پته کرمان

خرید پته ارزان کرمان

پته از سوغاتی ها و صنایع دستی زیبای شهر کرمان است. پته ها توسط زنان کرمانی با بهترین نقش ها و رنگ ها تولید و به بازار عرضه می شود. در پته دوزی زنان با استفاده از پشم بز رنگی، روی شال ها و یا پارچه ها نقش های مختلفی را به کمک سوزن بوجود می آورند. اگر بدنبال خرید پته ارزان کرمان هستید با ما همراه باشید.

خرید پته ارزان کرمان

مشخصات کامل درباره پته ارزان

مشخصات کامل درباره پته ارزان پته ها دارای نقوش مختلفی هستند و هرچه که نقش تولیدی پیچیده تر باشد قیمت پته نیز بیشتر خواهد شد. همچنین پته ها در رنگ های مختلف یافت می شوند تا استفاده از آن برای همه لذت بخش باشد و مدل های مختلف آن می تواند با سلیقه ی همه ی افراد جور در بیاید.
پته ها در زیبایی خانه ها نقش مهمی دارند و کاربرد های زیادی را می تواند در خانه شما داشته باشد.

موارد استفاده پته:

از پته ها می تواند به عنوان زیر لیوانی، کوسن های مبل، جا نماز و سجاده های زیبا، جلد قرآن استفاده کرد.
همچنین در بعضی نقاط اگر طرح پته خیلی زیبا باشد آن را قاب کرده و به دیوار می زنند و یک وسیله زینتی مانند تابلو فرش ها است که زیبایی خاصی را برای دیوار خانه شما به ارمغان می آورد.
پته ها سالیان سال است که در خانه ایرانیان و حتی کشور های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد از قدیمی ترین پته تولید شده که که حتی هنوز هم وجود دارد و طرح و نقش آن زبان زد ایران و جهانیان است. قدیمی ترین پته بر روی مزار شاه نعمت ولی الله استفاده شده است که روی سنگ قبر این شاه در کرمان با هنر پته دوزی روکش شده است و دارای طرح ها و رنگ های بسیار زیادی می باشد.

مهم ترین نقوش استفاده شده در پته:

اکثرا در تولید پته، دختران کرمانی با استفاده از تخیل خود طرح های مختلفی را ایجاد می کنند، اما چند طرح وجود دارد که در اکثر نقش های پته دیده می شود زیبایی طرح را دو چندان می کند.
اولین گزینه طرح بته جقه است که احتمالا در خیلی مکان ها مانند نقوش فرش ها آن را دیده باشید. این نقش به شکل یک سرو خمیده طراحی می شود و در اکثر نقوش وجود دارد.
یکی دیگر از این طرح های زیبا، طرح درخت زندگی است. درخت زندگی در کل مفهوم طبیعت را به یاد ما می آورد، مفهومی که تمام جانوران جهان هستی به هم زنجیر شده اند و با هم در ارتباط هستند.
یکی از پر طرفدار ترین طرح قندان پته قندان زرد می باشد.

مزایای استفاده از پته هشت رنگ

مزایای استفاده از پته هشت رنگ پته علاوه بر نقوش زیبایی که دارد، چند رنگ بودن آن نیز می تواند به زیبایی آن بی افزاید. پته ها یکی از معدود کالا هایی هستند که دارای رنگ بندی های بسیار بالا هستند اما کاربرد هشت رنگ بودن پته برای ما چیست؟
یکی از فواید این امر، تغییر روحیه انسان در منزل است هرچه تنوع رنگی در منزل بالا برود، به هرحال هر رنگی موجب تقویت صفات روحی انسان می شود و شاید در بعضی مواقع بتواند از افسردگی جلوگیری کند و زیبایی چشم نواز آن لبخند و شادی را برای شما به ارمغان بی آورد.
مزایای دیگر آن کاربرد بسیار بالای آن در زمینه های مختلف است، برای مثال پته نیم بقچه هفت رنگ می تواند روی میز تلفن شما و حتی زیر لیوان شما قرار بگیرد تا شما لذت بیشتری از تماشای لوازم منزل خود ببرید و خانه خود را به خانه ای شاد تر تبدیل کنید.

راهنمای انتخاب کیف پته

راهنمای انتخاب کیف پته اگر قصد خرید کیف پته حرفه ای دارید و می خواهید از آن برای بیرون رفتن استفاده کنید باید بعضی از نکته ها را رعایت کنید تا وسایل شما آسیبی نبیند. اگر پته خود را به صورت کاملا دست ساز از شخصی خریداری می کنید حتما حواستان باشد که کیف های پته ای در برابر آب اصلا مقاوم نیستند و ممکن است با برخورد با آب خراب شوند پس مطمئن باشید که وسایلتان امنیت داشته باشد.
اما این امر موجب نمی شود که ما کیف های پته ای استفاده نکنیم، زیرا طراحان و سازندگان با کمک و بکار گیری علم پیشرفته نانو کیف های پته ای را تولید کرده و تا حدود بیشتری آن را در مقابل آب ایمن تر کرده اند تا آب آسیب کمتری به کیف شما بزند.

بهتر است که به نخ استفاده شده در دوخت نیز توجه داشته باشید زیرا به اصل و یا تقلبی بودن کیف خود پی می برید. کیف پته ای اصل از پشم بز دوخته می شود و از نخ های مصنوعی و پلاستیکی استفاده نمی کند.
همچنین شما می توانید رنگ هایی که با روحیه و سلیقه شما سازگار است را انتخاب کنید تا از استفاده کیف خود لذت ببرید. درست است که این کیف ها در صنعت مد زیاد وجود ندارد اما استفاده از آن می تواند موجب تقویت روحیه شما شود و همچنین علاوه بر آن خاص بودن این کیف می تواند شما را مورد توجه دیگران قرار دهد.

نرخ خرید پته ارزان

نرخ خرید پته ارزان پته اصل خریدن کار چندان راحتی نیست و باید تقریبا استاد باشید تا بتوانید متوجه اصل بودن و یا فرعی بودن آن شوید، اما شما می توانید از یک مرکز خرید مورد اطمینان مثل ما خرید کنید تا از هرگونه نگرانی دور باشید و بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.
مجموعه ما فروشنده انواع پته های مختلف در استفاده ها، رنگ بندی ها و طرح بندی های مختلف است که شما می توانید خریداری کنید. اگر به دنبال قیمت روز پته کرمان هستید، علاوه بر این که قیمت این محصول روز به روز در حال نوسان است و قیمت ثابتی ندارد، شما می توانید برای دریافت قیمت محصولات مختلف با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در جریان تمام قیمت ها قرار دهند.
همچنین مجموعه ما دارای بهترین کارشناسان فروش در این زمینه است که می توانند شما را در زمینه خرید این محصول یاری کنند و بر اساس موارد استفاده شما بهترین محصول را با بهترین جنس به شما معرفی کنند. علاوه بر آن تمامی مشاوره های ما در زمینه فروش و قیمت کاملا رایگان می باشد و هیچ هزینه ای از شما برای این مشاوره دریافت نمی گردد.

تمامی فروش ها به صورت عمده می باشد که شما می توانید یک محصول با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. پس بهتر است که هرچه سریع تر با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا