نیم بقچه پتهنیم بقچه پته کرمان

خرید مستقیم نیم بقچه پته کرمان

نیم بقچه پته کرمان در حقیقت یک رودوزی سنتی می‌باشد که توسط دوخت‌های تزیینی بر روی یک پارچه پشمی تولید می‌شوند که به این پارچه شال نیز می‌گویند و نقوش انتزاعی که در طرح‌های این نیم بقچه‌ها به کار رفته زیبایی خارق‌العاده‌ای به آنها بخشیده است از این رو بسیار پرطرفدار هستند.

بنابراین برندهای تولیدکننده این بقچه ها آنها را به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بازار توزیع می کنند که خرید مستقیم نیم بقچه پته کرمان با توجه به قیمت باصرفه آن طرفداران بیشتری دارد.

خرید مستقیم نیم بقچه پته کرمان

معرفی طرح های اصیل نیم بقچه پته

معرفی طرح های اصیل نیم بقچه پته آیا طرح های اصیل نیم بقچه پته را می‌شناسید؟

رودوزی سنتی که بر تکه پارچه پشمی انجام می‌شود و طرح‌های آن بسیار زیبا و کاملا انتزاعی هستند و به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته اند نیم بقچه پته نامیده می شوند.

معمولاً طرح‌های اصلی نیم بقچه پته در چهار دسته اصلی قرار می‌گیرند که می‌توان به طور کلی آنها را به صورت زیر بیان کرد:

  • نیم بقچه پته با طرح نقش های گیاهی: بیشترین نقوشی که بر روی پته هایی نیم بقچه امروزه مشاهده می شود نقش های گل، گیاه و طبیعت است که نشان می‌دهد که هنرمندان زیادی طبیعت را بسیار دوست دارند که از جمله نقش های گیاهی این پته ها می توان به نقش های درختی، پته بادامی، پته قهر و آشتی، پته با طرح گل و گلدان، پته مادر و بچه و … را بیان کرد.
  • نیم بقچه پته با نقوش هندسی و انتزاعی: از جمله نقش های هندسی و انتزاعی که امروزه در پته هامورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به طرح‌های بازوبندی و ترنج اشاره کرد، به طوری که طرح بازوبندی به صورتی است که دو بازو به یکدیگر وصل شده اند و بیشتر این طرح در حاشیه ها قرار می‌گیرد و طرح ترنج به شکل دایره مانند است و در مرکز پته قرار خواهد گرفت و نشان از خانه‌های قدیمی و باغ های کهن دارد.
  • نقوش کتیبه ای: معمولا از جمله نقش های کتیبه ای پته نیم بقچه می‌توان به نقش محراب اشار کرد که نشان از نیایش و پرستش است و اغلب با طرح‌های درخت زندگی همراه می گردند.
  • نقوش پرندگان در پته های نیم بقچه: معمولا از جمله نقش های حیوانی به کار رفته در پته ها می توان به نقش بلبل، طوطی و طاووس اشاره کرد که در حاشیه پته ها استفاده می شود و زیبایی خاصی به آنها می‌دهد.

مرکز توزیع نیم بقچه پته ارزان

مرکز توزیع نیم بقچه پته ارزان نیم بقچه پته با توجه به طرح های تزئینی زیبایی که بر روی آن استفاده گردیده است از زیباترین رودوزی های سنتی محسوب می گردد که طرفداران بسیار زیادی دارد.

بنابراین مرکز توزیع نیم بقچه پته با به کارگیری روش‌های متنوعی به توزیع انواع این بقچه پته عمده در بازار می‌پردازد تا مشتریان با قیمت مناسبتری به تهیه این محصولات بپردازند که از جمله روش های توزیع شامل فروش سنتی و اینترنتی می باشد.

بنابراین فروشنده بقچه پته به صورت اینترنتی توانسته است با قیمت ارزان تری به توزیع این محصولات در بازار بپردازد و به همین جهت خرید اینترنتی این محصول متداول تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا