقوش بته جقه یا همان قهر و آشتی، الگوی درخت زندگی و …. است. بعد از اجرای طرح مورد پسندتان روی پارچه پشمی مرحله سوزن زدن روی کار است تا کل طرح شما با نخ های رنگی زیبا پر شود.

بازار فروش بقچه پارچه ای اعلاء

بازار فروش بقچه پارچه ای اعلاء در مرکز فروش بقچه زیپ دار، انواع پته بقچه درجه یک را در طرح ها و رنگ های بسیار زیبا مشاهده خواهید کرد. بقچه یکی از انواع پته بسیار پر فروش و مورد پسند هنر دوستان است. بانوان هنرمند کرمانی با نهایت هنر و ظرافتی که در این کار دارند پته رومیزی های زیبایی را به شکل مربع تولید می کنند. لازم به ذکر است که بقچه پته دایره هم مشتریان خاص خود را دارد.

بقچه پارچه ای در دکوراسیون منازل و دفاتر کار شما زیبایی خوبی خواهد داشت. خانم های خوش سلیقه می توانند با ست کردن این بقچه های زیبا با دکور منزلشان جلوه خاصی به منزلشان دهند. در مرکز سفارش بقچه عمده با سفارشات تعداد بالا تخفیفات ویژه فروشمان شامل حال شما خواهد شد و می توانید پته بقچه ها را با قیمت بسیار مناسب خریداری خواهید کرد.

کیفیت بالای این بقچه های زیبا بازار فروش داخلی و خارجی را مورد توجه قرار داده و فروش این هنر بانوان کرمانی شهرت بسیار خوبی در کل جهان پیدا کرده است. شرکت عرضه بقچه رومیزی مستطیلی آن را به صورت عمده تولید کرده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند و حتی به کشورهای دیگر صادر می کند و از این طریق به اقتصاد کشور کمک می کند.

پته بقچه رنگی طرفداران زیادی دارد و استفاده از آن در منزل، رستوران های سنتی، قهوه خانه ها، بیشتر است در همه رنگ ها وجود دارد و هرکس متناسب با سلیقه خود می‌تواند انتخاب کند و آن را با وسایل منزل خود ست کند و محدودیت برای انتخاب نیست. پته بقچه مستطیلی، دایره ای، لوزی، و….. وجود دارد این محصول به عنوان یک صنایع دستی به حساب می آید و سوغات اصلی بسیاری از شهر ها محسوب می شود و می‌توان آن را تهیه و عنوان کادو به دیگران استفاده کرد.

بقچه پته در طرح و رنگ های مختلف وجود دارد. این محصولات کاملا دست دوز می‌باشند. انواع پته را می توان از طریق سایت های اینترنتی سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت و در هزینه ها صرفه جویی کرد و یک خرید بی واسطه را انجام داد و از طریق دست واسطه گر ها و دلالان را حذف کرد و خیلی بصرفه می باشد در کوتاه ترین زمان ممکن به شما تحویل داده می شود و یک پل ارتباطی بین خریدار و مصرف کنندگان می باشد و باعث هدر رفتن زمان نمی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا