پته کرمان

تولیدکنندگان انواع تابلو پته آهو عمده

تولیدکنندگان تابلو پته آهو این محصولات را در طرح و اندازه های گوناگون به صورت عمده عرضه می‌کنند. در مراکز تولیدی عمدتاً عرضه به صورت گسترده انجام می‌شود و بنابراین قیمت ها بسیار مناسب می باشد؛ مصرف کنندگان می توانند به مراکز عرضه محصول هم مراجعه کنند و تابلو پته را هم به صورت کلی و هم به صورت تکی تهیه نمایند. مراکز تولیدی در برخی از شهرها فعالیت می‌کنند و بسیاری از تولیدات خود را به کشورهای خارجی نیز ارسال می‌کنند. طرح محصول مورد نظر مورد پسند بسیاری از افراد می باشد.تولیدکنندگان انواع تابلو پته آهو عمده

عامل اصلی تعیین قیمت پته اصیل

عامل اصلی تعیین قیمت پته اصیل

پته اصیل یکی از هنر های دستی می باشد که امروزه در برخی از نقاط کشور توسط افراد ماهر تولید می‌شود و معمولاً برای تولید این محصول زمان بسیار زیادی صرف می شود و به همین دلیل با قیمت بالایی ارائه می شود. افراد برای ایجاد طرح بر روی پته باید از سوزن های مخصوص استفاده کنند.

شایان ذکر است عوامل بسیار زیادی بر قیمت نهایی محصول تاثیر می‌گذارد که جنس پارچه و همچنین نوع نخ استفاده شده در پته از عوامل اصلی و مهم می باشد و معمولاً برای تهیه یک پته اصل و با کیفیت از پارچه های نخی با نخ های گیاهی و ابریشمی استفاده می‌شود.

اندازه و سایز این محصولات نیز از عوامل تاثیرگذار می‌باشد و معمولاً پته با سایز بزرگ با قیمت بالاتری ارائه می شود چون زمان اتمام و تولید این محصول طولانی تر می باشد. نوع طرح و همچنین نوع نقش نیز می تواند بر قیمت نهایی این محصولات اثر بگذارد.

طرح و نقش پته بر قیمت این محصول اثر می گذارد، محصول صادراتی طرحی بسیار زیبا دارد و نسبت به دیگر محصولات در بازارهای داخلی با قیمت بالاتری ارائه می‌شود. معمولاً رنگ بندی این محصولات نیز بر قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد و پته ی رنگی قیمت بالاتری دارد.

مراکز فروش تابلو پته آهو

مراکز فروش تابلو پته آهو

در مراکز فروش تابلو پته بزرگ آهو با قیمت بسیار مناسبی ارائه می شود و محصولات مورد نظر با ضمانت به فروش می رسند. از پرفروش ترین محصولاتی که امروزه در بزرگ های خارجی نیز مشتریان زیادی دارد تابلو پته کوجک است. بسیاری از مراکز معمولاً برای خرید و فروش سایت هایی را طراحی کردند که مشتریان می‌توانند از طریق این سایت ها و به صورت اینترنتی و آنلاین خریدهای خود را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهند و این سایت ها برای مشتریان خارجی نیز مناسب می باشد و صادرات می‌تواند به صورت اینترنتی انجام شود.

صادرات این محصول می تواند برای شرکت های تولیدی سود بسیار زیادی را ایجاد کند. این محصولات برای صادرات در داخل بسته بندی قرار می گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا