پته کرمان

خرید بهترین پته دوزی بالش با قیمت مناسب

هنر پته دوزی از هنرهای بسیار قدیمی است که توسط بانوان روستایی در شهرهای کرمان و سیستان و بلوچستان به صورت دلی انجام می شده و می توان این هنر زیبا را در انواع طرح و رنگ و سایز در نمونه های مختلف در بازار مشاهده نمود. پته دوزی بالش از کارهای زیبایی است که به فراوانی تولید و در بازار توزیع می شود. تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین پته دوزی بالش را با رنگ های متنوع و قیمت خرید بسيار مناسب در بازار توزیع و در دسترس تمام متقاضیان قرار داده است.

خرید بهترین پته دوزی بالش با قیمت مناسب

نکات مهم هنگام خرید بالش پته ای

نکات مهم هنگام خرید بالش پته ای کار پته دوزی از هنرهای دستی بانوان کرمانی است که این کار را با استفاده پارچه های بسیار مرغوب و نخ های بسیار مقاوم رنگی انجام می دهند. برای انجام هنر پته می توان از انواع نخ های ظریف و ضخیم در انواع رنگ استفاده نمود اما باید دقت کرد که کیفیت نخ درجه یک انتخاب شود تا ماندگاری کار را بالا ببرد. با استفاده از همین لوازم ابتدایی و بسیار ساده می توان انواع روتختی کرمان، رومیزی عسلی و کوسن و روبالشتی پته درجه یک و شیک را تهیه و از این محصولات زیبا در منزل استفاده نمود.

بالش پته دوزی معمولا به دلیل ظرافت و زیبایی که دارد استفاده کاربردی ندارد و از این وسیله به عنوان یک کالای زینتی استفاده می شود. پس، هنگام خرید دقت نمایید تا جنس پارچه این کالا از نوع درجه یک انتخاب شده باشد و نخ ها از بهترین نوع باشد. اگر بالش را برای کناره های اتاق نیاز دارید و یا این که می خواهید به عنوان کوسن روی مبل استفاده کنید بهتر است تا رنگ بالش را با رنگ های قالبی که در اطراف آن قرار دارد هماهنگ نمایید تا به این ترتیب زیبایی بیشتری به خانه خود بدهید.

شناخت بهترین جنس پته ی بالش

شناخت بهترین جنس پته ی بالش معمولا کار پته دوزی را روی پارچه های ضخیم و با استفاده از انواع نخ های رنگی با استحکام بالا انجام می دهند. برای شناخت بیشتر جنس پته یا باید به این کار وارد باشید و این، در صورتی است که سابقه این کار را داشته باشید و یا این که باید از شخصی آگاه به این کار کمک بگیرید تا بتوانید بهترین جنس را انتخاب نمایید.

در واقع اصلی ترین جنس همان پارچه های ضخیم پشمی هستند اما همان طور که نی دانید تنوع پارچه پشمی بسيار زیاد استو باید حتما انواع این پارچه را به خوبی بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. کار با این نوع پارچه بسیار آسان‌ است و به دلیل سر نبودن، نخ به خوبی روی پارچه می نشیند و کار جلوه ای بهتر پیدا می کند. نخ های استفاده شده روی این کار نیز با هم متفاوت است و برخی از هنرمندان از انواع نخ های پشمی ضخیم استفاده می کنند و بعضی دیگر نخ های براق ابریشمی را ترجیح می دهند که البته کارهایی که با این دو نخ انجام می شود با دو کیفیت متفاوت به بازار ارائه می شود.

اما برای ارائه بهترین جنس بهتر است که هنرمند با دقت و ظرافت کار دوخت را انجام دهد تا بتواند کار منظم و مرتب تری را به بازار ارائه دهد. به طور کلی بهترین جنس، محصولی است که از بیشترین دوام برخوردار باشد و بتوان آن را در مدت زمانی طولانی تر استفاده نمود.

صادرات پته دوزی بالش به کشورهای همسایه

صادرات پته دوزی بالش به کشورهای همسایه کار پته دوزی از هنرهای دستی بانوان کشور است که به دلیل زیبایی و ظریف کاری بین خریداران خارجی از طرفداران بسیار زیاد برخوردار است. کوسن صادراتی گرد نمونه ای زیبا از انواع این کالا است که در انواع بسیار متفاوت و متنوعی تولید و در بازارهای داخلی و خارجی توزیع می شود. صادر کننده تلاش می کند تا بهترین و با کیفیت ترین نمونه از بالش پته دوزی درجه یک و بسیار زیبا را در انواع سایز و رنگ به کشورهای همسایه و با قیمت بسیار مناسب عرضه نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا