پته کرمان

خرید ارزان بقچه پته فیروزه ای در مدل های شیک به قیمت روز

بقچه پته فیروزه ای از بی نظیر ترین بقچه های موجود در بازار است. این محصول که از صنایع دستی می‌باشد، دارای مدل های شیک بوده و با قیمت به روز در نمایندگی‌های معتبر به فروش می رسد. افرادی که به دنبال محصول فوق العاده شیک و زیبا هستند، می‌توانند برای خرید باکیفیت‌ این محصولات به مراکز معتبر فروش آن ها مراجعه نمایند. در نمایندگی های فروش معتبر، جدیدترین نمونه از بقچه پته فیروزه ای با نرخ ارزان به فروش می رسد. این محصولات که دارای ظاهر جذاب هستند، نوعی سوزن دوزی می باشند که این ظاهری متفاوت با دیگر محصولات موجود در بازار دارند.

خرید ارزان بقچه پته فیروزه ای در مدل های شیک به قیمت روز

مشخصات بهترین نوع بقچه پته هشت رنگ

مشخصات بهترین نوع بقچه پته هشت رنگ انواع نیم بقچه کرمان، از نمونه بقچه های پته هشت رنگ هستند که مشخصات خاص به خود را دارند. از مشخصات بهترین نوع این محصولات، باید به رنگ بندی بی نظیر آن ها اشاره نمود. این نمونه بقچه ها، دارای رنگبندی متنوع می باشند که در هشت رنگ قرار گرفته در این نوع پته دوزی با یکدیگر همخوانی داشته و ظاهر کالاها را متفاوت می نمایند.

از دیگر مشخصه های بارز این محصولات، باید به ابعاد گوناگون و متنوع آن ها اشاره نمود‌. تولیدکنندگان، این نمونه بقچه را با اشکال هندسی مختلف مانند مربع، لوزی و مستطیل تولید می ‌کنند و روانه بازار می نمایند‌. این نمونه محصولات که دارای خلاقیت های ذهنی بسیار زیاد می باشند، طرفداران زیادی در بازار داخلی دارند.

از این نوع محصولات می‌توان برای جهیزیه نیز استفاده نمود. قابلیت شستشوی این کالاها با استفاده از ماشین لباسشویی و مواد شوینده گوناگون، باعث شده است تا افراد بیشتری برای خرید آن اقدام نمایند. ظرافت و زیبایی در این محصولات، بسیار چشم‌نواز می ‌باشد. تولیدکنندگان این نوع محصولات برای تولید آن ها، از بهترین نخ ها استفاده می ‌کنند و همین امر موجب می‌شود تا ظاهر آن ها بسیار زیبا تر گردد.

معرفی طرح های مختلف بقچه پته جدید

معرفی طرح های مختلف بقچه پته جدید پته دوزی دارای طرح های مختلفی می باشد. این هنر هم برای تهیه بقچه و هم رومیزی استفاده می شود. رومیزی جدید که با استفاده از هنر پته دوزی طراحی می گردد، به دلیل دارا بودن شکل ظاهری خاص و زیبا طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. طرح های متعدد از پته جدید شامل طرح های بته جقه، طرح گل های بهاری، طرح اشکال هندسی و طرح درختان سرسبز می باشد.

این نمونه طرح ها که بر روی بقچه ‌های پته‌دوزی قرار می‌ گیرند، هم در اندازه های کوچک و هم در اندازه های بزرگ می باشند. هر چه سایز بقچه بزرگتر شود، طرح قرار گرفته بر روی آن نیز بزرگتر خواهد شد. اما برخی از افراد ترجیح می‌دهند که در چهار طرف بقچه، طرح مورد نظر را داشته باشند. بنابراین می توانند با مراجعه به تولیدکنندگان، سفارشات خود را به صورت جداگانه ثبت نمایند تا برای آن ها آماده شود.

معتبرترین فروشگاه بقچه پته فیروزه ای در کشور

معتبرترین فروشگاه بقچه پته فیروزه ای در کشور در معتبرترین فروشگاه بقچه پته فیروزه ای در کشور، انواع پشتی نگین دوزی شده نیز وجود دارند. افرادی که به دنبال خرید طرح های سنتی از بقچه، پشتی یا رومیزی هستند با مراجعه به این فروشگاه ها می توانند طرح مورد نظر خود را یافت نموده و با نازلترین قیمت خریداری کنند. دلیل ارزان بودن قیمت این محصولات، بی‌کیفیت بودن آن ها نیست. این نمونه محصولات پته دوزی شده، به صورت مستقیم از تولید کنندگان آن ها خریداری می شوند.

حذف واسطه ها باعث می گردد تا قیمت فروش این کالاها، کاهش پیدا نماید و در نتیجه خرید مشتریان مقرون به صرفه تر شود. اگر شما نیز به دنبال خرید ارزان قیمت ترین نمونه از بقچه پته دوزی با قیمتی مناسب هستید، پیشنهاد می دهیم که به فروشگاه های معتبر عرضه این کالا مراجعه کنید. این محصولات نه تنها در بازار داخلی بلکه در بازارهای خارج از کشور هم طرفداران زیادی دارند؛ به همین دلیل هم سالانه تعداد زیادی از این محصولات، به کشورهای همسایه و کشورهای هم مرز با ایران صادر می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا