پته کرمان

خرید و فروش بقچه پته سورمه ای به قیمت عمده

بقچه پته سورمه ای یک نوع صنایع دستی قدیمی مربوط به استان کرمان است که به بقچه کرمان هم معروف است. این اثر هنری دست دوز، نوعی رودوزی بر روی پارچه پشمی ضخیم است. که با نخ های نازک رنگی روی پارچه مورد نظر نقش اندازی می‌شود. نقش های ایجاد شده بر روی پته بیشتر الهام گرفته از طبیعت بوده و بسیار زیبا و چشم نواز هستند. همچنین استفاده از طرح های اسلیمی و اشکال هندسی نیز در هنر پته دوزی بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. از آنجایی که هنر آفریده دست همیشه طرفدار دارد، خرید و فروش انواع بقچه پته سورمه ای نیز با توجه به کاربردهایی که دارد، از جمله رومیزی و تابلو و… بسیار پررونق است. چون علاوه بر زیبایی خیره کننده‌ای که دارد و باعث چشم نوازی در محیط منزل و کار می شود، خرید آن نوعی حمایت از صنایع دستی ارزشمند کشور نیز محسوب می شود. برای خرید بقچه پته سورمه ای میتوانید از طریق سایت طرح های موجود را مشاهده و طرح و سایز مورد نظر خود را به قیمت عمده خریداری نمایید. خرید از سایت مجموعه پته کرمان این امکان را برای دوستداران و علاقمندان این هنر سنتی فراهم می کند تا از مناطق مختلف و شهرهای دور و نزدیک که امکان خرید حضوری ندارند، به راحتی سفارش خود را به صورت آنلاین آن هم با قیمتی بسیار پایین تر از سطح بازار و به صورت عمده ثبت نموده و در اسرع وقت در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

خرید و فروش بقچه پته سورمه ای به قیمت عمده

عوامل موثر بر کیفیت بقچه پته سورمه ای

عوامل موثر بر کیفیت بقچه پته سورمه ای هنر پته دوزی یک هنر ظریف و سنتی ایرانی است که با سوزن دوزی و دوخت تزیینی روی پارچه پشمی ضخیم که عریض یا شال نامیده می شود، انجام می‌شود. متناسب با کاربرد پته، ابعاد و نام های مختلفی دارد؛ از جمله بقچه، رومیزی، روتختی، پشتی و غیره..‌.

از عوامل موثر بر کیفیت بقچه پته سورمه ای که یکی از پرطرفدارترین طرح های پته دوزی است، یکی مربوط به پر نقش یا کم نقش بودن پته است که طبعا هر چه بقچه پته سورمه ای پرکارتر باشد از ارزش کیفی بالاتری برخوردار است و بدین معنی است که هنرمند وقت بیشتری روی آن گذاشته است. یکی دیگر از شاخصه های بقچه پته با کیفیت، مربوط به دوخت آن است. باید ببینید دوخت پته بقچه درشت است یا ریز‌ دوخت. در واقع هرچه ظرافت طرح روی پارچه بیشتر باشد و دوخت ریزتری داشته باشد با کیفیت تراست. همچنین استفاده از نخ های گیاهی برای دوخت پته نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر کیفیت کار است. چون دو نوع نخ در پته دوزی وجود دارد. نخ های گیاهی که به طور طبیعی رنگ می شوند و از مقاومت و کیفیت بالاتری برخوردارند و در نتیجه بقچه پته دوخته شده با نخ‌های گیاهی در مقایسه با پته بقچه دوخته شده با نخ های شیمیایی که نخ نساجی نامیده می شود، کیفیت بالاتری داشته و گران‌قیمت تر است. پارچه‌ای هم که به عنوان عریض برای دوخت بقچه پته مورد استفاده قرار می گیرد نیز بسیار مهم است و در زیبایی و کیفیت نهایی کار تاثیر گذار است. پارچه عریض باید نرم و لطیف بوده و هر چهارگوش آن کاملا صاف و یکدست باشد.

راهنمای جامع خرید بقچه پته سورمه ای

راهنمای جامع خرید بقچه پته سورمه ای اگر به دنبال خرید بقچه پته سورمه ای هستید و نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید، میتوانید از راهنمای جامع خرید این محصول از سایت پته کرمان، دانستنی های لازم در مورد انواع پته و نوع نگهداری و شستشوی آن را بدست آورید. پته بقچه (پته دوزی) مصارف زیادی دارد. از جمله پشتی سورمه ای که روی آن پته دوزی انجام می شود و بسیار پرکاربرد است و برای تکیه دادن مورد استفاده قرار می گیرد.‌ از دیگر پته های پرکاربرد، انواع رانر و رومیزی در طرح های مختلف است که از پرطرفدارترین آنها رومیزی طرح درختی و رومیزی بیضی بزرگ است. خرید این طرح های معروف و پرطرفدار به کسانی که علاقه به استفاده صنایع دستی سنتی کرمان را دارند، به شدت توصیه می‌شود. چنانچه برای خرید بقچه پته نیاز به کمک داشته باشید، مشاوران فروش مجموعه پته کرمان شما را در خرید یک محصول خوب و هماهنگ با سلیقه شما برای محیطی که قصد استفاده از بقچه پته را دارید، یاری می کنند تا بتوانید یک خرید خوب و خاطره انگیز و در عین حال لذت بخش از این مجموعه داشته باشید.

خصوصیات بقچه پته هشت رنگ چیست

خصوصیات بقچه پته هشت رنگ چیست بقچه پته هشت رنگ یکی از طرح های اصیل در هنر پته دوزی است که از لحاظ تزیینی بسیار زیبا و پرطرفدار است. اما در پاسخ به این پرسش که خصوصیات بقچه پته هشت رنگ چیست، باید بگوییم بقچه پته هشت رنگ در واقع ترکیبی از هشت رنگ اصلی مورد استفاده در پته دوزی است که با استفاده از بهترین رنگ های گیاهی با کیفیت، و با هنر دستان هنرمند بانوان کرمانی طرح هایی زیبا و اصیل بر روی آن نقش می بندد. بقچه پته هشت رنگ علاوه بر جنبه تزیینی، جنبه کاربردی نیز داشته و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال یک رومیزی پته هشت رنگ همان طور که به زیبایی ظاهری میز شما جلوه خاصی می دهد، می تواند انتظارات کاربری یک رومیزی ضخیم را نیز برای شما برآورده کند.

توزیع کنندگان بقچه پته سورمه ای در بازار

توزیع کنندگان بقچه پته سورمه ای در بازار مجموعه پته هشت رنگ یک مجموعه فعال در حوزه تولید و توزیع انواع پته بقچه بالشت، روتختی، رومیزی، تابلو، پشتی و … می باشد که توانسته با ارائه انواع محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار صنایع دستی حرفی برای گفتن داشته باشد. توزیع کنندگان بقچه پته سورمه ای می توانند برای تهیه طرح ها و مدلهای مورد نظر خود به سایت پته کرمان مراجعه کرده و با انتخاب و یا سفارش مدل های در خواستی در ابعاد مختلف، سفارش خود را از این طریق ثبت نمایند و یا اینکه به بخش فروش حضوری مجموعه مراجعه کرده و پس از بازدید مدل های نمونه، میزان سفارش خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت سفارشات آنها حاضر شده بتوانند در سطح بازار توزیع نمایند. البته مجموعه پته کرمان خود یکی از توزیع کنندگان اصلی انواع بقچه پته سورمه ای در بازار است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم در بازار عرضه می کند تا افراد بیشتری بتوانند این نوع صنایع دستی ارزشمند و زیبا را خریداری و استفاده نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا