پته کرمان

خرید عمده پته بطور مستقیم از کارگاه تولیدی در کرمان

پته دوزی نام یکی از هنرهای سنتی و اصیل ایران زمین است که از قدمت فراونی برخوردار می باشد و از آن برای تولید انواع رومیزی و سجاده استفاده می گردد و امروزه به محبوبیت زیادی در دنیا دست پیدا کرده است، مراکز خرید و فروش عمده پته کرمان نمونه های مختلفی از این محصول هنری را بطور مستقیم از کارگاه تولیدی خریداری نموده و آن ها را با قیمت مناسب در بازار های مصزف عرضه می نمایند.

خرید عمده پته بطور مستقیم از کارگاه تولیدی در کرمان

نحوه اتو کشی انواع پته دوزی کرمان

نحوه اتو کشی انواع پته دوزی کرمان پته دوزی نام نوعی گلدوزی است که در آن از پارچه های با ضخامت پشم طبیعی و نخ های رنگ شده پنبه ای استفاده می شود و به دلیل متریال های طبیعی و دشواری پروسه دوخت این محصول هنری، از نرخ بالایی در بازار های مصرف برخوردار است و در نتیجه شما باید دقت زیادی را برای نگهداری صحیح از این وسیله هنری زیبا به کار بگیرید و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری کنید.

یکی از جنبه های مراقبت از آثار هنری پته دوزی شده کرمان این است که آن ها را اتو کشی نمایید، اما انجام این کار اصولی دارد که در ادامه این مطلب بیان می شوند:

  1. اول از همه باید دقت کنید که پته را حتما با استفاده از اتوی بخار اتو کشی نمایید و در صورت امکان آن را به مراکز تخصصی اتوشویی بسپارید.
  2. برای اتو کشی پته در خانه باید به یاد داشته باشید که آن را ابتدا شسته و خشک کنید، سپس بر روی یک سطح صاف پهن نموده و کمی آب بر روی آن اسپری نمایید.
  3. سپس بر روی آن یک پارچه نخی دیگر پهن کنید و اتوی داغ را بر روی این پارچه قرار دهید و هرگز مستقیم روی پته نگذارید، در ضمن به یاد داشته باشید این پارچه بهتر است سفید رنگ باشد.
  4. هرگز اتو را بر روی پته نکشید چون ممکن است باعث کش آمدن و بدفرم شدن پارچه آن شود، بلکه باید هر بار اتوی داغ را روی پته گذاشته و بردارید تا تمام قسمت های آن صاف شوند.

دلایل پرکاربرد بودن پته رنگی

دلایل پرکاربرد بودن پته رنگی امروزه پته های رنگی که با طرح های جدیدتر تولید می شوند کاربرد های خیلی زیادی برای تولید بقچه های پارچه ای، لباس های سنتی و روبالشتی دارند و بیش از هر زمانی مورد توجه مردم قرار گرفته اند، اما اگر می خواهید دلایل پرکاربرد بودن این محصولات را بدانید بهتر است با ما همراه باشید:

  1. پته ها با استفاده از متریال های صد در صد طبیعی و ارگانیک مثل پارچه پشمی و نخ های پنبه ای که با رنگ های گیاهی رنگ آمیزی شده اند تولید می شوند، پس کاملا بهداشتی و ضدحساسیت هستند.
  2. این محصولات در صورت نگهداری صحیح از طول عمر خیلی زیادی برخوردار می باشند و به هیچ وجه رنگ آن ها بور نمی شود، پس شما با یک بار خرید این آثار هنری می توانید تا سال ها از آن ها استفاده نمایید.
  3. از هنر پته دوزی می توان در هر جایی استفاده کرد و آن را به عنوان تکه دوزی بر روی لباس، کیف و کوسن ها به کار برد، همین موضوع هم یکی از دلایل کاربرد زیاد این محصول هنری زیبا است.

بازار فروش عمده پته سنتی کرمان

بازار فروش عمده پته سنتی کرمان فروشنده های فعال در بازار پخش و فروش عمده پته سنتی اصل کرمان، نمونه های مختلفی از این صنایع دستی درجه یک را از تولید کننده های این منطقه خریداری می کنند و آن ها را با در نظر گرفتن نرخ مقرون به صرفه و به صورت تکی یا عمده در واحد های فروش خود عرضه می نمایند تا موجب احیای این هنر اصیل ایرانی و جلب مردم به طرف آن گردند. خرید و فروش آثار پته نه تنها در داخل مراکز فروش حضوری واقع در سطح شهرها انجام می شود، بلکه از راه دور و به صورت اینترنتی هم صورت می گیرد که باعث رفاه هرچه بیشتر مردم است و ما هم در این زمینه فعالیت می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا