پته کرمان

خرید انواع پته بته جقه قهر و آشتی

پته بته جقه یک هنر دستی و قدیمی می باشد که برای شهر کرمان و رفسنجان است. این طرح بر روی انواع ظروف سفالی و پارچه قابل طراحی میباشد. همچنین این طرح بر روی بسیاری از قالی و فرش های قدیمی به چشم می خورد. این صنایع دستی یکی از ارزشمند ترین طرح ها به شمار می آید. یکی از معروف ترین طرحهای این صنایع دستی طرح پته بته جقه قهر و آشتی می باشد. برای خرید انواع بته جقه قهر و آشتی می توانید به مراکز فروش مربوطه و معتبر و یا فروشگاه صنایع دستی مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. طبق تحقیقات انجام شده قدمت این صنایع دستی زیبا و ارزشمند به زمان پادشاه صفوی برمیگردد.خرید انواع پته بته جقه قهر و آشتی

مهم ترین مشخصه پته بته جقه اعلا

مهم ترین مشخصه پته بته جقه اعلا در این مقاله می خواهیم در مورد مهم ترین مشخصه پته بته جقه اعلا صحبت کنیم. پس تا آخر این مبحث همراه ما باشید. یکی از مهمترین مشخصات پته بته جقه طرح و رنگ آن می باشد و هم چنین توجه داشته باشید این صنایع دستی از نخ یک لا دوخته شده باشد به طوری که پشت و روی آن به راحتی قابل تشخیص نباشد. یکی دیگر از مهمترین مشخصه پته بته حقه این است که زمینه آن پشمی و ضخیم باشد. برای مشاهده انواع پته میتوانید به فروشگاه های مربوط به صنایع دستی مراجعه فرمایید. یکی دیگر از مشخصه های مهم پته اعلا این است که نقش و نگاری شبیه به درختی به نام سرو دارد که به سمت پایین خم شده است که نشان دهنده مهربانی و خویشتن داری و فروتن بودن مردم ایران دارد.

این صنایع دستی در طرح و رنگ های مختلف دوخته می شود و در بسیاری از خانه ها از آن به عنوان تابلو فرش استفاده می کنند.

فروش پته بته جقه قهر و آشتی

فروش پته بته جقه قهر و آشتی در ایران کارگاه های سنتی زیادی وجود دارد که مشغول به بافت انواع پته بته جقه هستند. دوخت این صنایع ارزشمند و قدیمی توسط دست صورت می گیرد. این صنایع دستی به دلیل زیبایی خاصی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد در خارج از کشور قرار گرفته و سالانه مقدار بسیاری از آن را به کشورهای دیگر از جمله ترکیه و هند و آذربایجان و روسیه صادر می کنند. صادرات پته بته جقه یکی از پرسودترین شغل ها در ایران به شمار می‌آید.

پته بته جقه صادراتی در مراکز فروش معتبر و بدون واسطه با قیمتی ارزان به دست مشتریان می رسد. افرادی که امکان خرید حضوری این صنایع دستی را ندارند می توانند با مراجعه به سایت های آنلاین و معتبر انواع پته را مشاهده کرده و طبق سلیقه و نظر خود و همچنین بودجه خرید خود را انجام داده و درب منزل با کیفیتی بی نظیر تحویل بگیرند‌.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا