پته کرمان

خرید بدون واسطه پته جانمازی صادراتی

خرید بدون واسطه پته جانمازی صادراتی از مراکز فروش این محصول با قیمت های بسیار ارزان و مناسب صورت می گیرد که علت این کاهش قیمت حذف شدن واسطه ها در فرآیند خرید می باشد. پته محصولی ارزشمند و اصیل است که از گذشته تاکنون مورد استفاده و استقبال مردم قرار گرفته است و به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد بازار فروش آن بسیار داغ و پر رونق است.

خرید بدون واسطه پته جانمازی صادراتی

معرفی انواع پته در رنگ مختلف

معرفی انواع پته در رنگ مختلف پته ها در رنگ های مختلف تولید می شوند و رنگ آن ها به صورت سنتی و مدرن و کلاسیک رنگ بندی می شود تا افراد بتوانند با توجه به دکوراسیون منزل خود و یا متناسب با نوع سبک سلیقه خود این محصولات را تهیه کنند. علاوه بر این رنگ انواع پته با توجه به طرح ها و نقشه هایی که روی پته ها زده می ‌شود متفاوت است و دوزندگان می ‌توانند رنگ ‌های این محصول را متناسب با این نقوش انتخاب کنید.

به عنوان مثال پته ‌های جانمازی یا جاقرآنی اغلب با رنگ های سبز و آبی بافته می ‌شوند و پته ‌های بقچه عروس معمولاً دارای رنگ های شادی هم چون قرمز هستند. پته های رو میزی را اغلب با رنگ های قهوه ای، طوسی، کرم و… می بافند چرا که این رنگ ها به سایر رنگ ها ست و هماهنگ می شوند.

برخی دیگر از پته ها با رنگ های فانتزی تولید می ‌شوند و انتخاب مناسبی برای افرادی هستند که سلیقه آن ها به دور از رنگ های سنتی می باشد و این امر موجب شده تا این افراد هم بتوانند در کنار دکوراسیون فانتزی خانه های خود از این هنر اصیل و ارزشمند سنتی استفاده کنند.

فروشگاه مرکزی پته جانمازی ارزان

فروشگاه مرکزی پته جانمازی ارزان فروشگاه مرکزی پته جانمازی کرمان، برای فروش این محصول روش های مختلفی را در نظر گرفته است تا مشتریان بتوانند با حداقل هرینه این محصول را خریداری نمایند. این فروشگاه امکان خرید های غیر حضوری و اینترنتی را در کنار خرید های حضوری فراهم کرده تا آن دسته از مشتریانی که نمی توانند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند با این روش به راحتی انواع پته جا دستمال کاغذی، جانمازی، رومیزی و… خریداری کنند.

در روش های غیر حضوری لازم نیست که مشتریان ساعت ها در مراکز فروش وقت تلف کنند و فقط کافی است با کمک اینترنت به سایت فروش این مراکز مراجعه کنند و پس از انتخاب محصول و پرداخت هزینه، محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایند. انواع پته علاوه بر اینکه نیاز داخلی را ترمیم می کنند به عنوان یک محصول صادراتی به کشور های مختلف فرستاده می ‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا