تابلو پتهتابلو پته کرمان

خرید عمده تابلو پته کرمان ارزان قیمت

همه ی ما در خانه هایمان تابلو هایی داریم که روح بخش خانه است. اگر تابلو های روح بخش خانه از همان تابلو های اصیل ایرانی باشد که از نقش گرفته تا نحوه دوخت همه ابداع ایرانیان باشد زیابیش را چندین برابر خواهد کرد. برای مثال یکی از این تابلو های اصیل، تابلو پته کرمان می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و همین باعث شده تولید پته کرمان در انواع مدل ها و رنگ ها انجام گیرد.

خرید عمده تابلو پته کرمان ارزان قیمت

راهنمای خرید بهترین تابلو پته کرمان

راهنمای خرید بهترین تابلو پته کرمان ایرانیان از گذشته های دور در عرصه هنر بین تمام جهان زبان زد بودند. تابلو پته دوزی به عنوان یکی از رو دوزی های ایرانی،جزو هنر های اصیل در استان کرمان می باشد. در کرمان اکثرا دختر ها به یادگیری این هنر می پردازند. پته دوزی بر روی اشیا مختلفی انجام می شود اما محبوب ترین پته دوزی، تابلو های پته است. انواع تابلو پته در اندازه ها و رنگ ها و طرح های گوناگون به بازار عرضه می شود.

کیفیت تابلو پته به پارچه پشمی استفاده شده یا همان عریض بستگی دارد و نخ های پشمی یا ابریشمی و رنگ های استفاده شده در نخ های رنگی بی تاثیر در کیفیت آن ندارند.

تابلویی که می خرید باید یک لایه شیشه محافظ در جلوی آن قرار گرفته باشد تا هوا و رطوبت داخل آن نشود چرا که در طی مدتی باعث تخریب پته شما می شود. علاوه بر شیشه محافظ بهتر است کلا این اثر هنری زیبا را در مکان های مرطوب نگه داری نکنید تا بتوانید از خراب شدن آن پیشگیری کنید.

فروش فوق العاده تابلو پته کرمان صادراتی

فروش فوق العاده تابلو پته کرمان صادراتی از آنجایی که در بین جهانیان هنر ما زبان زد همه است خیلی از خارجی ها دوست دارند هنر های مختلف ایرانیان را از نزدیک ببینند یا حتی یکی از آن را در خانه شان داشته باشند و از آن لذت ببرند. به دلیل همین مسئله، در بیشتر مواقع صنایع دستی شهر های مختلف به خارج از کشور صادر می شود. معمولا تابلو پتو های صادراتی از بقیه آنها کیفیت بالا تری دارد و طرح های آن جذاب تر هستند تا مشتری بیشتری را به خود جذب کنند.

پیدا کردن فروش فوق العاده این تابلو های صادراتی در خرید حضوری بسیار سخت می باشد اما با رونق کسب و کار های اینترنتی، پیدا کردن فروشنده تابلو پته که در فروش فوق العاده تابلو هایش را عرضه کند آسان تر است.

البته شما باید خریدتان را از سایت های شناخته شده و معتبر که حداقل از اطرافیانتان چند خرید موفق داشته باشند خرید کنید. کمتر سایتی پته های اعلای خود را با این قیمت مناسب عرضه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا