پته کرمان

خرید بدون واسطه بته جقه سرمه دوزی شده در ایران

خرید بدون واسطه بته جقه سرمه دوزی شده در ایران از مطمئن ترین فروشنده این محصول به صورت مستقیم و بی واسطه امکان پذیر می باشد و خریداران می توانند بهترین نوع آن را با کیفیت عالی و مناسب خریداری نمایند. انواع بته جقه سرمه دوزی شده را می توان در بسته بندی های مختلف، از طریق سایت آنلاین اینترنتی مربوط به کارخانه، مستقیم و بدون واسطه با کیفیت مورد نظر و قیمت مناسب خریداری کرد.

خرید بدون واسطه بته جقه سرمه دوزی شده در ایران

رومیزی پته بته جقه چه مشخصاتی دارد؟

رومیزی پته بته جقه چه مشخصاتی دارد؟ مشخصات رومیزی پته بته جقه بیشمار می باشد و یکی از این ویژگی ها این است که دارنده رنگ های جذاب، متنوعی می باشد و لطیف بودن این نوع رومیزی ها کاملا قابل توجه است به گونه ای که بسیار سبک می باشد و حمل و نقل آن بسیار آسان است. یکی دیگر از مشخصات رومیزی این است که به شکل کاملا ظریف دوخته شده و دوام بالای آن یکی دیگر از ویژگی های بته جقه می باشد، همچنین سایزبندی این نوع محصولات بسیار زیاد است به گونه ای که با تمام نیازها مطابقت دارد و از طرح های خاصی برخوردار است.

نقش و نگار انواع مختلف رومیزی پته بته جقه بسیار متنوع می باشد و از بهرین نخ ها در این نوع کالا استفاده شده است، ظرافت خاص این نوع رومیزی ها یکی دیگر از مشخصات می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است. مدل های پته بته جقه بسیار بی نظیر می باشد و به شکل قابل توجهی شکیل است زیرا این نوع رومیزی ها با تمام سبک ها هماهنگ می باشد و برای تمام میزها همچون گرد، مربع قابل استفاده است و از جنس بسیار خوبی برخوردار می باشد و بسیاری از آنها دارای آستر است.

مزایای استفاده از پته سرمه دوزی شده

مزایای استفاده از پته سرمه دوزی شده یکی از مزایای استفاده از پته سرمه دوزی شده این است که باعث جلوه و زیبایی بیشتر دکوراسیون منزل می شود، همچنین با توجه به پارچه های نرمی که در این پته سرمه دوزی به کاررفته است باعث زیباتر شدن میزها می شود. دوام بالای پته سرمه دوزی یکی از مزایا می باشد زیرا هنگام شستشو رنگ خود را از دست نمی دهند و ثبات رنگ بسیار خوبی دارد. به همین دلیل بسیار پرطرفدار می باشد، حتی این نوع پته ها در برابر ضربه، فشار مستحکم است و هنگام کشیدگی دچار پارگی نمی شود.

استفاده این نوع رومیزی ها باعث افزایش نشاط افراد می شود و در مکان های گوناگونی قابل استفاده است، ضخامت این نوع پته سرمه دوزی بسیار ایده آل می باشد و دوخت محکمی دارد به گونه ای که پاره نمی شود و تار و پود آن از بین نمی رود و در کشور علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است و پرکاربرد می باشد.

قیمت فروش بته جقه سرمه دوزی شده با بهترین کیفیت در بازار

قیمت فروش بته جقه سرمه دوزی شده با بهترین کیفیت در بازار قیمت فروش بته جقه رنگی سرمه دوزی شده بستگی به مواد اولیه و نوع بافت آن دارد اگر بته جقه نگین دوزی یک دست و خوش نقش، تار و پودی پر تراکم و با دوام داشته باشد قیمتی بالاتر خواهد داشت، بافت محصول نشانه وقت و تایمی است که برای آن صرف شده است هر چه بافت بهتر و رنگ و نقش اعلا و بالاتری داشته باشد یعنی به کیفیت آن اهمیت داده شده و وقت بیشتری برای دوخت آن گذاشته شده است و باید هم با قیمت بالاتری به فروش برسد.

قیمت بته جقه هشت رنگ سرمه دوزی درجه یک عرضه شده در این مجموعه به قیمت تولید کننده بوده و در فروش عمده آن شرایطی استثنایی و ویژه برای خریدار در نظر گرفته شده است که می توانند به خوبی بهره مند شوند. قیمت فروش بته جقه سرمه دوزی شده به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت این محصول، اندازه آن، طرح و نقش، روش خرید و فروش، هزینه های تولید بر قیمت این تأثیر گذار می باشند و اگر به شکل عمده و بدون واسطه انجام می شود بسیار مقرون به صرفه تر بوده و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا