پته کرمان

خرید پته جانماز به صورت عمده

پته از جمله صنایع دستی استان کرمان‌ می باشد که از تنوع خیلی زیاد برخوردار است و این تنوع رنگی و طرح های زیبای آن باعث می شود تمام سلیقه هارا به خود جلب کرده و باعث رضایت افراد شود. پته جانماز از کیفیت و دوام زیادی برخوردار است که بطور این دوام باعث افزایش طول عمر مفید آن می‌شود و این موضوع مقرون به صرفه بودن این محصول را می رساند از این رو با توجه به خرید جانماز به صورت عمده توسط خریداران، مراکز تولید درصدد تولید انواع پته با حداکثر کیفیت می باشند.

خرید پته جانماز به صورت عمده

آشنایی با انواع پته اصیل

آشنایی با انواع پته اصیل

پته اصیل دلیل اصالت و زیبایی دوام بالا از محبوبیت بالایی برخوردار است در ادامه به چند ویژگی و انواع پته می‌پردازیم:

پته در واقع یک نوع پارچه ضخیم است که هنرمندان پته دوز با استفاده از نخ های رنگی و سوزن، روی آن طرح های مختلف اجرا می کنند که از کیفیت و دوام زیادی برخوردار است که بطوری این دوام باعث افزایش طول عمر مفید آن می‌شود و این موضوع مقرون به صرفه بودن این محصول را می رساند، باید خاطر نشان کرد که با شستشو مکرر پته ،هیچ اثری بر کیفیت و رنگ و لعاب آن نخواهد داشت.

قیمت پته باکیفیت می تواند بسیار مناسب باشد به این صورت که قیمت انواع پارچه موجود در بازار که اصالت و زیبایی خاصی ندارند، بسیار بالاتر از پته اصیل می باشد.

پارچه پته یک هنر زیبا و اصیل کرمانی می باشد که از قدیم الایام زیبای آن زبان زد خاص وعام بوده ،امروزه نیز استفاده از این پارچه اصیل در انواع کالا ها ازجمله جانماز و روبالشتی و روتختی که زیبایی آن را دوچندان کرده است، استفاده می شود.

انواع پته اصیل:

پته جانماز طرح بته جقه

پته رومیزی با طرح های متنوع.

پته جا ظرفی که جز قدیمی ترین شکل از پته بافی می باشد.

تامین عمده پته جانماز درجه یک

تامین عمده پته جانماز درجه یک

همان طور که می‌دانید پته بافی یکی از صنایع دستی و هنری با قدمت چندین ساله است که طرفداران زیادی دارد، از این رو تولیدکنندگان آن سعی دارند آن را در بهترین کیفیت در سراسر کشور عرضه نمایند و یا حتی فراتر از آن در سطح جهان صادر نمایند. در همین جهت به دلیل مورد علاقه بودن پته جانماز، این مرکز در تلاش است با کیفیت ترین پته اصیل را با بهترین قیمت ممکن به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها ودلالان بازار به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ی خریدار محترم، عرضه نماید.

همان طور که میدانید فروش خوب یک محصول بدون شک یک دلگرمی برای فروشنده است و این اصل با قیمت مناسب امکان پذیر می‌شود که قطعا در تولید پته جانماز باید به آن توجه ویژه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا