پته کرمان

خرید عمده پته درجه یک

پته به عنوان معروف‌ترین صنایع دستی استان کرمان شناخته میشود و از محبوبیت خاصی در بین علاقه مندان به هنرهای دستی برخوردار است. عزیزانی که به انواع لوازم پته کرمان علاقه‌مند هستند می توانند از خرید عمده پته درجه یک کرمان بهره ببرند. با ایجاد امکان خرید عمده پته کرمان، خریداران می توانند انواع و اقسام پته را به صورت عمده و با قیمتی بسیار ارزان‌تر از خرید خرد، خریداری کنند و در کسب و کارهای خود سود بیشتری خواهند کرد.

خرید عمده پته درجه یک

دسته بندی انواع پته رومیزی از نظر رنگ

دسته بندی انواع پته رومیزی از نظر رنگ امروزه در اکثر خانه‌ها از انواع مبلمان استفاده میشود. استفاده از انواع میزهای پذیرایی و میزهای عسلی کوچک همراه این مبلمان به جهت پذیرایی از مهمانان رواج بسیاری یافته است. برای زیباتر جلوه دادن این میزهای پذیرایی میتوان از انواع رومیزی‌های موجود در بازار استفاده نمود. یکی از انواع رومیزی‌ای که امروزه با استقبال زیادی در میان مردم روبه رو شده است، انواع پته رومیزی است.

پته رومیزی دارای طرح‌های بسیار خاص و زیبا و در عین حال متنوعی است. این پته‌ها همچنین دارای انواع و اقسام رنگ‌بندی متنوع و زیبا هستند تا پاسخگوی سلایق مختلف مشتریان عزیز باشند و آن‌ها بتوانند به راحتی رنگ رومیزی‌ها را با سایر وسایل منزل خود هماهنگ کنند. پته رومیزی در رنگ‌های متنوعی مانند پته سورمه ای، آبی، سبز، هشت رنگ، و بسیاری از رنگ‌های شاد دیگر دوخته میشود.

یکی دیگر از کاربردهای پته کرمان، استفاده از آن در تابلوها است. تابلو پته کرمان یکی از بهترین و زیباترین تابلوهای بازار است و شما می توانید برای زیباسازی فضای منزل و یا محل کار خود، از این تابلوهای زیبا بهره ببرید. استفاده از رنگ‌بندی‌های مختلف در پته تابلو، امکان ست کردن این تابلو‌ها را نیز با سایر وسایل منزل میدهد.

قیمت تابلو پته کرمان میتواند بسیار متنوع باشد. قیمت‌های این نوع تابلو با توجه به کیفیت پارچه پته به کار رفته در آن میتواند متفاوت باشد و هرچه کیفیت آن بالاتر باشد، قیمت تابلو نیز افزایش خواهد یافت. همچنین ابعاد تابلو نیز در تعیین قیمت تابلو موثر خواهد بود و هرچه تابلو بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. جنس نخ‌های بکار رفته در دوخت نقوش مختلف و همچنین شلوغی یا خلوتی طرح نیز میتواند در قیمت نهایی تابلو‌ها اثر گذار شود.

استانداردهای کیفی پته خام

استانداردهای کیفی پته خام دوخت نقوش پته بدون داشتن طرحی از قبل، به این شکل هماهنگ و زیبا نخواهد بود. بنابراین برای حل این مشکل ابتدا نقوش بر روی کاغذهای مخصوصی توسط طراحان کشیده می شود و کسانی که به کار پته دوزی مشغول هستند این نقش‌ها را از طراحان تهیه می کنند و برروی پارچه‌ای مناسب دوخت پته ثبت می کنند که به آن پته خام میگویند. جنس پارچه‌هایی که پته روی آن بافته می شود میتواند از الیاف طبیعی مانند ابریشم و یا پشمی و یا ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی باشد.

این پته‌های خام به اشکال هندسی مختلف و به صورت استاندارد برای آن نقوش خاص در دسترس هستند. همچنین امکان سفارش انواع نقش‌های مختلف نیز وجود دارد. این نقش‌ها می توانند به شکل‌های مختلف همچون اشکال هندسی، گل و بوته، نقوش اسلیمی، بته جقه که از طرفداران زیادی برخوردار است و بسیاری از نقوش دیگر باشند که هر یک طرفداران خاص خود را دارند.

قیمت پته خام با توجه به جنس پارچه‌ی آن و در صورتی که نقش روی آن حک شده باشد، با توجه به نقش آن نیز قیمت‌گذاری خواهد شد. در هنگام خرید پته خام توجه داشته باشید که پته‌هایی که از پشم یا ابریشم هستند بافت نرم‌تر و حساس‌تری دارند ولی آن‌هایی که ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی هستند علاوه بر لطافت از استحکام بیشتری نیز برخوردارند و برای کسانی که تازه کار هستند این مدل از پته‌ها مناسب‌تر است.

متریال بکار رفته در پته هشت رنگ

متریال بکار رفته در پته هشت رنگ در گذشته، رنگ‌های بکار گرفته شده در پته‌ها محدود بودند. اما امروزه رنگ‌های بیشتر و شاد هم به این هنر راه پیدا کرده اند. نکته‌ای که برای استفاده از این رنگ‌ها باید به آن توجه شود این است که رنگ‌های استفاده شده در هارمونی خاصی قرار گیرند و طوری استفاده نشوند که تو ذوق بزنند. زیرا اصالت این پته ها، در استفاده از رنگ‌های سنگین و هماهنگ با یکدیگر است.

پته‌ها را در اندازه های گوناگون می‌بافند. پته کوچک اغلب برای رومیزی عسلی و یا تابلویی کوچک به کار میرود و پته‌های بزرگ که از آن‌ها به عنوان رو میزی میزهای خاطره که عکس‌های خانوادگی روی آن قرار گرفته میشوند استفاده میشود. این پته‌ها اغلب به عنوان پته هشت رنگ شناخته شده‌اند که در آن از هشت رنگ جذاب و زیبا استفاده می شود.

نخ‌های بکار رفته در دوخت پته هشت رنگ اغلب از جنس پشمی هستند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. رنگ‌آمیزی این نخ‌ها با کیفیتی عالی انجام‌شده است به طوری که در اثر استفاده طولانی مدت و یا شستشوی معمول، رنگ آن ثابت خواهد ماند. پته‌های هشت رنگ سابقه‌ای دیرینه دارند. و حتی در پته کهن‌های شناسایی شده نیز این نوع دوخت و هنر به چشم می خورد.

توزیع مستقیم پته کرمان

توزیع مستقیم پته کرمان توزیع مستقیم پته کرمان توسط توزیع کنندگان این هنر دستی زیبا، به سراسر کشور انجام میشود. به این منظور فروشگاه اینترنتی فراهم گردیده است تا علاقه مندان به این هنر زیبا، بتوانند به آسانی و بدون نیاز به خروج از منزل، انواع مدل پته‌های موجود را مشاهده و با اطلاع کامل از ویژگی‌های دوخت و ابعاد و همچنین قیمت آن، به خریدی مطمین بپردازند.

انواع پته کرمان، با زیبایی خاص و هنر دست دوزی‌ای که دارد میتواند به فضای خانه‌ی شما روحی تازه ببخشد. کسانی که به فروش انواع پته مشغول هستند نیز می توانند با سفارش پته عمده، از تخفیفات بیشتری در خرید بهره‌مند شوند. به دلیل توزیع مستقیم پته ها، قیمت‌ها بسیار منصفانه درنظر گرفته شده اند.

شما نیز با خرید پته کرمان میتوانید علاوه بر زیباسازی فضای منزل، نقش مهمی در حفظ و صیانت از این هنر قدیمی ایفا کنید. از دیگر محصولات پته کرمان همچنین میتوان به انواع سجاده، جانمازی، جلد قرآن اشاره کرد که شما میتوانید این وسایل را در طرح‌های یکسان و هماهنگ با یکدگر سفارش دهید. و حتی میتوانید برای جهزیه نیز از این هنرهای دستی زیبا بهره ببرید.

استفاده‌ی دیگر از پته کرمان در تولید انواع کوسن است که زیبایی خاصی به مبلمان منزل شما خواهد داد. کوسن های طرح بته جقه از طرفداران زیادی درمیان طرح های متنوع این هنر برخوردار است. پته کرمان بسیاری از کاربردهای دیگر هم دارد که براساس سلایق مشتریان عزیز میتواند متفاوت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا