پته کرمان

خرید ارزان رومیزی پته طرح گل

پته ها از صنایع دستی استان کرمان می باشند و جزو دسته گل دوزی می باشد، خانم ها کرمانی طرح های مختلفی را روی پارچه مخصوصی به نام عریض می دوزند که به محصول نهایی پته گفته می شود. یکی از معروف ترین طرح های پته طرح گل است و شما می توانید رومیزی پته طرح گل را از همین سایت خریداری کنید.

خرید ارزان رومیزی پته طرح گل

موارد تاثیر گذار بر کیفیت رومیزی پته

موارد تاثیر گذار بر کیفیت رومیزی پته یکی از تاثیر گذار ترین چیز کیفیت عریض و نخ استفاده شده در تولید پته است، برای تولید پته از نخ های استفاده می شود که از پشم بز ساخته شده اند، پشم بز بسیار نرم است و کاملا برای پته ها مناسب است.
نخ و عریض را چک کنید و از کیفیت آن مطلع شوید زیرا اگر این دو از کیفیت بالایی برخوردار نباشند استفاده مکرر می تواند به پته آسیب بزند.

موضوع بعدی شخصی است که پته را تولید کرده است، در صورتی که فرد مورد نظر از تجربه بالایی برخوردار نباشد قادر نخواهد بود پته بسیار با کیفیتی تولید کند.
افراد با تجربه تقریبا با تمامی استاندارد های تولید پته با کیفیت آشنا هستند و با رعایت کردن آن یک پته بسیار با کیفیت برای شما تولید خواهند کرد که سالیان سال برای شما کار خواهد کرد.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت پته رومیزی کیفیت دوخت آن است، در صورتی که تولید کننده به صورت استاندارد پته را ندوزد امکان باز شدن دوخت و یا شل شدن آن ها وجود دارد.

همچنین پته باید از استحکام رنگ بالایی برخوردار باشد تا پس از شست و شو رنگ آن از بین نرود، به دلیل کاهش استحکام رنگ انواع پته ها اکثر فروشندگان پیشنهاد می کنند تا پته خود را نشوید.
در صورتی که پته خود را از منابع معتبر خرید کنید با این مشکلات مواجه نخواهید شد.

پته ای که می خرید نباید بعد از استفاده چروکیده شود و ساختار خود را حفظ کند، چروکیده شدن پته این معنی را می دهد که تراکم بافت در این پته کم است و کیفیت پایینی دارد.
قابل توجه است که شما باید حتما پته ای بخرید که از الیاف طبیعی ساخته شده باشد و نه از الیاف مصنوعی؛ استفاده از الیاف مصنوعی باعث می شود تا پته نرمی خود را از دست بدهد.

چند کاربرد رومیزی پته درجه یک

چند کاربرد رومیزی پته درجه یک پته رومیزی کاربرد های بسیار زیادی دارد و به علت طرح ها و رنگ های مختلفی که دارد با اکثر سلیقه ها سازگار است و می تواند زیبایی خانه شما را دو چندان کند.
شما می توانید از پته رومیزی بر روی میز تلوزیون استفاده کنید تا زیبایی میز تلوزیون شما افزایش پیدا کند.

استفاده پته رومیزی عسلی گرد بر روی میز های عسلی علاوه بر زیبایی موجب می شود که در صورت گذاشتن و برداشتن وسایل از روی میز فشار زیادی به شیشه میز وارد نشود.
این امر موجب افزایش سلامت شیشه میز عسلی شده و تا حدود زیادی از شکستگی آن جلوگیری می کند، همچنین در صورتی که پته بتواند تمام میز را بگیرد از کثیفی و نشستن خاک بر روی شیشه جلوگیری می کند.

در صورتی که احساس کمبود انرژی در خانه و خودتان می کنید می توانید از پته هشت رنگ رومیزی استفاده کنید، این پته به علت رنگ های شادی که دارد می تواند انرژی شما را تقویت کند.
از رنگ هایی که موجب افزایش انرژی می شود رنگ قرمز است و در صورتی که از کالا های تجملاتی لذت می برید می توانید از پته نگین دوزی قرمز رنگ استفاده کنید.

از رومیزی پته بادامی می توانید برای میز های بزرگ تر استفاده کنید، این میز ها شکل بادام هستند و تمام شیشه را نمی گیرند که این امر موجب زیبا تر شدن میز شما می شود.

پته ها به جذب آب بالایی که دارند می توانند در صورت ریختن آب بر روی میز آن را جذب کرده و از ریخته شدن آن روی فرش و یا زمین جلوگیری کنند.

مختصری درباره رومیزی پته طرح دار

مختصری درباره رومیزی پته طرح دار پته ها محصولات حساسی هستند و در صورت نگهداری نادرست از آن ها مورد حمله حشرات موزی قرار می گیرند و آن را مصرف می کنند، برای جلوگیری از این کار راهکار وجود دارد.
شما نباید پته را در اتاق های گرم نگهداری کنید، پته را در اتاقی نگهداری کنید که هوای سردی دارد زیرا هوای سرد از حمله حشرات موزی به پته جلوگیری می کند.

این پته ها می توانند هم به صورت رومیزی باشند و یا به صورت تابلو بر روی دیوار نصب شوند، شما نمی توانید در صورتی که از پته استفاده نمی کنید آن را در انبار بیاندازید.
برای حفظ پته می توانید تابلو خریده و پته را داخل آن قرار داده و به دیوار نصب کنید، این امر موجب زیبایی منزل شما شده و از خراب شدن پته نیز جلوگیری می کند.

پته طرح های پته ساخته ذهن تولید کنندگان است و ممکن است هر طرح تعداد بسیار زیادی نداشته باشد، از این جهت خرید پته می نواند یک سرمایه گذاری باشد.
زیرا با گذشت چندین سال و نایاب شدن آن طرح ارزش پته بیشتر شده و خواهان بسیار زیادی خواهد داشت.

پته ای که با الیاف طبیعی و پشم ساخته شده باشد قابلیت شست و شو ندارد و شستن آن موجب آسیب رسانی به بافت پته خواهد شد، بنابراین سعی کنید از کثیف شدن بیش از حد آن جلوگیری کنید.
همچنین پته ها را در اتاق هایی استفاده کنید که نور خورشید به صورت مستقیم روی آن ها نتابد، تابش مستقیم نور خورشید بر روی پته موجب پریدن رنگ آن شده و به مرور زمان رنگ خود را از دست خواهد داد.

سعی کنید تا حد امکان از نشستن گرد و غبار روی پته جلوگیری کنید تا کیفیت خود را از دست ندهد.
در صورتی که می خواهید پته خود را قاب بگیرید شیشه جلوی قاب اجباری است و سعی کنید از محافظ کارتنی پشت قاب استفاده نکنید تا هوا داخل قاب جریان داشته باشد و از فرسایش پته جلوگیری شود.

عرضه بدون واسطه رومیزی پته طرح گل

عرضه بدون واسطه رومیزی پته طرح گل شما می توانید جهت خرید انواع پته رومیزی به همین سایت مراجعه کنید و به صورت آنلاین پته مورد نظر را به صورت عمده خریداری کنید.
عرضه کننده بی واسطه پته با خریداری محصولات مرغوب و با کیفیت از تولید کنندگان برتر این امر را ممکن کرده تا شما بتوانید پته با کیفیت را به صورت کاملا عمده بدون هیچ واسطه ای خریداری کنید.

نبود واسطه در این خرید و فروش و همچنین فروش به صورت عمده موجب شده است که شما بتوانید این محصول را با بهترین قیمت خرید کنید و از قیمت مقرون به صرفه آن لذت ببرید.
جهت همکاری و ثبت سفارش تنها لازم است فرم تماس بالای همین صفحه را پر کرده و منتظر تماس ما باشید، همچنین شما می توانید برای سرعت بخشیدن به خرید خود با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا