پته کرمان

خرید بدون واسطه کناره پشتی صادراتی

هنر پته دوزی یکی از هنر های دستی زیبا و خاص می باشد که امروزه محبوبیت زیادی را به دست آورده است. امروزه با کمک این هنر کناره پشتی زیبا برای دکور های سنتی تهیه می کنند که بسیار زیبا هستند. این کناره های پته یا نقش و نگار های سنتی و زیبا طراحی و تهیه می شوند. قیمت خرید کناره پشتی همواره بر اساس سایز کناره مشخص می شود و در اختیار شما قرار می گیرد، البته ناگفته نماند که قیمت این کالا را در حال حاضر تورم ها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به صورت روزانه و سالانه افزایش می دهند.

خرید بدون واسطه کناره پشتی صادراتی

عوامل موثر بر کیفیت کناره پشتی پته دوزی شده

عوامل موثر بر کیفیت کناره پشتی پته دوزی شده در این بخش از مطلب قصد داریم در مورد عوامل موثر بر کیفیت پته پشتی قرمز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با آشنایی بیشتر با این محصولات خرید با کیفیت تری را تجربه کنید. همانطور که قبلا اشاره کردیم مهمترین عواملی که بر کیفیت پته تاثیر می گذارد جنس نخ به کار رفته در آنها می باشد.

هر چه این پته ها با کیفیت تر باشند محصول نهایی هم با کیفیت تر خواهد بود؛ اما حتی اگر بهترین جنس نخ را در اختیار پته دوز های غیر مسلط قرار دهید، خواهید دید که که باز هم پته بی کیفیتی را به شما ارائه خواهند کرد. در نتیجه مهارت شخصی که پته دوزی می‌ کند هم در کیفیت نهایی محصول هم اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر پته دوزهای ماهری در سرتاسر کشور وجود دارند که این محصولات را با دقت و تبحر بالایی دوخته و به علاقه‌ مندان آن عرضه می‌ کنند.

پشتی پته سورمه ای یکی از از پرطرفدارترین و پرفروش ترین نمونه هایی می باشد که توسط پته دوزهای ماهری عرضه می شوند: در نتیجه مشتریان این نوع پته ها می توانند با اطمینان کامل تری آن ها را خریداری کنند. مورد دیگری که بر کیفیت پته تاثیر می گذارد نوع نقش نگار و رنگ هایی است که بر روی آن استفاده می شود. هر چه طرح ها و رنگ ها دارای تناسب بیشتری باشند طبیعی است که کیفیت نهایی پته ها هم بالاتر خواهد بود.

آشنایی با انواع طرح های کناره پشتی

آشنایی با انواع طرح های کناره پشتی انواع کناره پشتی پته از لحاظ فاکتور سایز و اندازه نیز دارای تنوع خوبی هستند. این محصول در سایزهای مختلف و اشکال گوناگون توسط هنرمندان تولید می‌شود و می‌توان برای طراحی انواع پوشاک و البسه، پته آماده را در اندازه‌ها و ابعاد مختلف خریداری نمود. برای مثال پته‌ های نواری که به شکل نوارهای مستطیلی عرضه می‌شوند برای طراحی قسمت‌ های حاشیه مانتو، پیراهن و شال یک انتخاب عالی هستند.

یکی دیگر از اندازه‌های معمول پته که در اشکالی مانند مربعی ارائه می‌شوند، پته‌ های قابی هستند که معمولا در ابعاد و سایز کوچک برای طراحی و ساخت تابلوهای زینتی از آنها استفاده می‌شود. ابعاد پته قابی را می‌توان به سفارش خریدار تغییر داد. اما مدل‌ های کوچک آماده بهترین انتخاب برای دکوراسیون مدرن و مینیمال هستند که زیبایی فضا را دو چندان می‌کنند. پته‌های آماده دارای سایز بزرگ برای تولید انواع پرده، بقچه و روتختی استفاده می‌شوند.

این پته‌های دارای طول، عرض و ارتفاع بالایی هستند و برای تهیه کالای خواب و محصولات کاربردی، مناسب می‌باشند. پته‌های سایز کوچک برای طراحی و ساخت انواع محصولاتی مانند کوسن و رومیزی استفاده می‌شود و اندازه‌ای کوچکتر از سایر محصولات دارند. بنابراین انواع پته خام و آماده با توجه به مصارف گوناگون این محصول، در اندازه‌ها و ابعاد مختلف در بازار عرضه می‌شود و می‌توان با توجه به نیاز، محصولاتی با اندازه سفارشی را نیز خریداری کرد.

آشنایی با هنر پته دوزی کرمان

آشنایی با هنر پته دوزی کرمان پته دوزی های کرمان چون از هنر های دستی سنتی هستند همواره زیبایی و جلوه خاصی هم دارند، نکات طلایی برای ایجاد فضایی سنتی با پته وجود دارد که برخی از این نکات بسیار حائز اهمیت هستند، قابل ذکر است که برای داشتن فضاهای سنتی همواره لازم است تا شما از پارچه های با رنگ های قرمز و آبی و زرد استفاده کنید و همچنین از پارچه هایی با نقوش سنتی مانند منظره و طبیعت و حیوانات و خطوط هندسی استفاده نمایید.

باید توجه کنید که محیط شما با چه رنگ هایی تزیین شده است تا متناسب با دکوراسیون خود پته ها را انتخاب کرده و با کمک آنها کوسن های زیبایی را تهیه کنید که با کمک آنها بتوان محیطی سنتی را طراحی کرد و از آن محیط لذت برد. پته ها طراحی های سنتی و زیبایی دارند و همواره می توان با کمک آنها فضایی سنتی را ایجاد کرد.

البته در رستوران های سنتی هم می توان از تخت های چوبی سنتی استفاده کرد و با کمک این کوسن های پته دوزی شده جلوه محیط را بیشتر کرد و در نتیجه محیطی سنتی و خاص را در اختیار داشت و برای مهمانی ها هم از آنها لذت برد.

مرکز سفارش کناره پشتی صادراتی

مرکز سفارش کناره پشتی صادراتی قیمت پته پشتی درختی همواره قبل از عرضه آن در اختیار شما قرار می گیرد زیرا می توان طبق بودجه خود حجم سفارشان را مشخص کرد، بدانید که عرضه این کالا به صورت عمده انجام می شود زیرا با حجم عمده می توان دسترسی مشتریان را برای تهیه آنها در هر نقطه ای که هستند آسان تر کرد. قابل ذکر است که عرضه این پته ها همواره در بازار ها به صورت مستقیم هم انجام می شود که مزیت زیادی دارد.

بدانید که در این روش پیوسته بهترین و زیبا ترین کناره های پته دوزی شده از تولید کنندگان دریافت می شود و سپس بدون این که دچار افت کیفیت و یا افزایش قیمت شوند وارد بازار ها می گردند تا در اختیار شما قرار بگیرند. بدانید که در این روش کناره های پته دوزی با همان کیفیت و قیمت تولیدی وارد بازار ها می شوند. قابل ذکر است که عرضه پشتی پته فیروزه ای در بازار ها بر اساس سفارش و درخواست مشتریان هم انجام می شود تا متناسب با نیاز و بودجه ای که خریداران دارند آنها وارد بازار ها گردند.

افزایش میزان مصرف خانواده ها از این پته دوزی ها و کناره ها باعث شده تا هم عرضه و پخش آنها در بازار ها بیشتر شود و هم تولیدات آنها در بازارها به سطح انبوه برسد، با تولیدات انبوه کناره های پته دوزی شده همواره می توان نیاز بازار های خارجی را هم نسبت به این لوازم سنتی و صنایع دستی تامین کرد و پوشش داد؛ زیرا طرفداران بسیاری در بازار های خارجی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا