پته کرمان

خرید ویژه پته رومیزی قرمز

پته دوزی یکی از معروف ترین صنایع دستی استان کرمان یکی از زیباترین گلدوزی های ایران می باشد که این پته با دستان هنرمندان زن خوش ذوق کرمانی ساخته شده است. از دیگر ویژگی های سفره پته می توان به دوخت نخ های پشمی رنگی بر روی پارچه های پشمی ضخیم به نام پهن یا شال و رنگارنگ اشاره کرد که با طرحی زیبا و جذاب عرضه می شود: سرو، ترنج و …. ظاهر گلبرگ ظاهری بدیع را نشان می دهد. از این رو برای خرید ویژه پته رومیزی قرمز به سایت رسمی ما مراجعه کنید.

خرید ویژه پته رومیزی قرمز

نکاتی کلیدی هنگام خرید بهترین نوع پته رومیزی

نکاتی کلیدی هنگام خرید بهترین نوع پته رومیزی پته کرمان در حال حاضر در انواع تابلوهای پت و قالیچه و قالیچه پت، پت پشتی، پت حصیری، سفره و پته، تزیینات پته، شکلات خوری، جا شمعی پته، کاور کلینیک پته، کیف پت، کیف پت، کیف پت مانی، روتختی پت صورت ، پد کوسن، تشک پت و به خصوص یکی از پرطرفدارترین رومیزی ها، رومیزی پت قرمز ذکر شده است و از ویژگی های پته می باشد. همانطور که همه می دانند، هر محصول خریداری شده با قیمتی بالاتر از آنچه باید باشد، از طریق واسطه های موجود به فروش می رسد.

اما این قیمت آخر با وجود خرید مستقیم از سازنده دسکتاپ Pete بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است. حتی اگر این سفره ها به صورت عمده سفارش داده شوند، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود زیرا هزینه های میانی مانند هزینه های حمل و نقل و نگهداری، از این رو میزهای پت و سایر هزینه ها حذف شده و فقط هزینه رومیزی اصلی پیت پرداخت می شود.

با وجود حذف واسطه ها، قیمت با خرید عمده دسکتاپ پیت بسیار کمتر از خرید فروشگاهی خواهد بود، زیرا این هزینه همان هزینه ای است که فروشگاه ها از سازنده می خرند و شما بر اساس آن پرداخت می کنید. و فروش با مقرون به صرفه ترین قیمت انجام می شود. این واقعیت که پیت یکی از ارزشمندترین صنایع دستی است را نمی توان کتمان کرد و با حذف واسطه ها چه بهتر می توان با قیمتی مناسب خریداری کرد.

برای اطلاع از قیمت نهایی پته رومیزی دایره ای و مشخصات رومیزی پته و همچنین انواع رومیزی پته قرمز و حتی دست سازهای دیگر با شماره این سایت تماس بگیرید و از تخفیف های ویژه و سایر تخفیف های کاردستی مطلع شوید.

همه چیز درباره پته رومیزی رنگی

همه چیز درباره پته رومیزی رنگی اگرچه یکی از روش های گلدوزی در دوخت رومیزی چهارگوش پته سفید تفاوتی با سایر انواع گلدوزی ندارد، اما کاربرد، شکل و ظاهر فرش گرد آن را از سایر فرش ها متمایز می کند. یکی از زیباترین صنایع دستی که خانه دوستداران صنایع دستی اصیل را بسیار زیبا می کند، سفره پته گرد است. هنر فرش بافی با نقش و طرح منحصر به فرد و رنگ های الهام بخش خود همواره صاحبان خود را برانگیخته است.

در خانه یا محل کار، با یک پته رومیزی سفید گرد می توانید تاثیر زیادی در زیباسازی خانه و طراحی آن داشته باشید. اگر از رومیزی گرد برای میز ناهارخوری استفاده کنید باعث ایجاد آرامش زیادی در هنگام صرف ناهار می شود. زیبایی و اصالت داشتن پیت آن را به هدیه ای مناسب و ارزشمند برای مناسبت های مختلف مانند روز مادر و روز زن تبدیل کرده است. . . که استفاده خواهد شد. در گلدوزی های اصلی و قدیمی بیشتر از رنگ های تیره استفاده می شد.

رنگ هایی مانند سبز تیره، سرمه ای و مشکی بیشتر در مدل های تکه تکه دیده می شوند. این تاریکی ممکن است به دلیل زندگی دشواری باشد که زنان در گذشته داشتند. به جای توصیف درد و رنج خود، آن را روی پارچه دوختند. هنرمندان زیادی هستند که از رنگ های روشن مانند قرمز اناری یا آبی فیروزه ای در گلبرگ های گلدوزی شده خود استفاده می کنند. اصول خاصی از ترکیب رنگ در گلدوزی وجود دارد.

اگر روسری (گشاد) سفید باشد، از چکش مربع آبی، مشکی، سبز، زرد و قرمز استفاده می شود. چکش مربع روی شال قرمز در رنگ های زرد، سبز و آبی دوخته شده است. روی روسری سبز چکش ها سفید و زرد و روی روسری آبی چکش ها سفید و سبز هستند. رنگ برگ های کاشته شده روی گلبرگ باید با رنگ های دیگر هماهنگ باشد. رنگ برگ در گلبرگ های سفید سیاه، لاکی و سبز و در گلبرگ های قرمز سفید، زرد، آبی و سبز است.

در برگ های سبز، برگ ها به رنگ های سفید، آبی، زرد، سیاه و لاکی کاشته می شوند. برای دوخت برگ ها از رنگ های سفید، زرد، آبی و سبز استفاده می شد. به طور کلی رنگ های اصلی هنر گلدوزی هشت رنگ است. آبی سرمه ای، سبز روشن، مشکی، لاکی، قرمز روشن، عناب، سبز تیره و نارنجی. اصول رنگ آمیزی در گلدوزی بسیار مهم است و باید رعایت شود. امروزه با تغییر ذائقه افراد در ترکیب ها از رنگ های فانتزی بیشتر استفاده می شود.

رنگ های مورد استفاده در گلدوزی یا به صورت شیمیایی یا طبیعی رنگ می شوند. رنگ های طبیعی از گیاهانی مانند ریواس، اسفناج، انار، گردو و هندوانه به دست می آید. البته امروزه بیشتر رنگ آمیزی مصنوعی انجام می شود. قیمت سیم و نخ رنگرزی شده با رنگ طبیعی بیشتر از مواد شیمیایی است. رنگ های شیمیایی روشن تر از رنگ های گیاهی هستند، اما طرفداران بیشتری از رنگ های گیاهی دارند.

3 مشخصه مهم پته رومیزی کرمان

3 مشخصه مهم پته رومیزی کرمان

  1. پارچه ای ضخیم و محکم از پشم است که به عنوان پارچه زمینه در لایی دوزی استفاده می شود و دارای اندازه های مختلف است و به رنگ های سبز، زرشکی، نارنجی، سفید، قرمز لاکی، آبی آسمانی، سرمه ای و معمولاً کرم است. هنرمند پیت دوز، با استفاده از سوزن و سوزن با نخ های ظریف، دست و پشم رنگی، معمولاً در رنگ های ارس، مشکی، آبی سرمه ای، سفید، سبز روشن، سبز تیره. سبز ماشی، قرمز لاکی، نارنجی، قرمز و زرد در طرح های منحصر به فردی از جمله انواع درختچه ها به چشم می خورد. سرو، ترنج، درخت زندگی، گل‌ها و درختچه‌های رنگارنگ، گل‌های اسلیمی، گل‌های بادام، نقوش حیوانات یا نقش‌های هندسی روی پارچه زمینه به نام روسری پهن یا کشمیری قرار می‌گیرند.
  2. در حالی که در گذشته از این هنر در ست های دخترانه استفاده می شد، امروزه علاوه بر این از هنر پته سینی کرمان زیبا برای انواع سفره، سجاده، سجاده، جلد قرآن، پرده، روکوسن و روتختی استفاده می شود. ویژگی بارز و مهم این هنر منحصر به فرد، قابلیت جذب رطوبت مضر در خانه یا محل کار است. دوخت های مورد استفاده در کرمان دوزی: هنرمند برای دوخت خطوط اصلی ترسیم شده از کوک دوزی مانند دوخت خطی استفاده می کند.
  3. سپس از متن گلدوزی شده یا گلدوزی آب برای پر کردن الگوها استفاده می کند. سومین و مهمترین مرحله در پردازش پت، گلدوزی برگ یا چکش است (در زبان محلی کلمه چکش به معنای جوانه است). این دوخت معمولاً به صورت زیگزاگ دور حاشیه انجام می شود. در نهایت و پس از اتمام دوخت، لنت به کمک دستگاه مخصوصی به نام نورد شسته و اتو می شود و آماده فروش می شود. این هنر دستی امروزه در شهرهای کرمان، سیرجان و رفسنجان رواج دارد.

توزیع عمده پته رومیزی قرمز

توزیع عمده پته رومیزی قرمز پته رومیزی قرمز از انواع باکیفیت و مرغوب است که بازار معاملات آن کاملاً غنی است. روش های مختلفی برای خرید انواع و مدل های این نوع پته وجود دارد که می توان در مورد فروش مستقیم این محصول صحبت کرد. در فروش مستقیم فرصت های اقتصادی زیادی برای افراد وجود دارد و مشتریان گرامی این امکان را دارند که نمونه های اصلی این نوع لنت ها را در مقادیر بسیار بالا و با قیمت تولید تهیه کنند. حال واحد ما با توزیع عمده پته رومیزی قرمز به کشورهای دیگر توانسته مشتریان زیادی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا