پته کرمان

خرید فروش پته کرمان

از آنجایی که هنر پته دوزی متعلق به شهرستان کرمان است شاید بتوان بهترین مراکز خرید فروش پته کرمان و تولید محصولات حاصل از پته و از جمله انواع مبل پته سنتی را متعلق به این منطقه دانست. اصلی ترین مراکز توزیع مبل پته سنتی مانند هر محصول دیگری تولید کنندگان می باشند که پس از ساخت زیباترین و مرغوب ترین مبل پته آن را با نرخی مناسب در بازار توزیع می کنند.

خرید فروش پته کرمان

بررسی مراحل تهیه پته ساعت

بررسی مراحل تهیه پته ساعت به منظور تهیه و تولید پته ساعت بایستی ابتدا پارچه پته تهیه شود و سپس حاشیه ها و گوشه های پارچه به اندازه‌ ای که کمی بزرگ تر از ابعاد ساعتی که قرار است داخل آن قرار گیرد برش داده شده و سپس با سوزن و نخ مخصوص با دست و یا با چرخ خیاطی صنعتی دوخته شود.

پارچه های پته به دلیل آن که نقش سنتی خاص دارند و این طرح و نقش برای هر قواره پارچه به شیوه قرار گرفته که روی برش و دوخت پارچه اثر می گذارد، نبایستی از هر قسمتی بریده شوند.

لذا برای دوخت پته شیراز باید این امر مورد توجه قرار گیرد. برای دوخت لبه های روبالشتی نیز می‌ توان از چرخ صنعتی و از چرخ خیاطی خانگی استفاده کرد، اما در هر صورت، آنچه حائز اهمیت می ‌باشد این است که دوخت رو بالشتی و علی ‌الخصوص دوخت و تولید پته ساعتی چنانچه قرار باشد به غیر از شرکت یا کارخانه و در واقع در خانه یا در کارگاه شخصی صورت گیرد، بایستی توسط خیاط ماهر انجام شود.

اما برخی دیگر از انواع پته هم وجود دارد که از جنس پارچه و الیاف ترمه بوده و طرح روی آن نقش های سنتی، اسلیمی و یا بته جقه می باشد. این رو بالشتی ها از حیث دوخت و برش با دو رو بالشتی پیش‌ گفته تفاوت دارد چرا که نقش و طرح پته معمولاً به گونه ای روی پارچه پته تعبیه می شود که به ندرت می توان آن را از هر قسمتی برش داد و یا دوخت.

دسته بندی نقوش مختلف پته درجه یک

دسته بندی نقوش مختلف پته درجه یک همانطور که همه ما میدانیم در بسیاری از نقاط کشور ما رومیزی پته قلبی به عنوان یک پارچه گرانبها تولید می‌شود که بر روی آن طرح های بسیار زیبا و اصیلی وجود دارد و در واقع تنوع طرح و رنگ و همینطور نرم و لطیف بودن جنس ترمه سبب شده است که امروزه از آن در بسیاری از زمینه‌های تولیدی مورد استفاده قرار بگیرد.

برای مثال برای تولید انواع روبالشتی پته به کار گرفته می شود که با استفاده از آن روبالشتی مثلثی و یا شکلهای دیگر این محصول تولید می گردد.

در واقع جنس بسیار با کیفیت پارچه پته سبب شده است که در هنگام دوخت انواع نقو پته به توان خیلی راحت آن را حالت داد از طرفی هم به خاطر زیبایی بسیار زیادی که دارد.

گاهی به عنوان روبالشتی تزئینی هم استفاده می‌شود بر روی انواع روبالشتی ها طرح های بسیار جالبی که بیشتر حالت سلطنتی و سنتی دارد ایجاد شده است که در واقع می توان گفت نصف بیشتر زیبایی این روبالشتی ها به خاطر وجود این طرح‌های زیبا است.

پته زیر بشقابی ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و برخی از آنها دارای یک زیپ در قسمت پشتی خود هستند از هر نظر که بخواهیم پته زیر بشقابی را مورد بررسی قرار بدهیم به ویژگی های خیلی خوب آن می‌رسیم و در واقع همین خصوصیات خوب سبب شده است که امروزه برای تولید روبالشتی جنس ترمه به فراوانی مورد استفاده قرار بگیرد.

اما برخی دیگر از انواع پته هم وجود دارد که از جنس پارچه و الیاف ترمه بوده و طرح روی آن نقش های سنتی، اسلیمی و یا بته جقه می باشد.

این رو بالشتی ها از حیث دوخت و برش با دو رو بالشتی پیش‌ گفته تفاوت دارد چرا که نقش و طرح پته معمولاً به گونه ای روی پارچه پته تعبیه می شود که به ندرت می توان آن را از هر قسمتی برش داد و یا دوخت

تضمین کیفیت انواع پته ارزان

تضمین کیفیت انواع پته ارزان با توجه به این موضوع که برای تهیه کردن بالش لوله ای پته از پارچه های پته استفاده می شود و بنابراین باید دانست که ویژگی های خیلی خوبی دارند از این نظر که به خاطر داشتن جنس مرغوب طول عمر آنها طولانی مدت خواهد بود.

از طرفی نیز نسبت به نخ کش شدن و پاره شدن نیز کیفیت بالایی از خود نشان می دهد و همین عامل سبب می‌شود که در صورت برخورد ناگهانی یک شی با پته کیفیت خود را حفظ کرده و به ندرت دچار پارگی می شود.

طرح های بسیار زیبایی که بر روی پته وجود دارد سبب شده است که بسیار زیبا و مجلسی به نظر بیاید و از طرفی نیز گاهی بر روی پته نقش‌های بسیار زیبایی از طریق هنر دست ایجاد می کنند که در وجود این طرح ها و نقش های بسیار شیک و جذاب بر روی پته زیبایی آن را بسیار بیشتر می کند.

اگر می‌بینید که در بازار فروش انواع روبالشتی نوع ترمه سنتی آن از قیمت بالاتری برخوردار بوده است به خاطر ویژگی های خیلی خوب این محصول می باشد و در واقع هر افزایش قیمتی با کیفیت بیشتری همراه است.

تولیدکننده پته ارزان کرمان

تولیدکننده پته ارزان کرمان تولید کننده پته ارزان کرمان از لوازم کلاسیک و جذابی است که خریداران زیادی را جذب خود می کند و با کیفیت و طرح های متنوع تولید می شود و توسط مراکز حضوری و مجازی قابل سفارش و خرید است و اما بهترین تولیدکننده پته ارزان کرمان کدام است؟

در این روش به علت نبود دلال ها قیمت مبل سنتی هم کمتر می شود.از دیگر گزینه‌ های مناسب برای سفارش و خرید مستقیم انواع مبل پته سنتی مانند مبل سنتی گره چینی و غیره مراجعه مستقیم به تولید کنندگان که از اصلی ترین مرجع خرید مبل سنتی می باشند است.

در این صورت می‌ توان صاحب مبلی با جنس اصل و مرغوب شده و بابت خرید آن هزینه بسیار کمتری بپردازید زیرا از این طریق دست واسطه ها کوتاه می شود و نرخ مبل ارزان می شود.

مرکز توزیع کننده پته همیشه انواع متفاوت این کالا را به صورت عمده و بسته بندی شده در ابعاد و اندازه های مختلف به حالت تفکیک شده با قیمتی مناسب و از طریق روش های مستقیم و غیر مستقیم توزیع می کند.

در واقع همیشه شکل آماده روبالشتی برای توزیع شدن آماده می‌باشد و به دلیل استقبال گرمی که در بازار خرید توسط افراد خریدار به وجود آمده است امروزه تولید پته رو به افزایش است و همین امر سبب شده که همیشه انواع جدید آن در طرح ها و مدل های بسیار زیبا به صورت انبوه به بازار راه پیدا کند که این ویژگی انتخاب کردن را برای افراد خریدار بسیار راحت کرده است و البته توزیع آن ها به صورت عمده همیشه با ارزان ترین قیمت انجام می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا