پته کرمان

تولیدکنندگان انواع پته کرمان

پته کرمان یکی از انواع مهم صنایع دستی استان کرمان می باشد که توسط هنرمندان و زنان این شهر، به وسیله ی بهترین مواد اولیه تولید می‌شود و امروزه به دلیل استقبال بسیار زیادی که مردم از این صنایع دستی کرده‌اند باعث شده است که تولیدکنندگان این محصول به تولید انواع پته کرمان بپردازند و آن‌ها را به صورت انبوه وارد بازارهای فروش سراسر کشور کنند تا هم بتوانند نیاز بازارهای داخلی را نسبت به این محصول تامین نمایند و هم بتوانند یک منبع درآمد زایی را برای خودشان فراهم کنند.

تولیدکنندگان انواع پته کرمان

نکات مهم در تولید پته اصل

نکات مهم در تولید پته اصل در این قسمت می خواهیم نکات مهمی را که تولیدکنندگان در هنگام تولید پته است و با کیفیت باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند بررسی کنیم:

۱_اولین و مهمترین نکته‌ای که تولیدکنندگان باید به آن توجه ویژه‌ای را داشته باشند، مربوط به نخ پته ها می باشد که سعی کنند، نخ هایی را استفاده کنند که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد و در هنگام استفاده کردن از این محصول خراب نشود و یا جدا نشود که باعث از بین رفتن زیبایی و طرح ها نقش این نوع از پته ‌ها می شود.

۲_از نکات مهم دیگری که تولیدکنندگان باید در هنگام تولید پته اصل و پرکاربرد و درجه یک به آن توجه کنند مربوط به رنگ نخ های این محصول می باشد که سعی کنند از رنگ‌های روشن برای تولید این پته ها استفاده نمایند زیرا رنگ های روشن باعث جذابیت بالای این محصول می شود و یا می‌توانند در هنگام تولید این محصول از رنگ های بسیار زیاد استفاده کنند و تنوع رنگی محصول را بالاتر ببرند تا بتوانند نظر مشتریان را به سمت خرید این محصول جلب نمایند.

۳_از نکات مهم دیگر هنگام تولید این محصول، مربوط به سوزن های استفاده شده می باشد که باید سعی کرد متناسب با هر نخ سوزن متناسب با آن را استفاده نمود؛ زیرا اگر به عنوان مثال سوزن نازک باشد و نخ کلفت باشد، باعث می‌شود که دوخت بسیار محکمی نداشته و همچنین باعث می‌شود که ظاهر این محصول بسیار نامناسب شود.

تامین عمده پته دوزی کرمان

تامین عمده پته دوزی کرمان امروز تولید و هنر پته دوزی در استان کرمان تبدیل به یک منبع درآمد برای افراد ساکن در این شهر می باشد که به همین دلیل است که به دلیل استقبال بسیار زیادی که از این محصول شده است. تامین کنندگان توانستند به تامین و عرضه پته اصل به صورت عمده به بازارهای فروش بپردازند تا در این صورت بتوانند نیاز بازارهای داخلی را نسبت به این محصول تامین نمایند.

به دلیل زیبایی و جذابیت خاصی که این محصول دارد، فروش بسیار بالایی نیز داشته و تامین کنندگان باید سعی کنند که تامین این محصول را به صورت درجه یک انجام دهند تا بتوانند در این زمینه موفق عمل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا