پته کرمان

خرید و فروش سینی پته سورمه ای در بازار

پته دوزی یکی از صنایع دستی شهر کرمان می باشد که ریشه فرهنگی قدیمی در بین مردم این شهر دارد .در این میان سینی پته سورمه ای از محبوبیت خاصی در بین مردمان کرمان برخوردار است. در پی تولید این محصول زیبا و ارائه آن به عنوان سوغات شهر کرمان علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است ،در گذشته روی سینی های چای پارچه‌ای می‌انداختند و بعد لیوان ها یا استکان چای را در آن قرار می دادند که آن سینی را زیباتر جلوه دهد. بعد از گذشت ایام کرمانی ها با پته دوزی اقدام به سوزن دوزی پارچه های مخصوص سینی کردند که مورد استقبال مردم واقع شد.

خرید و فروش سینی پته سورمه ای در بازار

عواملی که بر کیفیت سینی پته تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت سینی پته تاثیر دارد هنگام خرید سینی پته باید به چند نکته توجه داشته باشیم: جنس بدنه سینی باید مقاوم و قاب دور سینی باید سالم و دستگیره ها کاملاً پرس باشد. شیشه زیر سینی نباید خراشیده و خط دار باشد شیشه روی قاب باید سالم باشد، در ضمن به پته ای که داخل قاب و زیر شیشه می گذارند باید توجه کنید. نوع دوخت و کیفیت و جنس پارچه پته دوزی شده از اهمیت زیادی برخوردار است .

اتوکاری و نصب پته روی زیر سینی تعیین‌کننده قیمت سینی پته می باشد .هنگام استفاده از سینی پته باید توجه داشته باشید که وسایلی مانند استکان و بشقاب آن که در سینی قرار می دهید با سایز سینی پته متناسب باشد .

در حال حاضر صادرات پته به خارج از کشور دارای رونق فراوانی است. این محصول سنتی و زیبا از طریق سایت ما به صورت آنلاین قابل ارسال به سراسر دنیا می باشد. شما می توانید این سینی پته را با بهترین کیفیت و تخفیف و بسته‌بندی مناسب بدون واسطه از این سایت خریداری کنید.

فروشگاه مرکزی سینی پته سورمه ای

فروشگاه مرکزی سینی پته سورمه ای فروشگاه های زیادی در دو شهر کرمان و تهران وجود دارند که سینی پته سرمه ای را به فروش می رسانند. پته یکی از لاکچری ترین وسایل پذیرایی برای مهمانی های خاص است این سینی ها در دو رنگ سینه پته سورمه ای و پته سفید تولید می‌شوند.

سینی پته سفید با هر دیزاین و وسایلی ست می شود این کالا یک کار شیک و سوزن دوزی شده است که با چوپ ادغام شده و یک هدیه خوب برای روز مادر می باشد.

تولید کنندگان زیادی هم اکنون در کرمان به تولید این محصول مشغول هستند و بازار کار بسیار خوبی را برای جوانان کشور به راه انداخته اند و توانسته اند در دو شهر کرمان و تهران فروشگاههای مرکزی را به راه بیندازند .

فروش این کالا در سایت ما با مشاوره از کارشناسان این حرفه می تواند گزینه خوبی برای خرید شما باشد چرا که کیفیت کار و رضایت مشتری برای ما حائز اهمیت فراوانی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا