پته رومیزی

تولید کننده رومیزی پته قرمز عمده

رومیزی پته قرمز چه ویژگی هایی دارد؟

از معروف ترین های صنایع دستی استان بزرگ کرمان پته دوزی است که یکی از رودوزی های زیبای ایران محسوب میشود  این پته توسط دست های زن های هنرمند و خوش سلیقه کرمانی ها خلق میشود.

بافت پته به واسطه چگونه تار و پودی ساخته میشود؟

از دیگر ویژگی های رومیزی پته می توان اشاره کرد به وسیله دوخت و ریس های پشمی رنگین بر روی پارچه های پشمی و ضخیمی به نام عریض یا شال ، در طرح زیبا و جذابی همچون:سرو ، ترنج و … پدید می آید . نمای پته ، منظره ای بدیع از گل و بوته های رنگین به نمایش میگذارد .

پته را به صورت چه تزئیناتی میتوان استفاده کرد؟

پته کرمان را امروزه در انواع تابلو پته ها و جانماز پته و سجاده پته ،پشتی پته ، متکا پته ،مفرش و پته ،زیور آلات پته ،شکلات خوری ،جا قندان پته، جلد کلینکس پته ،کیف پته ، کیف جای پول پته ، رو تختی پته، کوسن پته، بقچه پته، و به خصوص رومیزی های پته قرمز که یکی از پرطرفدارترین های رومیزی میباشد اشاره کرد.و ویژگی های  پته محسوب میشود.

عوامل موثر در قیمت نهایی انواع رومیزی پته قرمز

همانطور که همه میدانند هر محصولی که خریداری میشود به وسیله واسطه هایی که وجود دارد قیمت آن بالاتر از آنچه که باید باشد به فروش میرسد.

اما این قیمت نهاییبا وجود خرید مستقیم از تولید کننده رومیزی پته بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. حتی اگر این رومیزی ها به صورت عمده سفارش داده شوند بسیار مقرون به صرفه تر خواهد شد زیرا که هزینه های واسطه مانند هزینه های حمل و نقل و انتقالات نگه داری از این رو میزی های پته و دیگر هزینه های وارد میشود ، حذف خواهد شد و صرفا هزینه اصل رومیزی پته پرداخته میشود.

با وجود حذف واسطه ها شما با خرید عمده رومیزی پته قیمت بسیار پایینتر از خرید فروشگاه ها خواهد بود چرا که این هزینه همان هزینه ای میباشد که فروشگاه ها از تولید کننده خریداری کرده است.و شما با خرید مستقیم و عمده از تولید کننده قیمت معمول و مناسب را خواهید پرداخت.

و فروش در مناسب ترین قیمت ها قرار دارد .

این مسئله که پته یکی از ارزشمند ترین صنایع دستی است قابل کتمان نیست ، و چه بهتر که بتوان با حذف واسطه ها به قیمت مناسب خریداری کرد.

برای اطلاع از قیمت نهایی رومیزی پته و ویژگی رومیزی پته، همچنین انواع زیاد رومیزی های پته قرمز و حتی دیگر محصولات صنایع دستی با شماره ای که در همین سایت قرار داده شده تماس بگیرید و از فروش ویژه و تخفیف های دیگر صنایع دستی اطلاع پیدا کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا