پته کرمان

خرید عمده رانر پته سفید با قیمت ارزان

رانر های رومیزی پته دوزی شده درجه یک امروزه به عنوان محبوب ترین انواع این محصولات هنری در بین مردم کشور ما شناخته می شوند و در نتیجه به صورت عمده تولید و در بازار های مصرف سطح ایران عرضه می گردند، مراکز خرید عمده رانر پته سفید نمونه های مختلف این محصول هنری را با قیمت ارزان و سود خیلی کمی به مصرف کننده ها عرضه می نمایند و با این کار موجب جلب رضایت آن ها می شوند.

خرید عمده رانر پته سفید با قیمت ارزان

عوامل موثر بر کیفیت رانر پته

عوامل موثر بر کیفیت رانر پته اگر این سوال برای شما عزیزان مطرح شده است که رانر پته چه چیزی است؟ باید خدمت شما عرض کنیم که این محصول در اصل نوعی رومیزی پته دوزی شده است که طول خیلی بلند و عرض خیلی کمی دارد به طوری که فقط در وسط میزها قرار می گیرد و تمام قسمت های آن ها را نمی پوشاند، اما برای تعیین کیفیت رانرهای پته دوزی شده اصل باید به چند نکته دقت کنید که در ادامه این مطلب بیان می شوند:

  1. اول از همه باید به میزان ضخامت و تراکم بافت پارچه مورد استفاده در دوخت این وسیله دقت کنید و برای تست ضخامت محصول می توانید آن را از دو طرف با دست خود بکشید، به یاد داشته باشید که پارچه های ضخیم اصلا از دو طرف کش نمی آیند و همچنان حالت خوب خود را حفظ می کنند.
  2. همچنین شما باید حتما به ثبات رنگی نخ های به کار رفته در دوخت این رومیزی زیبا دقت نمایید، برای تست کردن این موضوع یک پارچه سفید را کمی خیس کرده و بر روی آن بکشید و بررسی کنید پارچه رنگی می شود یا نه.
  3. نکته دیگری که باید به آن دقت نمایید این است که پارچه به کار رفته در دوخت پته پشم اصل است یا نه، برای اینکه این مطلب را مورد بررسی قرار دهید می توانید یکی از نخ های پارچه را خارج کرده و بسوزانید و بعد به بوی آن دقت کنید، اگر نخ بوی موی کز کرده داد یعنی پشمی است.

نکات کلیدی هنگام خرید بهترین نوع رانر پته

نکات کلیدی هنگام خرید بهترین نوع رانر پته اگر شما عزیزان قصد دارید برای تکمیل کردن چیدمان اتاق پذیرایی خود از رانر های رومیزی عسلی یا زیر قندانی های درجه یک پته دوزی استفاده کنید، باید چند نکته را در انتخاب این محصولات در نظر بگیرد که در ادامه این مطلب بیان می شوند:

  1. این رانر های زیبا در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شوند و شما حتما باید برای خرید آ نها به رنگ و طرح سایر لوازم منزل خود مثل پرده و فرش دقت کنید، مثلا می توان به رانر های سفید یا قرمز رومیزی اشاره کرد.
  2. یکی از فاکتور هایی که شما باد در خرید این رومیزی های خاص در نظر بگیرید ابعاد و شکل میز های منزلتان است و ما توصیه می کنیم طول رانر را با اندازه میز خودتان هماهنگ کنید تا کامل بر روی آن قرار بگیرد.
  3. شما عزیزان باید در زمان خرید این محصولات هنری زیبا به دقت و ظرافت گلدوزی ها و تمیز بودن دوخت پشت و روی آن ها دقت کنید و تا حد امکان محصولاتی که کیفیت بالاتری دارند را انتخاب نمایید.

معتبرترین فروشگاه رانر پته سفید در بازار

معتبرترین فروشگاه رانر پته سفید در بازار معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده مدل های مختلف رانر پته دوزی سفید و رنگی در بازار های مصرف سطح کشور ما، این محصولات زیبای هنری را به صورت مستقیم و در حجم زیادی از تولید کننده ها خریداری می نمایند و بعد آن ها را با در نظر گرفتن سود کم و با قیمت خیلی مناسبی به دست عموم مصرف کننده ها در تمام نقاط ایران می رسانند.

فروشنده های پته رومیزی برای اینکه بتوانند به تمام هم میهنان ما به سادگی خدمت رسانی کنند روش های گوناگونی را به کار می گیرند که این روش ها ممکن است به صورت حضوری یا اینترنتی انجام شوند، روش اینترنتی به دلیل غیر حضوری بودن از هر نظر برای شما آسان تر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا