زیر بشقابی پتهزیر بشقابی پته ارزان

تولید کننده زیر یشقابی پته ارزان قیمت

تولید کننده زیر بشقابی پته ارزان قیمت با بهترین مواد اولیه و کاهش هزینه های تولیدی خود سعی می کند محصولی زیبا، با کیفیت و ارزانی را تولید و روانه بازار های داخلی و خارجی کند. زیر بشقابی پته یکی از محصولات پته دوزی می باشد که هنرمندان آن این هنر سنتی و کاملا دستی را با نخ های گیاهی، فانتزی یا نخ های شیمیایی روی پارچه های ضخیم با سوزن نقش هایی را ایجاد کرده اند.

تولید کننده زیر یشقابی پته ارزان قیمت

جدید ترین طرح های زیر بشقابی پته

جدید ترین طرح های زیر بشقابی پته جدید ترین طرح های زیر بشقابی پته شامل گزینه های زیر می شوند:

  • زیر بشقابی پته طرح بادامی
  • زیر بشقابی پته گرد
  • زیر بشقابی پته مکعبی
  • و…

زیر بشقابی همانند دیگر محصولات پته به وسیله پارچه ای ضخیمی و پشمی که عریض نامیده می شود تولید شده است در واقع هنرمندان این عرصه با سوزن و نخ نقش های ذهنی که از بیش های شخصی و پندارهای آن ها الهام گرفته است روی این پارچه ها یا همان عریض ایجاد می کنند.

ابتدا تمام خط هایی که برای ایجاد طرح روی پارچه کشیده شده اند خط دوزی می شوند و بر اساس رنگ پارچه از نخ های رنگی مختلفی برای خط دوزی استفاده می کنند به عنوان نمونه برای پارچه های سفید از نخ زرد برای خط دوزی استفاده می نمایند و برای پارچه های قرمز از نخ مشکی برای خط دوزی های آن ها استفاده خواهند کرد و بعد از این که خط دوزی های روی پارچه انجام شد طرح اصلی با شیوه خاصی سوزن دوزی می شود که به آن پتک چهار گوش می گویند.

از انواع رنگ هایی که برای سوزن دوزی محصولات پته استفاده می شود می توان به نخ پته دوزی زرد، عنابی، سبز روشن و تیره، مشکی، آبی روشن و تیره، نارنجی، قرمز، سبز ماشی و لاکی و… اشاره کرد و از انواع طرح های بته می توان سرو چای، ترنج و پیچک ترنجی، بته جقه ای، نقش گل و حیوان را نام برد.

از انواع محصولات پته دوزی می توان به زیر بشقابی، جا نماز، روپشتی، پرده، انواع تابلوهای رومیزی و تزئینی، زیر لیوانی، دستمال کاغذی، متکا، روتختی و…. اشاره کرد این محصولات علاوه بر زیبایی استحکام بالایی دارند چون کاملا دست دوز هستند و همین باعث شده خرید زیر بشقابی بته افزایش یابد.

صادرات عمده زیر بشقابی پته کرمان

صادرات عمده زیر بشقابی پته کرمان صادرات عمده زیر بشقابی پته کرمان با بهترین کیفیت و قیمت به صورت آنلاین انجام می شود به همین دلیل ارزآوری عالی نصیب کشور شده است علاوه بر این نقوش مختلف بته باعث شده صادرات پر رونقی داشته باشد و پخش زیر بشقابی پته بازار گرمی پیدا کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • نقوش بوته ای که شامل بته میری، سرو، لچک ترنج، بته جقه، ترمه ای و افشان می شوند.
  • نقوش درختی مانند سروی، ترنج داری، پرنده ای و جانوری و پرنده ای که به آن درخت زندگی می گویند و…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا