پته کرمان

خرید پته گل به صورت عمده از بازار

امروزه هنرهای دستی مردم‌ کشورمان بسیار پرفروش و پرطرفدار شده است. یکی از این هنرها پته دوزی است که بسیار زیبا و ماندگار است. برای خرید پته گل به صورت عمده از بازار شما می توانید به راحتی به مراکز فروش و شرکت های تولید کننده آن مراجعه کرده و هر نمونه ای را که مد نظرتان است سفارش دهید. برای ثبت سفارش عمده می توانید با شماره های درج شده در متن تماس بگیرید.

خرید پته گل به صورت عمده از بازار

آشنایی با فرایند تولید پته

آشنایی با فرایند تولید پته تولید و تهیه پته مستلزم فراهم شدن وسایل و همچنین داشتن تبحر لازم در این زمینه است. هنری والا و اصیل که مخصوص کشورمان بوده و برای تهیه آن افراد زیادی مشغول به فعالیت هستند. در این مقاله شما را با فرایند تولید پته آشنا می کنیم.

در ابتدای کار، روی پارچه ای با نام شال، طرح مورد نظرشان را به صورت نقطه ای کشیده و بعد با قلمی مخصوص آن خطوط را به هم وصل می کنند. طرح و شکل نهایی روی شال کشیده شده و فرد مشغول به پر کردن این اشکال با سوزن مخصوص و نخ های رنگی می شود.

در این هنر لازم است برای دوختن آن مهارت لازم را داشته باشند. طرح های مختلف هندسی گل و بوته، اشکال پرندگان، گل های ریز و درشت و بته جقه و دیگر اشکالی که نشان دهنده فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی است، در پته دوزی دیده می شود.

بسته به مدلی که شما دارید دور تا دور شال را ریشه زده و به اصلاح ریش ریش می کنند. این‌ هنر روی خیلی از وسایل کاربرد دارد، مثل: پرده پته دوزی، بالش و روپشتی، لحاف پته دوزی، سرویس چای خوری با روکش پته دوزی و همچنین با رنگهایی مثل پته سورمه ای و پته قرمز و … که تولید و در بازار ارائه می گردد.

فروشنده عمده پته گل رنگی

فروشنده عمده پته گل رنگی این مجموعه فروشنده عمده پته گل رنگی با کیفیت عالی و بسیار خلاقانه و با استفاده از بهترین وسایل لازم توانسته است جزء برترین تولید کنندگان این محصول قرار بگیرد. این شرکت اولین و بهترین تولیدکننده پته در ایران می باشد.

در واقع این هنر علاوه بر زیبا تر شدن محیط منزل و مکان های مختلف می تواند به عنوان یک محصول بی نظیر برای صادرات نیز به آن نگاه کرد. محصول متفاوت که بیشتر کشورهای خارجی و جهان گردان آن را خریداری و استفاده می‌کنند.

در ادامه لازم به ذکر است که برای انواع سفارشات شما این مجموعه کاملا آماده بوده و با تنوع تولیدات و ارسال کالا در اسرع وقت موجب رضایتمندی بسیاری از خریداران شده است. قیمت مناسب عمده فروشی پته گل در این مجموعه با استقبال روبرو بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا