پته کرمان

خرید مستقیم سینی پته با قاب سفید

با مراجعه به بازار خرید سینی پته با قاب سفید به صورت عمده شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید. صنایع دستی ایران از جمله شناخته شده ترین صنایع در جهان بوده که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و هر فرد با هر سلیقه خواهان این هنر دستی است و هنر پته دوزی دارای طرح های زیبایی بوده و نقش های رنگارنگی دارد و شما می توانید با مراجعه به مراکز و نمایندگی های فروش این محصول اقدام به تهیه و خرید محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت ممکن نمایید.

خرید مستقیم سینی پته با قاب سفید

راه های تشخیص پته باکیفیت

راه های تشخیص پته باکیفیت از جمله عوامل موثر بر زیبایی و کیفیت پته اصیل و درجه یک نوع نخ به کار رفته، ترکیب رنگی و نقشه ی اصلی است که باید به درستی بر روی پارچه پیاده و دوخته شود. در پته دوزی اغلب از نخ های ابریشمی یا پشمی و دست ساز استفاده می شود. نخ های ابریشمی براقیت بیشتری داشته و برای یک پته سینی شیک و درخشان مناسب تر هستند.

علاوه بر موارد ذکر شده نوع پارچه انتخابی برای دوخت پته نیز اهمیت بالایی دارد، پارچه باید بافتی نرم داشته باشد و سوزن پته دوزی به راحتی در تار و پود پارچه فرو رفته و یک دوخت تمیز و برجسته به جا بگذارد. استفاده از رنگ های زنده و جذاب می تواند کیفیت پته را تحت تاثیر قرار دهد، اما به شرط آنکه نخ ها ثبات رنگی داشته باشند و با شستشو یا اتو کشی رنگ و ظاهر خود را حفظ کرده و بی رنگ یا کدر نشوند.

انواع پته سینی در سایزهای مختلف در این مرکز با کیفیت عالی و با استفاده از پارچه و نخ های درجه یک تولید و توزیع می گردد. برای بازدید از این کارهای سنتی زیبا می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری و از طریق راه های ارتباطی که در اختیار شما گذاشته شده است با این مجموعه بیشتر در ارتباط باشید.

آنچه باید درباره پته دوزی بدانیم

آنچه باید درباره پته دوزی بدانیم ایرانیان مردمی هنرمند و هنر دوست هستند که از گذشته‌های دور تا به امروز صنایع دستی ایرانی در همه جهان زبانزد بوده و طرفداران خاص خود را دارد. پته دوزی یک نوع دوخت با سوزن بر روی پارچه پشمی است. این هنر در استان کرمان و شهرستان‌های آن توسط زنان هنرمند انجام می‌شود.

تولید پته امروز در دیگر نقاط ایران نیز رواج پیدا کرده است. از پته برای مواردی همچون سینی، تابلو، کوسن، جانماز و… استفاده می‌شود. از آنجایی که محصولات پته در اشکال و اندازه‌های گوناگون تولید می‌شود، برای سینی نیز بسیار مناسب است و می‌توان برای سینی های دایره و چهارگوش پته‌ای را تهیه نمود. طرح‌های کار شده بر روی پته سینی قلبی بسیار چشم‌نواز است و نشان از اصالت این هنر نزد ایرانیان دارد.

طرح‌های پته بر روی پارچه‌های سفید یا تیره سوزن دوزی می‌شوند. طرح مورد نظر بر روی پته سفید را اغلب با نخ‌های تیره سوزن دوزی می‌کنند تا جلوه زیباتری داشته باشد. پته تولید شده در ایران علاوه بر اشباع بازار داخلی، به سایر کشورهای متقاضی جهان به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود؛ زیرا همان‌طور که گفته شد، پته در جهان طرفداران بی‌شماری دارد.

نکات طلایی برای ایجاد فضای سنتی با پته

نکات طلایی برای ایجاد فضای سنتی با پته استفاده از پته رومیزی گرد کوچک بسیار اندک می باشد و یکی از معایب آن است که این محصولات در برابر نور مستقیم خورشید مقاومت زیادی نداشته است؛ بنابراین شما باید از قرار دادن این محصول در برابر نور مستقیم خورشید خودداری کنید، چرا که ممکن است کیفیت آن از بین برود.

معمولاً موادی که برای تهیه و تولید این پته‌ها از آن استفاده می‌ شود، دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و برای دوختن نخ ها به پارچه طرح آن از قبل روی پارچه کشیده می شود تا کار را برای فرد دوزنده راحت‌ تر کند و کار تمیز و بی عیب باشد. تولید پته با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه موجب افزایش کیفیت این محصول شده است. پته گرد انواع مختلفی داشته ولی جز پرکاربردترین پته رومیزی محسوب می شود.

این محصولات طرح‌ ها و نقش‌ های سنتی زیبایی دارند و شما می توانید برای انواع میز ها و عسلی ها از این محصول استفاده کنید و زیبایی بسیار زیادی را به وسایل منزل خود دهید. این کالاها در سایز ها و اندازه های مختلفی طراحی و تولید شده که مشتریان و خریداران می‌ توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود بهترین سایز کالا را خریداری کنند.

مراکز سفارش سینی پته با قاب سفید

مراکز سفارش سینی پته با قاب سفید پته سینی مستطیل یکی از تولیدات سنتی، اصیل و با کیفیت ایرانی است که به دلیل ویژگی های فراوان به عنوان نوستالژی نیز استفاده می شود، شرکت توزیع سینی پته، این پارچه را از مرغوب ترین مواد متریال با دستگاه های بسیار پیشرفته تولید کرده و پارچه تولیدی مطابق با استاندارد های روز و بسیار با دوام، شیک و برازنده است که مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی داشته و به صورت مستقیم با بهترین قیمت عرضه می شود.

با توجه به تقاضای زیاد برای خرید انواع سینی پته، تولیدی‌های زیادی سعی دارند این محصولات را باکیفیت بالا و تنوع زیاد کنید کرده و روانه بازار نمایند. پخش عمده پته در کرمان سبب می‌شود تا همه افراد بتوانند این کالای زیبا را با قیمت مناسب تر خریداری کنند.

علاوه بر فروشگاه هایی که به صورت حضوری در مناطق مختلف دایر هستند، مراکز آنلاین هم توانسته اند بخش زیادی از نیاز افراد را به کالاهای مختلف بر طرف سازند. شما می‌توانید از طریق سایت های معتبر و پیچ‌ های فروش کالای مورد نیاز خود را مانند پته سینی انتخاب و خریداری نمایید؛ همچنین می‌توانید کالای انتخاب شده را طی مدت زمان کوتاه تحویل بگیرید.

در مراکز فروش پته سینی گرد انواع و اقسام محصولات با کیفیت های گوناگون عرضه شده اند و شما می توانید جهت استعلام قیمت روز این محصول به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید. مراکز تولید کننده با راه اندازی وب سایت های فروش معتبر توانسته پاسخگوی نیاز خریداران باشند و میزان فروش محصولات خود را به صورت قابل توجهی افزایش دهند.

این محصولات به صورت کاملا استاندارد تهیه و تولید شده و تمامی مشتریان و متقاضیان از خرید عمده و کلی این کالا راضی و خرسند هستند. خرید اینترنتی این محصول خرید اقتصادی و مقرون به صرفه محسوب می‌شود و شما مشتریان و خریداران می توانید با خرید اینترنتی کالا از تخفیفات بسیار خوبی بهره مند شوید و با کاهش آلودگی هوا سبب حفظ محیط زیست شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا