پته کرمان

خرید بدون واسطه بته جقه سرمه دوزی از معتبرترین فروشنده

بته جقه سرمه دوزی یک نوع تابلو با نخ های طبیعی است که بسیار شیک و زیبا بوده و علاوه بر آن نیز با هنرمندی و خلاقیت های خانم ها دوخته شده است و در بیشتر کشور های داخلی در بیشتر کشور های خارجی و همسایه نیز طرفداران خود را داشته است. اما برای خرید بدون واسطه بته جقه سرمه دوزی از معتبر ترین فروشنده باید از این مرکز اقدام کنید زیرا سعی کرده اند عالی ترین محصولات را برایتان در نظر گرفته اند.

خرید بدون واسطه بته جقه سرمه دوزی از معتبرترین فروشنده

اطلاعاتی مفید درباره پته بته جقه سرمه دوزی شده

اطلاعاتی مفید درباره پته بته جقه سرمه دوزی شده این محصول زیبا و شیک از گذشته تا به امروز در حال تولید است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است زیرا بسیار شیک هستند و همان طور نیز همیشه ترند بوده و هرگز از مد نمی افتد بلکه هر سال که رو به جلو می رویم متقاضیان آن بیشتر بیشتر می گردد.

  • پته زنی در اولین مرحله باید نقش و نگار آن روی پارچه باشد و با استفاده از مداد های طراحی که از قبل روی یک کاغذ کشیده اید و سپس دور بری یا همان قیچی کردن می گویند روی پارچه بگذارید و با استفاده از سوزن هایی که برای خیاطی یا محکم سازی بر می دارند آن را فیکس می کنید تا کاملا نقش آن نمایان شود.
  • بعد از آن باید خط دوزی کنند یا به اصطلاح عامیانه طرحی که دارد روی روی پارچه نمایان شود که در این مورد نیز باید طیف رنگی حتما رعایت شود.
  • در این مورد برای بته دوزی باید حتما یک موردی که دقت نمود این است که برای پارچه های سفید رنگ خط دوزی از رنگ زرد و مشکی و برای رنگ سرمه از نخ سرمه، مشکی و زرد نیز استفاده‌ گردد، نارنجی رنگ نیز حتما زرد و مشکی، سبز روشن نیز رنگ نخ زرد و مشکی باشد که بعد از آن نوبت به قسمت جذاب آن می رسد که داخل آن را پر کنید تا شکل نهایی پر و آماده شود.

ویژگی های بهترین نوع رومیزی پته بته جقه

ویژگی های بهترین نوع رومیزی پته بته جقه ویژگی های بهترین نوع رومیزی پته بته جقه از متنوع ترین طرحی ها و رنگ های گسترده ای تولید شده است که فوق العاده جذاب نشان داده می شود و برای رومیزی، جانماز سبز، رومیزی بزرگ، تابلو خام مناسب و عالی است. این محصول از بهترین نخ ها که دارای الیاف طبیعی و ابریشمی هستند دوخت شان انجام شده است.

  • بسیار با کیفیت و مرغوب است.
  • از بهترین الیاف ها استفاده شده.
  • تنوع محصولی بالا.
  • رنگ بندی های متنوع و جذاب.
  • ابعاد های گوناگون و متناسب با سلیقه هر شخص.
  • بسیار با دوام و محکم که بافت آن آسیب وارد نمی شود.
  • در آخر نیز باید نکاتی را رعایت کنید تا آسیبی به این کالای زیبا نرسد( حتما با آب سرد بشویید و هنگام اتو کشی روی آن پارچه بگذارید و مستقیم این کار را نکنید).

پخش عمده بته جقه سرمه دوزی به تمامی نقاط کشور

پخش عمده بته جقه سرمه دوزی به تمامی نقاط کشور پخش عمده بته جقه سرمه دوزی به تمامی نقاط کشور در کرمان در حال انجام است و شما مشتریان خوش سلیقه و خوش ذوقی که می خواهید به خانه‌ی خود جلوه زیبا، متنوع دهید بهترین گزینه است و علاوه بر آن نیز یک نوع صنایع دستی در یکی از استان های محبوب ایران است.

اگر دسترسی به این محصول ندارید حتما از طریق سایت انجام دهید چون که کار را برایتان ساده کرده و همچنین بدن هیچ دردسری خرید های خود را انجام می دهید. پس برای خرید زیاد نگران این مسئله نباشید و با خیال آسوده سفارشات خود را به ثبت برسانید تا این محصول را در زمان معین دریافت نمایید.

خرید بته با داشتن طراحی های زیبا و طیف رنگ جذاب در آن هر بیننده ای را مجذوب خود می کند و ما به ما پیشنهاد می دهیم برای مهمانی ها یا خرید تابلو حتما این محصول را تهیه کنید که بسیار جذاب است، در آخر نیز این محصول ویژه و سنتی را از دست ندهید و سعی کنید سنت های دیرینه ی خود را دوباره برای خانه‌ی خود اجرا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا