رومیزی

خرید مستقیم رومیزی کار دست

برای خرید رومیزی کار دست، می توان به صورت مستقیم به مراکز خرید آن مراجعه کرد و رومیزی با کیفیت را در طرح و رنگ های متنوع خریداری کرد، این هنر دست، با ظرافت بسیار زیاد و ماهرانه طراحی می شود، که با توجه به شکل و مدل میز، می توان خرید رومیزی سه تیکه و یا تکی داشت و از زیبایی آن بهره مند شد، این خرید مستقیم، چون با حذف دلالان همراه می باشد، از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشد و نماد هنر هر کشوری می باشد.

خرید مستقیم رومیزی کار دست

عوامل موثر بر قیمت پته رو میزی

عوامل موثر بر قیمت پته رو میزی عوامل زیادی بر قیمت پته رومیزی سنتی، تاثیرگذار می باشد، یکی از مهمترین آن ها، طرح و سایز آن می باشد، این رومیزی در طرح و سایز های مختلف تولید می شود، به عنوان مثال، قیمت رومیزی پته سفید مربع با قیمت پته رومیزی گرد سفید، تفاوت دارد و همچنین طرح های پر کار و رنگارنگ نسبت به طرح های کم کار شده، قیمت بالاتری دارند.

عامل تاثیر گذار بعدی، تعداد و تنوع رنگ های به کار رفته در آن می باشد، هرچه تعداد رنگ ها و ظرافت کار بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر و بالاتر خواهد بود و همچنین اگر دست دوز باشد و توسط دستان هنرمند تولید شده باشد، قیمت بسیار بالاتری نسبت به محصول تولید شده در کارخانه دارد.

اگر آن در سایز بزرگ تولید شود، از آن جایی که پارچه بیشتری برای تولید آن مصرف می شود، از این رو، نسبت به رومیزی سایز کوچک تر، گران قیمت تر خواهد بود، همچنین اگر آن، به صورت چند تکه تولید شود، باز نسبت به رومیزی تک، قیمت بیشتری دارد، که هر دو رومیزی بسیار شیک بوده و طرفداران خود را دارد و جلوه و شکوه خاصی به اتاق می بخشند.

عامل تاثیر گذار بعدی در قیمت این رومیزی تعداد آن می باشد، اگر رومیزی را به صورت کلی و عمده خریداری کنیم، نسبت به خرید جزئی، قیمت پایین تری خواهد داشت و این خرید کلی برای خریداران مقرون به صرفه و برای فروشندگان پر سود خواهد بود و این خرید کلی، برای صادرات نیز گزینه مناسبی بوده و بسیار پر سود می باشد.

فاکتور های مهم هنگام خرید رومیزی

فاکتور های مهم هنگام خرید رومیزی هنگام خرید رومیزی باید به فاکتور های مهمی توجه کرد، مهمترین فاکتور اندازه آن می باشد، با توجه به اندازه میز، باید رومیزی مناسب و دلخواه را خریداری کرد، با توجه به سلیقه خود، می توان آن را کاملا اندازه سطح میز خریداری نمود و یا اینکه می توان آن را کمی بلند تر گرفت، تا از لبه های میز پایین تر قرار گیرد.

این رومیزی در طرح و رنگ بسیار متنوع تولید می شود، که توجه به طرح رومیزی، فاکتور مهم بعدی در انتخاب می باشد و با توجه به دیزاین و دکور اتاق، می توان آن را به صورت تک رنگ یا ترکیب چند رنگ انتخاب نمود، که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد، گاهی این طرح ها، به شکل طرح های سنتی و گاهی به صورت مدرن تولید می شود.

کیفیت رومیزی نیز، از فاکتور و عوامل مهم در هنگام خرید می باشد، کیفیت آن باید به گونه ای باشد، که بتوان آن را با ماشین لباسشویی و شوینده های در دسترس شست و تمیز کرد و باید به گونه ای باشد، که در اثر شست و شو دچار آبرفت یا تغییر رنگ نشود و همچنین قابلیت اتوکشی بالایی داشته باشد.

از آن جایی که این رومیزی در شکل های هندسی مختلف طراحی و تولید می شود، با توجه به شکل میز، باید آن را انتخاب کرد، یعنی می توان آن را به صورت چهارگوش، گرد و بیضی انتخاب و خریداری نمود و این انتخاب، کاملا به شکل میز بستگی دارد، در هنگام خرید، در انتخاب آن دقت کافی نمایید.

دسته بندی انواع رومیزی بر اساس جنس پارچه

دسته بندی انواع رومیزی بر اساس جنس پارچه رومیزی بر اساس جنس پارچه به چندین دسته طبقه بندی می شود، نوعی از آن، از پارچه بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد، که بر اثر شست و شو دچار آسیب نمی شود، رنگ پس نمی دهد و از نظر سایز هم تغییر نمی کند، این رومیزی کاملا ضد چروک بوده و به اتو کشی نیازی ندارد، از این رو از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

برخی دیگر از این محصول، جنس معمولی دارند و با قیمت ارزان تری ارائه و عرضه می شوند، طول عمر زیادی ندارند و ممکن است در هنگام شست و شو دچار آسیب شوند، جنس پارچه آن نسبتا نازک بوده و کیفیت پایینی دارد و هیچگونه تضمینی برای کیفیت آن وجود ندارد و در مدت زمان کوتاهی، غیر قابل استفاده می شوند.

برخی دیگر از این رومیزی، جنس بسیار محکمی دارند و کاملا دست دوز می باشند، این محصول به دلیل ظرافت بالا و کیفیت فوق العاده ای که دارد، بسیار گران قیمت و با ارزش می باشد، کیفیت و جنس آن تضمین شده است و زیبایی و شکوه خاصی به اتاق می بخشد، که با توجه به سلیقه خود، می توان آن را در طرح و رنگ دلخواه انتخاب نمود.

جنس نوع دیگری از این رومیزی، از جنس پارچه های بسیار لطیف و براق می باشد، که با طراحی و جنس خاصی که دارد، مورد پسند اکثر افراد قرار می گیرد، هنگام استفاده از این محصول باید دقت کافی نمود، چون بسیار ظریف هستند و سریع دچار آسیب می شوند، هنگام اتو کشی نباید در تماس مستقیم با اتو قرار گیرند، چون به سرعت جمع می شوند و می سوزند.

فروش ویژه رومیزی کار دست

فروش ویژه رومیزی کار دست از آن جایی که رومیزی کار دست بسیار گران قیمت و با ارزش می باشد، برای خرید آن با قیمت کمتر، می توان هنگام فروش ویژه فروشگاه ها و مراکز فروش، آن را خریداری نمود، گاهی اوقات، این مراکز برای این رومیزی، فروش ویژه قرار می دهند، که محصول با کیفیت ولی با قیمت کمتر را عرضه می کنند، که در این هنگام می توان به آن ها مراجعه کرد و رومیزی دلخواه را خریداری نمود و از کیفیت و زیبایی آن لذت برد.

گاهی اوقات فروشندگان در سایت های اینترنتی و به صورت مجازی اقدام به فروش ویژه این محصول می کنند، که برای این نوع خرید، کافیست به سایت های آن ها مراجعه کنیم و با مشاهده مدل های مختلف و مقایسه قیمت ها، رومیزی در ابعاد و طرح دلخواه را سفارش دهیم و با بسته بندی بسیار شیک و در اسرع وقت، آن را درب منزل تحویل بگیریم و از زیبایی آن لذت ببریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا