پتهپته چهار گوشپته کرمان

تولید طرح های متنوع جلد قرآن پته

دوخت جلد قرآن پته با کیفیت

یکی از زیباترین پوشش هایی که به عنوان جلد زیبا و ارزشمند برای کتاب نفیس قرآن انتخاب کرد جلد قرآن پته است .

ما اگر بخواهیم لذت داشتن یکی از محصولات پته را به عزیزانمان بدهیم .

جلد قرآن را که هدیه ای بسیار ارزشمند است به عزیزانمان هدیه میدهیم.این هنر ایرانی همانند سایر صنایع دستی ایرانی روحی سرشار از احساسات پاک هنرمندان بزرگ ایرانی است .

جلد قرآن پته پوششی زیبا از هنر پته دوزی است .

که علاوه بر داشتن محافظت زیاد از کتاب ارزشمند قرآن و نرم بودن ،روح و صفای بی نظیری در آن نهفته است.اگر برای تهیه جلد قرآن از شال و نخ مرغوب استفاده شود .

دوام این مدل پته بسیار بالا بوده و سالهای سال با همان درخشش و زیبایی اولیه باقی می ماند و هیچ تغییری در کیفیت دوخت-کیفیت نخ-کیفیت شال و کیفیت رنگ نخ های به کار رفته در آن به وجود نمی آید .

اگر با پته دوزی چندان آشنایی ندارید میتوانید در جستجوهای اینترنتی خود عناوین پته دوزی، سلسله دوزی و فطه دوزی را به کار بگیرید. این مورد را برای پژوهشگران صنایع دستی ایرانی متذکر شدیم که به دنبال تحقیق در حوزه محصولات پته دوزی کرمان هستند .

جلد قرآن پته به دست هنرمندان خلاق ایرانی و به خصوص هنرمندان بردسیری و کرمانی تهیه می شود.و شهر کرمان خاستگاه اصلی این هنر ارزشمند است .

جلد قرآن پته دارای طرح های اصیل زیادی است و هر کدام فلسفه خاص خود را دارند.شرکت پته هشت رنگ مجموعه ای ارزشمند از بهترین طرح های جلد قرآن را فراهم نموده تا در دسترس عموم باشد و علاقه مندان بتوانند به راحتی این محصول ارزشمند را تهیه کنند .

 

مواد اولیه جلد قرآن پته

جلد قرآن پته این هنر زیبا با نخ های رنگارنگی به نام ریس بر روی پارچه پشمی ضخیمی به نام شال یا عریض دوخته می شود.اگر برای این کار از پارچه هایی که دارای جنس پلاستیکی هستند استفاده شود.به دلیل اینکه این پارچه ها کیفیت مناسبی ندارند .

خروجی مناسبی به وجود نمی آید .

اصولا رنگهایی که برای شال جلد قرآن مورد استفاده قرار می گرفت و رنگ قرمز و سفید بود. که از رنگ های اصلی به شمار میرفتند .

اما امروزه تنوع زیادی در زمینه رنگ شال و نخ پته دوزی به وجود آمده است .

نخ های رنگی که با عنوان ریس برای دوخت های مختلف پته جلد قرآن مورد استفاده قرار می گیرند با توجه به رنگ شالی که برای آن به کار می رود، متفاوت هستند .

همین رنگ به رنگ دوختن و استفاده از مدل های دوخت متفاوت در پته جلد قرآن است که کار را مثل گلستانی با صفا می کند و البته احساس پاک هنرمندان نیز به آن روح می دهد .

هر دینی برای خود یک نشانه دارد.مثلا” هر انسان مسیحی در خانه اش نشان صلیب دارد .

هر مسلمان نیز در خانه اش کتاب مقدس قرآن را دارد.هنرمندان کشور ما برای اینکه به همگان نشان دهند که هنر و صنایع دستی ایرانی اسلامی ما در نگهداری از کتاب قرآن کوتاهی نمی کنند .

پته جلد قرآن را برای حفظ این کتاب آسمانی می دوزند .

مشخص است که این کتاب ارزشمند، به یک محافظ باارزش نیاز دارد تا بتوانیم در حد وسع خود، به آن احترام گذاشته باشیم. پس ما ایرانی‌ها به یک پته جا قرآنی باکیفیت نیاز داریم تا به زیبایی از قرآن خود نگهداری کنیم .

برای خرید هرکالایی، لازم است که اطلاعاتی درمورد آن داشته باشیم .

اطلاعات از مواد اولیه و نحوه تولید، به ما کمک می‌کند تا محصولی باکیفیت بدست آوریم .

پته جلد قرآن نیز کالایی است که به دلیل نوع کاربرد دراز مدتی که دارد، باید سعی کنیم از نوع با کیفیت آن خرید خود را انجام دهیم .

یک پته جا قرآنی باکیفیت علاوه بر حفظ این کتاب ارزشمند، می‌تواند در زیبایی خانه شما نیز نقش داشته باشد .

پته‌ها، صنایع دستی با طرح‌های بسیار زیبا و رنگ‌های متنوع هستند .

اگر شما پته جلد قرآن متناسب با دکوراسیون خانه خود بخرید، تأثیر آن را می‌بینید .

امروزه طراحان، جزییات را در دکوراسیون داخلی، بسیار مهم می‌دانند و حتی یک پته جا قرآنی که معمولا در چشم انداز خانه مشخص است، به جز کاربرد آن که حفاظت و احترام به کتاب آسمانی ماست، تأثیر مهمی در دکوراسیون خانه دارد .

پس سعی کنید تا یک پته باکیفیت و زیبا را با اطلاعات مناسب خریداری کنید .

هنرمندان ایرانی از شال و نخ پشمی، برای دوخت جلد پته قرآن استفاده می‌کنند. این مواد دارای کیفیت بالایی هستند و باعث می‌شوند .

که پته جا قرآنی، عمر بالایی داشته باشد. البته محصولات بی‌کیفیت مانند شالهایی از جنس پلاستیک که عمر و کیفیت بسیار پایینی دارند در بازار موجود هستند .

برای دوخت جلد قرآن باید به شکل طرح‌ها دقت کنید تا به هم ریختگی در طرح وجود نداشته باشد .

همچنین ممکن است در پته جا قرآنی کم کیفیت، نخ‌هایی بیرون بزنند و با کشیده شدن آن‌ها، کل طرح، خراب شود .

البته اگر پته جلد قرآن مورد نظر، آستر نداشته باشد، در پشت پته نیز نباید شاهد بی‌نظمی و نخ‌های اضافی باشد .برای خرید پته باید به نکاتی توجه کنید .

تا شما بتوانید پته‌های خوب و بد را از هم تشخیص دهید .

ولی در هنگام خرید علاوه بر کیفیت شال و نخ طرح و رنگ پته نیز مهمه .

و جلد قرآن پته باید با رنگ های دکوراسیون خانه هماهنگ باشد و زیبای خاصی به خانه شما بدهد . ما برای خرید هر کالایی به دنبال یک قروشگاه معتبر با سابقه در آن زمینه هستیم .

بنابراین خرید جلد قرآن پته این هنر دستی با ارزش باید از فروشگاه معتبر انجام شود .فروشگاه پته هشت رنگ گزینه مناسبی است .

چون انواع متنوع جلد قرآن با طرح های زیبا و کیفیت عالی در این فروشگاه وجود دارد و با این تنوعی که این فروشگاه در محصولات خود دارد دست شما برای انتخاب بازتر است .

پس شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون خانه خود، یک پته جا قرآنی زیبا را برای این کتاب آسمانی، تهیه کنید . پس با یک خرید به یادماندنی از فروشگاه پته هشت رنگ، تفاوتی خاص در خانه خود ایجاد کنید .

 

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]جلد قرآن پته، یکی از با ارزشترین محصولات پته است که میتواند پوشش زیبا و مناسب برای کتاب ارزشمند قرآن باشد و هم می توان آنرا به عنوان هدیه به عزیزانمان هدیه داد و همچنین می توان از جلد قرآن پته در دکوراسیون خانه خود به کار برد . [/hwgold-dash]

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا