پته کرمان

خرید عمده بقچه پته مستقیم از تولیدی در کرمان

برای خرید بقچه پته مورد نظر بهتر است از مرکز فروشی که در اینجا به شما معرفی می کنیم مراجعه کرده و از این مرکز انواع مختلف بقچه پته کرمان را از تولید کننده این محصول خریداری کنید. این مرکز خرید عمده بقچه پته مستقیم از تولیدی در کرمان را در اختیار دارد و آن را از تولید کننده خریداری و مستقیماً به مصرف‌ کننده عرضه می دارد و دست دلالان را کوتاه کرده و بابت خرید این محصول شما می توانید قیمت کاملا به صرفه و ارزانتر از مراکز دیگر پرداخت کنید.

خرید عمده بقچه پته مستقیم از تولیدی در کرمان

خصوصیات بقچه پته هشت رنگ چیست

خصوصیات بقچه پته هشت رنگ چیست پته دوزی یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین هنرهای سنتی و دست دوز ایرانی می باشد که یک نوع سوزن دوزی است که از الیاف طبیعی برای این کار استفاده می‌کنند و با ظرافت و هرچه تمامتر طرحها و نقشهای زیبا را بر روی پارچه های ضخیم ایجاد می نمایند. امروزه در وسایل های مختلفی استفاده می کنند بر روی پرده، کوسن و بالش، رومیزی و حتی لباس از هنر پته دوزی استفاده می‌کند.

یکی از کاربردهای که پته دوزی دارد در تهیه بقچه پته هشت رنگ می باشد که به عنوان بقچه و یا رومیزی هم می‌ توان از آن استفاده کرده است. بقچه معمولا در گذشته برای نگهداری لباس و پارچه استفاده می‌ کردند، اما امروز بیشتر جنبه تزئینی دارد و معمولا به عنوان رومیزی از آن استفاده می‌ شود. بقچه پته هشت رنگ از هشت رنگ جنس نخ در تولید آن استفاده می شود که طرح های بسیار زیبایی را در گوشی بقچه به وجود می‌ آورند و دارای اصالت و زیبایی هرچه تمام تر می باشد، در عین حال از رنگ بندی های مناسب استفاده می شود تا بتواند هارمونی خوبی را در کنار هم این رنگ ها به وجود بیاورند.

معمولا رنگ ها و اشکال مختلف و در طرح فانتزی بر روی این بقچه به کار می‌ رود و بسیار جلوه زیبایی را ایجاد می‌ کند و علاقمندان زیادی دوست دارند که از این باغچه پته هشت رنگ خریداری کرده و از اصالت، زیبایی و طرح و نقش آن بر روی رومیزی استفاده نمایند.

آشنایی مختصر با بقچه پته قرمز

آشنایی مختصر با بقچه پته قرمز می‌خواهم در اینجا شما را با بقچه پته قرمز آشنا کنیم همانطور که در بالا گفتیم یکی از قدیمی ترین وسایل برای بسته بندی پارچه و لباس می باشد که امروزه کاربردهای دیگری از آن می‌ شود و یکی از طرح ها و نقشه هایی که در دوخت بقچه پته به کار می‌ رود و از الیاف قرمز رنگ استفاده می شود که بسیار رنگ زیبایی را بر روی زمینه کرمی و سفید به وجود می‌ آورد.

بغچه قرمز که در آن از طرح های استفاده می‌ شود که معمولاً طرح های بته جقه و سرو میباشد که یک طرح ارزشمند و بسیار چشمگیر می‌باشد که قیمت بسیار زیادی هم دارد. در دوخت این پته از نخ های طبیعی و ایرانی با دوخت کامل و مناسب استفاده می‌ شود و معمولاً در گوشه های آن از طرح های اسلیمی ایرانی به کار می‌ رود تا جذابیت و زیبایی آن دو چندان شود.

همچنین پس از اینکه پته ها به وجود آمد از منجوق، سرمه و ملیله برای زیباتر کردن آن استفاده می کنند که تمام هارمونی رنگ قرمز استفاده می‌ شود و از لاله های بسیار زیبایی را در گوشه های چهارگوش آن به وجود می‌آورند. هر چقدر که دوخت پته با ظرافت و زیبایی صورت بگیرد قیمت و کیفیت این پتو افزایش پیدا می‌کند و جزه صنایع دستی ارزشمند به حساب می آید.

مرکز توزیع بقچه پته به صورت عمده در کرمان

مرکز توزیع بقچه پته به صورت عمده در کرمان مرکزی که در اینجا معرفی کردیم انواع مختلف وقتی پته رومیزی عسلی جدید را تولید و به فروش می رساند این طرح ها بسیار جدید زیبا و تنوع رنگی بسیار بالایی دارد. این بقچه ها در رنگ های قرمز، فیروزه ای لاکی و زمینه آبی تولید می شود. این مرکز توزیع بقچه پته به صورت عمده در کرمان را در دست دارد و کسانی که علاقمند به صنایع دستی مثل بقچه پته هستند می‌ توانند از این مرکز سفارش محصول خود را بدهند و این محصول اصیل و با کیفیت و زیبا را در رنگهای مختلف با قیمتی مناسب از تولید کننده در شهر کرمان خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا